میچ مک کانل حرکت به گسترش لایحه بر نظارت قدرت

روز پس از وزارت دادگستری بحث برانگیز اتهامات مایک فلین سنا رهبر اکثریت جمهوریخواه میچ مک کانل (R-KY) تنظیم شده

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

روز پس از وزارت دادگستری بحث برانگیز اتهامات مایک فلین سنا رهبر اکثریت جمهوریخواه میچ مک کانل (R-KY) تنظیم شده است به گسترش بسیار سیاسی وزارت دادگستری نظارت اقتدار در یک رای گیری این هفته برای تمدید 2001 PATRIOT Act.

تحت پوشش redressing چه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان او تماس اف بی آی "witch hunt" بیش از تبانی با کرملین مک کانل از طریق اصلاح قانون پاتریوت را به صراحت اجازه FBI به warrantlessly جمع آوری سوابق در آمریکا در حال دیدن سایت وب و سابقه جستجو. متفاوت متمم مک کانل همچنین پیشنهاد دادن دادستان کل دید به "دقت و کامل بودن" FBI نظارت ارسالی به راز نظارت بر اطلاعات خارجی عمل می کنند (FISA) دادگاه. نسخه از اصلاحات در گردش دوشنبه به طور مشترک با Daily Beast.

هم طرفداران حفظ حریم خصوصی در نظر مک کانل حرکت هشدار دهنده گسترش دادستان کل لایحه بر قدرت تحت FISA چهار دهه پیر روند که در حال حاضر مکان دادستان کل در مرکز امنیت ملی و نظارت است. آن را نیز نمی فرار آنها متوجه است که مک کانل در حال افزایش است Barr نظارت از نظارت بر نامزدهای سیاسی در حالی که در حال گسترش نظارت مقامات در هر آمریکایی است. یکی حفظ حریم خصوصی فعال به نام مک کانل تلاش های "دو تا از مهم ترین بدبینانه تلاش برای تضعیف نظارت اصلاحات من تا کنون دیده ام."

"مک کانل در حال افزایش است Barr نظارت از نظارت بر نامزدهای سیاسی در حالی که در حال گسترش نظارت مقامات در هر آمریکایی است."

سناتور. Ron Wyden (D-OR)

سناتور. Ron Wyden (D-OR) گفت که Barr است که عمیقا درگیر در تحقیقات مورد علاقه تهمت می تواند اجازه رسیدگی به یک رقیب سیاسی که پس از آن می تواند باز کردن اینترنت-جاسوسی قدرت مک کانل می خواهد به اعطای اف بی آی است.

"تحت مک کانل متمم Barr می شود به نگاه را از طریق تاریخچه مرور وب از هر آمریکایی—از جمله روزنامه نگاران و سیاستمداران و رقبای سیاسی—بدون حکم فقط با گفتن آن که مربوط به تحقیق و تفحص گفت:" Wyden شده است که در تلاش برای ممنوعیت ضمانت نظارت بر پرونده.

رای به بازگرداندن تمام شده مفاد قانون میهن پرستی این خودرو برای مک کانل را اصلاحات می تواند به عنوان به زودی به عنوان سه شنبه یا چهارشنبه.

بر آمده است تحت پژمرده انتقاد از مقامات وزارت دادگستری برای فساد خود را در مغلوب ساختن پیشی جستن طرف شروع با رابرت مولر در سال گذشته است. در یکشنبه, مریم McCord یک ارشد سابق بخش امنیت ملی و رسمی متهم Barr متحد تیموتی شیا از بد نمایش دادن موقعیت خود را در فلین تحقیقات در کوتاه خود را برای رها کردن اتهامات عنوان شده علیه. یک روز بعد سابق راجر سنگ دادستان Jonathan Kravis عمومی-متخصص فساد نوشت که بر حال "خیانت[اد] حکومت قانون" توسط "به طور مستقیم intervenin[ing] به نفع رئیس جمهور و همکاران."

مک کانل را اصلاح بلوک اف بی آی از دنبال "محتوا" وب گردی و جستجو انجام شده توسط آمریکایی ها. اما آن را به صراحت اجازه ضمانت مجموعه "اینترنت و مرور وب سایت ثبت و یا جستجو در اینترنت تاریخچه سوابق." بار دیگر و به طور کلی وکیل تصویب دستورالعمل برای انجام چنین نظارت است.

Wyden و عربستان همکار استیو Daines از مونتانا تحت فشار بوده اند برای محدود کردن ضمانت های وب در حال دیدن سایت شما جمع آوری داده ها توسط سازمان های اطلاعاتی. Wyden نظر مک کانل را اصلاح فاحش.

"اشاره به" محتوا "در مک کانل متمم بی معنی است پس از آن نرم افزار به وب مرور شده است هرگز به حل و فصل در دادگاه" Wyden گفت: روزانه وحش. "این فقط یک دعوت نامه برای بار برای شرکت در بیشتر راز تفاسیر از قانون که منجر به سوء استفاده دوباره و دوباره." که یک مرجع به چگونه آژانس امنیت ملی آمریکا و وزارت دادگستری از سال 2006 تا سال 2015 shoehorned بخش عمده ای مجموعه ای از آمریکایی ها سوابق تلفن به بخشی از قانون میهن پرستی.

این حد از مک کانل تغییرات به FISA از طریق قانون پاتریوت رای دادن.

مک کانل خواهد قیمومیت که بر انجام بررسی سالانه اف بی آی FISA ارسالی برای "صحت و یا تکمیل," صحبت در حال حاضر مستند withholdings مقامات FBI ساخته شده برای re-بالا بردن نظارت بر مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور کارتر صفحه. Barr و جانشینان او در حال حاضر می خواهم از کمیته های کنگره در قوه قضائیه و هوش با یک گزارش یافته های خود را هر ماه آوریل است.

اضافی نظارت FBI به شایستگی به آن با توجه به این که وزارت دادگستری بازرس کل Michael Horowitz به تازگی گسترده نقص در اف بی آی FISA برنامه های کاربردی فراتر از آن مربوط به تهمت و یا متحدان خود را.

اما وجود دارد یک رقابت پیشنهاد از مدنی آزادیخواه سناتور مایک لی (R-UT) و پاتریک لیهی (D-VT) قرار می دهد که نظارت و بررسی از کسانی که FBI نظارت برنامه های در دست نسبتا خنثی دادگاه FISA و آن amicus یک وکیل است که چالش های دولت نظارت ارسالی. آنها به جای دادستان کل را به نقد و بررسی exculpatory شواهد در یک پیشنهاد هدف نظارت.

مک کانل نیز بلوک گسترش amicus' قدرت. لی و Leahy پیشنهاد شامل خصمانه وکیل در پیشنهاد نظارت بر "داخلی مذهبی یا سیاسی سازمان"; a "عمومی داخلی رسمی و یا کاندیدای سیاسی" و یا کارکنان خود را; یا رسانه های خبری. مک کانل در عوض اجازه یک amicus قبل از دادگاه تنها در مواردی که "target[t] یک کمپین به صورت فدرال اداره و یا یک برنامه کاربردی است که هدف ایالات متحده فرد زمانی که برنامه متکی برای آن کیفری گزاره تنها مفاد عوامل خارجی ثبت نام اقدام کنند."

"مک کانل که به معنای واقعی کلمه تلاش برای حفاظت از حریم شخصی کاربران طراحی شده برای مطبوعات و گروه های مذهبی و به جای آن تنها به سیاستمداران و افراد مشکوک بودن به عوامل خارجی."

Sean Vitka ارشد شورای سیاستگذاری با گروه فعال تقاضا پیشرفت

Neema سینگ جولیانی آیتالله سیستانی گفت که قریب به "ایجاد یک amicus به شرکت که هدف قرار دادن نامزدهای سیاسی اما ما قصد داریم به ارائه که همان نظارت در موارد مربوط به سازمان های مذهبی داخلی, اخبار رسانه های روزمره و یا افرادی که رو به جدید و یا مهم حقوق مدنی نگرانی. آن را سخت به نگاهی است که متمم و نتیجه گیری مورد نظر خود را واقعا نشانی نه فقط مشکلات در معرض توسط کارتر صفحه گزارش اما پس از آن IG ممیزی."

"مک کانل است به معنای واقعی کلمه تلاش برای حفاظت از حریم شخصی کاربران طراحی شده برای مطبوعات و گروه های مذهبی و به جای آن تنها به سیاستمداران و افراد مشکوک بودن به عوامل خارجی. او همچنین در تلاش برای دزدکی حرکت کردن ضمانت نظارت از اینترنت و جستجو تاریخ به یک اصلاح است که ادعا می کند به منع آن" اضافه شده شان Vitka ارشد شورای سیاستگذاری با گروه فعال تقاضا پیشرفت است. "این دو از مهمترین بدبینانه تلاش برای تضعیف نظارت اصلاحات من تا کنون دیده ام و آنها را تهدید به Patriot Act با عبور نمود و حتی بدتر از یک فرایند است که تا کنون مانع از موفقیت هر عضو کنگره از تعمیر اساسی لایحه است."

بخش 215 از سال 2001 Patriot Act حکم پرونده ارائه دهندگان به نوبه خود بیش از "چیزهای ملموس" "" مربوط به تحقیقات جاری–که مک کانل را اصلاح خواهد به گسترش وب سایت-مرور و جستجو-تاریخچه سوابق. آن و سایر مقررات قانون پاتریوت منقضی شده آخرین ماه پس از مک کانل نمی تواند رسیدن به یک توافق به تصویب مجلس و تایید Patriot با عبور نمود که بسیاری از طرفداران حفظ حریم خصوصی متنفر بودم.

جولیانی گفت: مک کانل را متمم "خوانده می شود که برخی از نوع مجموعه [در اینترنت سوابق] مناسب است و برگ آن را به رهبری در وزارت دادگستری. اما هدف این است که برای ترک این به DOJ, تعیین, صرف نظر از آنچه دولت شما هستیم اما به این معنا است که جستجو و مرور تاریخچه چیزی است که شما نمی توانید جمع آوری تحت 215."

مک کانل سنای دفتر بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر. نه یک وزارت دادگستری نماینده.

روز دوشنبه ائتلافی از چپ و راست داخلی-گروه های حقوق بشر از جمله NAACP و FreedomWorks, گردش نامه ای به نمایندگان مجلس خواستار محدودیت در نظارت در خط با آنچه Lee Leahy و Wyden هستند پیشنهاد. این گروه توافق کردند که هوروویتس گزارش گذاشته برهنه "سیستمیک کمبود" در اف بی آی شیوه های نظارت.

"این مک کانل متمم دست گسترده نظارت قدرت به دادستان کل Barr در لحظه ای که او شتاب با فساد در وزارت دادگستری به خدمت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سیاسی هوی و هوس" گفت: Wyden.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن