بنگلادش tech-کارآفرین صادق hounded تهدید به مرگ بیش pro-همجنسگرایان پست

Ayman صادق بنیانگذار محبوب آموزش آنلاین پلت فرم را دریافت کرده کشت و تهدید به مرگ بیش از یک طرفدار گی Facebook

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

Ayman صادق بنیانگذار محبوب آموزش آنلاین پلت فرم را دریافت کرده کشت و تهدید به مرگ بیش از یک طرفدار گی Facebook ارسال شده توسط یک کارمند سابق. گروه های حقوق بشر می گویند این تهدید باید جدی گرفته شود.

Ayman صادق بنیانگذار "10 دقیقه مدرسه" آموزش آنلاین پلت فرم رو کشت از تهدید به مرگ بیش از یک طرفدار همجنسگرایان Facebook پست های ساخته شده توسط یکی از کارمندان سابق.

صادق که او نیز برجسته در فوربس' "30 زیر 30 آسیا" لیست در سال 2018 نیز مواجه انتقاد بیش از ویدئوها در مورد قاعدگی و فیزیکی رضایت که ارسال شده به 10 دقیقه مدرسه وب سایت که ارائه می دهد هزاران نفر از آموزش های ویدئویی به زبان آموزان جوان در جنوب کشور آسیایی.

فیلم حذف شده از سایت زیر اعتراضات و تهدیدات ساخته شده توسط اسلام گرایان بر این باورند که این موضوعات در حال مقابله با ارزش های مذهبی خود را. این سایت پس از عذرخواهی برای این پست و قول داد به کسی دلخور اعتقادات مذهبی.

بیشتر بخوانید: "ما نیاز به صحبت در مورد مذهب و مردسالاری': بنگلادش فعال

در بیانیه منتشر شده به تازگی صادق اذعان دریافت تهدید به مرگ به خصوص در مورد نرم افزار-همجنسگرایان Facebook post. در بیانیه ای به او نوشت: "10 دقیقه مدرسه هیچ تبلیغات راز را در دستور کار خود و یا دین. ما نمی موعظه ما نمی خواهید برای انجام هر چیزی ضد اسلامی و ما هیچ برنامه ای برای انجام این کار در آینده."

او همچنین در وبسایت بیانیه ای در مورد تهدیدات در یوتیوب. "مادر من به من نشان داد ویدئوها در یوتیوب که خواستار شدند برای او تنها پسر به قتل رسیده ... من نمی دانم که چگونه هر کس دیگری احساس می کنید در این وضعیت," او گفت:.

"این است که ایجاد یک محیط در صفحه اصلی که در آن پدر و مادر من و من به طور مداوم چک کردن هر یک از دیگر برای اطمینان از همه امن است."

یک موضوع خطرناک

نزدیک به 90 درصد از بنگلادش جمعیت از 161 میلیون مسلمان هستند. کارشناسان می گویند محافظه کار در این کشور ارائه نمی دهد اتاق به بحث در مورد مسائل مانند حقوق همجنسگرایان در باز است. برخی از فعالان که در تلاش برای ایجاد آگاهی در اطراف این موضوع در سال های اخیر بودند یا کشته شده توسط بنیادگرایان مذهبی و یا مجبور به فرار از کشور به دلیل تهدید به مرگ.

فعال Bonya احمد که شوهرش را از دست داده از خوابیدن روی به حمله شد و خودش را به طور جدی زخمی در داکا در سال 2015 معتقد است که همه تهدیدات ساخته شده توسط بنیادگرایان مذهبی باید جدی گرفته شود. Roy کشته شد پس از انتشار یک کتاب در مورد جنبه های طبیعی از همجنس گرایی.

ادامه مطلب: چرا بنگلادش احزاب اصلی تکیه بر اسلام گرایان

"چگونه می توانم بگویم که این تهدید باید جدی گرفته نمی شود پس از آنچه اتفاق افتاده است به ما و بسیاری دیگر از وبلاگ نویسان ناشران و روشنفکران سکولار در بنگلادش در سال 2015 ؟ البته Ayman صادق باید آنها را جدی" احمد گفت: DW.

آصف Mohiuddin شده است که در تبعید زندگی در آلمان پس از بازمانده یک حمله در داکا در سال 2013 تکرار آن افکار. "در سال 2016 دو برجسته بنگلادش LGBTQ فعالان Xulhaz مانان و Mahbub خاخام Tonoy بودند به طرز وحشیانه ای به قتل در داکا. پس از آن رسانه های جریان اصلی و بسیاری از افراد مشهور در کشور تبدیل شده اند بسیار ترس از اسلام گرایان" Mohiuddin گفت: DW.

"من دیدم عکس از Ayman صادق و همکارانش در بسیاری از رسانه های اجتماعی پست های که در آن مردم نوشت که این افراد باید کشته شود بلافاصله چرا که آنها نقض قوانین اسلام" Mohiuddin گفت. "تهدید باید جدی گرفته شود."

آیا دولت در حمایت از اسلامگرایان?

هر دو احمد و Mohiuddin می گویند که دولت ارائه نمی دهد ایمنی برای وبلاگ نویسان و فعالان که آشکارا به بحث در مورد موضوعاتی که می تواند به تحریک اسلامگرایان.

"آیا شما تا کنون شنیده ام از دولت بنگلادش دستگیری هر کسی که برای ارسال و تهدید به مرگ در رسانه های اجتماعی است ؟ ما نباید تعجب کرد اگر دولت پشتیبانی از مردم چنین گفت:" احمد. "بنیادگرایان اسلامی تبدیل شده اند بسیار قوی تر در بنگلادش تحت سازمان دیده بان از لیگ عوامی دولت است."

Mohiuddin همچنین معتقد است که دولت آن را روشن ساخته است به اسلامگرایان که آنها را نمی تواند پاسخگو حملات سکولار نویسندگان و فعالان است.

"به جای تامین امنیت به اومانیست مقامات گاهی اوقات نشان می دهد که قربانیان باید عذرخواهی به اسلامگرایان رادیکال. زمانی که وبلاگ نویس Niloy نیل خواست برای حمایت از پلیس, آنها به او گفت که برای جلوگیری از نوشتن و کشور را ترک کنند. او بعد از هک به مرگ توسط بنیادگرایان مذهبی," او گفت:.

اما بنگلادش پلیس مبارزه با تروریسم و فراملی جرم (CTTC) واحد گفت که مقامات آگاه بودند از تهدیدات صورت گرفته علیه صادق و مشغول به کار بودند برای پیدا کردن مجرمان است.

"ما شده اند در حال بررسی برای پیدا کردن که آیا هر گروه تروریستی که در پشت این تهدیدها" Saiful Islam, معاون کمیساریای در CTTC گفت: DW. "اگر درخواست پلیس خواهد او را با ارائه حمایت می کند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن