من Coronavirus آزمایشگاه امن تر از سوپر مارکت خود را

توسط Troy Sutton, گفتگوآن را آرام در آزمایشگاه تقریبا صلح آمیز است. اما من برگزاری زنده SARS-CoV-2 در دست من و

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

توسط Troy Sutton, گفتگو

آن را آرام در آزمایشگاه تقریبا صلح آمیز است. اما من برگزاری زنده SARS-CoV-2 در دست من و این ویروس این است که به آرامی گرفته شده است.

من به عنوان رقیق coronavirus را آلوده کشت سلول های من شنیدن اطمینان صدای خالص هوا دمیده من تنفسی به فضای تنفس. سه لایه وجود دارد از دستکش و محافظ مواد بین من و ویروس و هر بخشی از بدن من است پیچیده در تجهیزات حفاظتی.

با تشکر از این اقدامات و دیگر ویژگی های بالا ما مهار آزمایشگاه من نه عصبی در مورد اینکه از نزدیک و شخصی با این پاتوژن خطرناک.

به عنوان یک کارشناس تنفسی ویروس انتقال و توسعه واکسن من متوقف سایر تحقیقات در آزمایشگاه بنابراین ما می توانیم اختصاص تخصص خود را به مطالعه SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19. هدف این است که برای درک ویروس و توسعه یک واکسن ،

ما انجام این تحقیقات در آنچه به نام بالا مهار ایمنی زیستی سطح 3 پیشرفته آزمایشگاه با دقیق اقدامات در محل برای محافظت از همه از این به طور بالقوه مرگبار پاتوژن ما با کار است. در علاوه بر این به SARS-CoV-2, محققان, مطالعه میکروب هایی که باعث بیماری ها از جمله سل anthrax و آنفولانزای مرغی در امکانات دیگر از این نوع در سراسر ایالات متحده

به عنوان یک نتیجه از ما اقدامات احتیاطی بسیاری از همکاران به من گفت که آنها احساس امن تر در داخل مهار آزمایشگاه از آنها برای خرید مواد غذایی در بیماری همه گیر. در اینجا به همین دلیل است.

هنگام انجام یک SARS-CoV-2 آزمایش روز من شروع با هماهنگی با حداقل یکی از آزمایشگاه های عضو – ما همیشه به صورت جفت در داخل مهار. ما طرح آزمایش گام به گام بررسی ما تمام لوازم مورد نیاز تایید و بررسی هر روش و برقراری ارتباط با تسهیلات کارکنان.

اولین چیزی که در سایت ما بررسی های متعدد اندازه گیری و مانیتور به اطمینان حاصل شود که امکانات به درستی. سپس ما وارد سکس, webcam, که در آن ما حذف همه ما لباس خیابانی از جمله طلا و جواهر و لباس زیر. ما نمی خواهیم به هر یک به طور بالقوه آلوده به لباس یا موارد خارج از مهار در پایان روز. "شما را وارد کنید و ترک مهار بودند که در هنگام تولد" است ما گفت.

ما به مالش دید از پنجه آزمایشگاهی, کفش, کامل بدن یکبار مصرف کت و شلوار کفش را پوشش می دهد, چند, جفت دستکش و یک فولاد عبا. از همه مهمتر, ما همچنین قرار بر ما هوا-تصفیه ماسک. این دستگاه شامل یک بتمن-سبک کمربند ابزار است که خانه یک موتور متصل به یک فیلتر هوا قادر به فیلتر کردن هر گونه عوامل عفونی در هوا. طراحی شده توسط یک باتری است که در گذشته حداقل شش ساعت تنفسی ضربات خالص درجه یک لوله به یک هود را پوشش می دهد که تمام سر و شانه ها. هود تحت فشار مثبت به طوری که هیچ هوایی از محیط زیست می تواند من را وارد کنید فضای تنفس.

از طریق پاک کردن صورت پلاستیک سپر من می توانید ببینید که ما شبیه فضانوردان در لباس های فضایی. یک بار به طور کامل مجهز به ما وارد مهار تسهیلات و اقدام برای ما تعیین شده ویروس, فرهنگ و حیوان برگزاری اتاق. کل این چه در داخل ؟

تسهیلات خود را توسط یک لوله خلاء. همه از جریان هوا از خارج به داخل آزمایشگاه. این اگزوز از طریق فیلتر هوا است که حذف هر گونه ولگرد عوامل عفونی. این مرکز طراحی شده است به جای شکست. اگر یک فیلتر نتواند وجود دارد یک دوم و کار متوقف می شود تا زمانی که هر دو در حال کار دوباره.

در این فضا کار ما این است که تقسیم به اتاق که در آن ما رشد ویروس در سلول های پلاستیکی و ظروف. وجود فضاهای جداگانه که در آن ما خانه حیوانات است که ما با استفاده از برای ارزیابی چگونه این ویروس منتقل می شود و اگر ما واکسن مشغول به کار هستند.

هنگامی که ما در حال انجام برای روز مواد ما با استفاده از درمان با سفید و یا ذخیره شده و با خیال راحت. همه زباله در کیسه های پلاستیکی مهر و موم شده و تحت درمان تحت فشار بالا و حرارت فر به نام اتوکلاو برای اطمینان از هر گونه باقی مانده از ویروس مرده است.

به ترک آزمایشگاه به عنوان ما را از طریق حرکت های مختلف anterooms نسبت به خروج در هر مرحله ما حذف یک لایه از دستکش و وسایل حفاظتی. ما همچنین به طور منظم اسپری ما لباس و ماسک قدرتمند با مواد ضد عفونی کننده. در آخرین گام ما حذف ما ماسک و مالش و "حمام کردن" از مرکز. حتی فاضلاب از دوش آب پز به مدت یک ساعت تحت فشار بالا برای کشتن هر گونه میکروارگانیسم ها.

تنها نکته ای که برگ تسهیلات دانشمند.

بسیاری از اقدامات احتیاطی در اطراف کار در مهار تسهیلات اتفاق می افتد قبل از محقق مراحل پا بر روی سایت. برای به دست آوردن دسترسی به این آزمایشگاه من قرار گرفتند گسترده اف بی آی و پلیس چک پس زمینه.

من به عنوان یک دکتر و ظرفیت ریه مورد آزمایش قرار گرفت. من در مقابل آنفلوآنزا واکسینه. من مطمئن هستم که زمانی که یک COVID-19 واکسن در دسترس می شود من که شات به عنوان به خوبی.

آموزش دقیق و تست شده مطمئن شوید که من می دانم که چگونه به مسئولیت رسیدگی به عوامل مانند SARS-CoV-2 با خیال راحت و همچنین چیزهایی مانند آنچه به انجام در یک آتش سوزی یک تهدید بمب گذاری و حتی یک گردباد. بدون در نظر گرفتن من بیش از 10 سال تجربه در کار با ویروس ها هر کس وارد این مرکز آموزش دیده است از ابتدا.

هر بالا مهار آزمایشگاه در ایالات متحده آمریکا است که موضوع را به بازرسی های منظم توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و یا هر دو. پس از باز کردن یک مرکز reinspected و خبره در هر سه سال. در طول این دوره بازرسان وارد سرزده به بررسی تمام جنبه های این مرکز از جمله تعمیر و نگهداری سوابق موجودی از عوامل و روش های عملیاتی. من دانشگاه نیز فراهم می کند نظارت.

علاوه بر همه این اقدامات به منظور حفظ پاتوژن در وجود دارد یک دسته از ویژگی های امنیتی در محل است که با هدف به نگه داشتن بچه ها بد است. این آزمایشگاه دارای محیطی داخلی و تصویری, دوربین, دزدگیر و سیستم های بیومتریک اسکنر که با استفاده از اثر انگشت یا اسکن شبکیه به شناسایی افراد و محققان اجازه می دهد را وارد کنید. در داخل این تاسیسات دسترسی به اتاق خاص اعطا شده است تنها به کسانی که با تصویب. یک محیط حصار احاطه امکانات ما برای محدود کردن دسترسی و ساختمان است که به طور منظم در گشت توسط دانشگاه پلیس.

یکی از همکاران من پس از شوخی که در طول آخرالزمان انسان زنده مهار آزمایشگاه خواهد بود که بهترین محل برای پنهان کردن.

در نهایت تمام این اقدامات در محل برای کمک به ما در درک چگونگی SARS-CoV-2 ویروس منتقل می شود در حیوانات و تعیین بهینه واکسن تدوین خواهد کرد که جلوگیری از انتقال. تسهیلات در پن استیت مانند دیگران در سراسر ایالات متحده ساخته شده بود برای این نوع از تحقیقات دانشمندان می تواند به سرعت و با خیال راحت پاسخ در طول یک بیماری همه گیر. با کمی شانس به انجام کار اختصاص داده شده محققان در این امکانات کمک خواهد کرد را COVID-19 همه گیر به پایان زودتر از بعد.

Troy Sutton استادیار گروه دامپزشکی و علوم پزشکی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن