دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید می کند به طور دائم قطع ما بودجه را به چه کسی

مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام روی که به 'اساسی پیشرفت در ظرف 30 روز آینده.' تهدید خود را زیر تماس به راه ان

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام روی که به 'اساسی پیشرفت در ظرف 30 روز آینده.' تهدید خود را زیر تماس به راه اندازی یک "مستقل" بررسی آژانس پاسخ به همه گیر.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید روز دوشنبه به طور دائم مسدود کردن کمک های مالی به سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان رهبران ملاقات برای اولین بار بعد از همه-دنیای مجازی مجمع بهداشت (بهداشت).

"اگر کسی که مرتکب نشده به اصلی اساسی پیشرفت در ظرف 30 روز آینده من را به توقف موقت از ایالات متحده کمک های مالی به این که دائمی و تجدید عضویت ما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفته رئیس آن Tedros Adhanom Ghebreyesus در نامه ای ارسال شده در توییتر.

در این نامه مغلوب ساختن پیشی جستن به نام روی که برای نشان دادن استقلال از چین و گفت که ما در حال حاضر آغاز شده اصلاحات در گفتگو با Tedros.

مغلوب ساختن پیشی جستن به حالت تعلیق کمک به کسانی که در ماه گذشته متهم سلامت سازمان از تداوم چینی "دروغ" در مورد ویروس های شرکت کننده در یک پوشش از اطلاعات و بازیگری بیش از حد به آرامی به آدرس coronavirus بیماری همه گیر.

قبل از بودجه یخ ایالات متحده شد بزرگترین تک کمک کننده به این که کمک تقریبا یک پنجم از کل بودجه است.

ادامه مطلب: که: 'ارزیابی مستقل از همه گیر پاسخ را به دنبال خواهد داشت

چین انتقاد نامه

در پاسخ به نامه, چین, وزارت امور خارجه گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش بود برای تغییر سرزنش دور از دولت او را "بی پاسخ" و آن است که یک اسمیر در برابر چین و تلاش برای گمراه کردن مردم است.

آن را گفت که هر عضو موظف به پرداخت کامل آن کمک به سازمان است.

آن گفت که چین باید درگیر در هر بررسی مستقل از بدن است.

مخاطرات بالا در مجمع بهداشت جهانی

مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید پس از رهبران پیچیده برای اولین بار بعد از دو روز مجمع بهداشت جهانی — که اصلی نشست سالانه. قبل از نشست اتحادیه اروپا خواستار یک "بی طرف و مستقل و ارزیابی جامع" از واکنش جهانی به کوروناویروس.

در روز گذشته جلسه Tedros گفت: استقبال از او خواستار بررسی و اذعان کرد که وجود داشته است نقص در که مدیریت این بیماری همه گیر.

"من به آغاز یک ارزیابی مستقل در اولین لحظه ای مناسب به بررسی تجربه به دست آمده و درس های آموخته شده و توصیه هایی را برای بهبود ملی و جهانی همه گیر آمادگی و پاسخ," او گفت: مجازی مجمع.

"اما یک چیز کاملا روشن است. جهان باید هرگز همان خواهد بود.

"ما نیاز به یک بررسی به ما بگویید که همه ما باید همه چیز را در قدرت ما برای اطمینان از این هرگز دوباره اتفاق می افتد," او اضافه شده است.

رهبران جهان از جمله آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و وزیر بهداشت آمریکا الکس آذر ارائه تصویری آدرس به جلسه در روز دوشنبه. آذر با انتقاد از این که در سخنرانی خود با استناد به کاستی در بخشی از سازمان است.

"ما باید فرانک در مورد یکی از دلایل اصلی این شیوع چرخید خارج از کنترل وجود دارد که شکست های این سازمان برای به دست آوردن اطلاعات است که جهان نیاز و عدم هزینه های بسیاری از زندگی," او گفت:.

نشست امسال به عنوان یکی از مهم ترین آنهایی که هنوز با توجه به تاثیر جهانی COVID-19 و پس از آن از اقدامات انجام شده توسط دولت ها در سراسر جهان است. Tedros گفت: در این جلسه "یکی از مهم ترین" از آنجا که این سازمان تاسیس در سال 1948.

شرکت کنندگان در پرداختن به یک پاسخ هماهنگ به این ویروس و همچنین به عنوان انسانی و مالی اثرات این بیماری همه گیر. این ویروس نیز آلوده کرده است نزدیک به 4.8 میلیون نفر کشته و بیش از 317,000 تا کنون.

lc/aw (یمن)DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب