به بستنی خود را شما فقط نیاز به یکی از این

در حال حاضر زمان زیادی را در برخی از پروژه ها و تمام زمان های مورد علاقه من است, ساخت بستنی. رشد پدرم همیشه می

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

در حال حاضر زمان زیادی را در برخی از پروژه ها و تمام زمان های مورد علاقه من است, ساخت بستنی. رشد پدرم همیشه می خواستم به Meyer Lemon sorbet از درخت در حیاط خلوت و هنگامی که ما در نهایت او را به یک بستنی ساز او خوشحال بود (و اشغال که ما را خوشحال). اگر شما به دنبال برای برخی از رفتار های یخ زده در این تابستان را, مطمئن شوید که شما دریافت می کنید بستنی ساز است که برای شما مناسب است. به کمک ما گرد کرده ام تا برخی از گزینه های بزرگ.

برای سفارشی سازی

Breville هوشمند حرکت شبیه چمچه زنی بستنی ساز

شما می توانید واقعا خلاق با این ماشین بستنی. آن را به طور کامل اتوماتیک, اما شما همچنین می توانید از سوئیچ به حالت کتابچه راهنمای کاربر. آن دوازده سختی تنظیمات بنابراین شما می توانید انتخاب خود را ایده آل هماهنگی بین شربت و بستنی و شما به راحتی می توانید اضافه کردن مورد علاقه خود را مخلوط ها از طریق پشت درب و شاخص را به شما اجازه می دانم زمانی که آن را در زمان مناسب به آنها اضافه کنید.

برای دسته ای بزرگ

Waring بستنی ساز

این دستگاه اجازه خواهد داد که شما را تا 2.5 لیتر در یک بار که خیلی عالیه و این کار انجام می شود در عنوان کمی تا سی دقیقه. آن را براق و صرفه جویی در فضا (برای یک ماشین بستنی) و همچنین همراه با یک خنک نگه داشتن ویژگی بنابراین شما می توانید نگه دارید خود را درمان منجمد را در درجه حرارت ایده آل هنگامی که آن به پایان رسید ساخت آن است.

برای خدمت تک

Zoku بستنی ساز

ساخت بستنی می تواند تلاش, اما آن را ندارد به. با این جمع و جور, تک, سرور, شما می توانید نرم در خدمت ماست منجمد و بستنی در حدود بیست دقیقه.

برای لمس نوستالژی

نوستالژی برقی سطل یخ ساز کرم

شما نیاز به نوستالژی مخلوط بستنی به این کار, اما آن را هنوز هم کار نمی کند. داخل سطل قدرتمند موتور الکتریکی است که همه از گردونه بنابراین شما فقط می توانید به نظاره نشست و لذت بردن از برخی از رفتار های خانگی.

فولاد ضد زنگ و ماشین آلات

Whynter ICM-201SB بستنی ساز

این دستگاه sleekest رتبه دهی از دسته. این فولاد ضد زنگ بوده و راندمان کمپرسور و یک ال سی دی تایمر برای کنترل زمان بستنی خود را گردونه. کاسه مخلوط کردن و اونا تیغه حذف با سهولت بنابراین شما می توانید این دستگاه تقریبا در هر نقطه.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب