Duran Duran جوهر در سراسر جهان چاپ و نشر توافق با وارنر Chappell موسیقی

وارنر Chappell موسیقی اعلام کرده است که وارد یک چاپ و نشر جهانی توافق با انگلیسی, موسیقی, آیکون, Duran Duran.

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

وارنر Chappell موسیقی اعلام کرده است که وارد یک چاپ و نشر جهانی توافق با انگلیسی, موسیقی, آیکون, Duran Duran. این قرارداد خواستار وارنر Chappell به اداره اکثریت برنده جایزه چند پلاتین گروه فروشگاه از سال 1986 تا به امروز و همچنین همه حاضر و آینده ترکیب. شامل تحسین آلبوم مانند بدنام, Duran Duran (آلبوم عروسی), فضانورد, فرش قرمز کشتارو کاغذ خدایانفراگیر جهانی بازدید "بدنام" "همه او می خواهد این است که" "عادی جهان" "Come Undone," "(برای), Sunrise" "فشار" و بیشتر. Duran Duran بعدی استودیو آلبوم میله میله برای انتشار در پاییز سال 2020 است.

"Duran Duran تعریف مدرن پاپ چشم انداز در '80s در, و بیش از چهار دهه اخیر آنها باقی مانده است بی وقفه خلاق در ادامه به تکامل و دوباره اختراع خود گفت: Warner Chappell موسیقی Co-صندلی & COO Carianne مارشال و Co-صندلی و مدیر عامل مرد مسئله. "به عنوان درخشان ترانه سرایان و بصری پیشگامان, گروه متمایز رویکرد اصلی همچنان به نفوذ پی در پی نسل از هنرمندان حتی به عنوان آنها همچنان به بالا بردن نوار. همه ما در وارنر Chappell فوق العاده خوشحال است که Duran Duran انتخاب کرده وارنر Chappell به عنوان جدید خود را انتشارات خانه ما خوش آمدید راجر سیمون نیک و جان به خانواده است."

صحبت از طرف گروه خواننده Simon Le Bon گفت: "ما مشغول به کار با هر دو Carianne و پسر قبل از آنها پیوست وارنر Chappell و ما به مدت طولانی تحسین نوع رویکرد خلاق آنها را به چاپ و نشر. ما بسیار به دنبال به جلو به این همکاری جدید و موفق در آینده هم برای ما کاتالوگ."

پس از ساخت اولین خود را در سال 1981 Duran Duran – خواننده Simon Le Bon کیبورد نیک رودز نوازنده بیس جان تیلور و درامر راجر تیلور — به فروش بیش از 100 میلیون رکورد در سراسر جهان است. آنها به ثمر رساند به 30 top 20 آهنگ را به زبان فارسی و همچنین 21 بازدید در Billboard Hot 100. انتشار اولین آلبوم خود را تقریبا همزمان با راه اندازی MTV و پیشگامانه خود را تلفیقی از موسیقی و هنر, تکنولوژی, سبک و مد قرار داده و آنها را در لبه پیشرو از نسل جدیدی از نوازندگان ترکیب لبه برش موسیقی با ویژوال نوآوری است. گروه بسیاری از افتخارات شامل دو Ivor Novellos دو جایزه گرمی و دو جوایز بریت – از جمله در سال 2004 جایزه مشارکت برجسته در موسیقی یک MTV Video Music جایزه یک عمر دستاورد و یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود.

Duran Duran تازه ترین آلبوم کاغذ خدایانشد بالاترین-نمودار انتشار در بیش از دو دهه طی پنج در انگلستان و ده بالا در ایالات متحده در آینده انتشار خود آلبوم جدید خواهد بود به همراه یک اصلی تور جهانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن