اد Asner: تهمت ضد اعتراض به استبداد است پژواک از ونزوئلا

یکmerica یک پوسه. غربی فیلم جمعیت با lawmen deputizing منظم Joes. چیزی تکان دهنده در مورد شهروندان پله تا در ز

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

یکmerica یک پوسه. غربی فیلم جمعیت با lawmen deputizing منظم Joes. چیزی تکان دهنده در مورد شهروندان پله تا در زمان نیاز به خدمت و حفاظت از جامعه است. اما طرف مقابل باید نیز پرچم قرمز.

قدرت اتحاد چپ صفحه نمایش و وارد امریکا تحت این دولت. الهام بخش نیمپز کردن با آب گرم و تحریک نیروهای فراقانونی است که منادی از استبداد. آنچه اتفاق افتاد و همچنان به اتفاق می افتد در ونزوئلا است موقع درس در حال حاضر. یک اسکریپت که شامل vigilante گروه هشدار از همه بیش از حد آشنا تبار به دیکتاتوری.

من اجرایی تولید شده Tupamaro: چریکهای شهری به سند ونزوئلا اسلاید به استبداد. تشابه به حمله به دموکراسی در ایران هستند و بی تردید است. بیش از دو دهه پیش هوگو چاوز رز منجر به یک پوپولیستی دولت کمک colectivosشل شبه نظامی کنفدراسیون.

به عنوان یک پیشرو فعال من در ابتدا باور چاوز انقلاب بولیواری. او توزیع ونزوئلا عظیم نفت ثروت از بزرگترین ذخایر در جهان به کاهش فقر و بهبود بهداشت و درمان و آموزش و پرورش. من دوست داشتم که او در زمان یک ضد امپریالیستی موضع نسبت به واشنگتن است. اما چاوز تکیه موقت نظامی فاسد colectivosکه عجله کشور را از سقوط اقتصادی و سوخت استبدادی اقدامات است. من اشتباه بود و به پایان رسید من پشتیبانی می کند. تورم افزایش یافت و به شش رقم خطوط مواد غذایی شدند. ونزوئلا سرمایه کاراکاس تحت چاوز و جانشین دستچین نیکولاس مادورو همچنان یکی از خطرناک ترین شهرها در جهان است.

Tupamaro: چریکهای شهری نشان می دهد این بحران و یکی از محرکین, colectivo رهبر آلبرتو "چین" Carías یک Tony Soprano-نوع شناخته شده برای سرقت از بانک و قتل پلیس است. او به زودی تبدیل به یکی از کاراکاس را روسای پلیس به دست آورده و یک پست در شورای ملی است. تحت ریاست جمهوری Nicolás Maduro, چین و عضویت در این گروه معتقد بودند که مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. چین در دفاع از خود در سی ان ان گفت که هرگز مسلح. این فیلم نشان می دهد در غیر این صورت: "باور نمی کنم دروغ گفتن خود را چشم" است دیگر هشدار. رئیس جمهوری ونزوئلا پس از آن با استفاده colectivo گروه برای حمله و ارعاب معترضین پس از سقوط اقتصاد در سال 2013. صدا آشنا است ؟

Ad hoc شبه نظامیان و اوباش در حال افزایش در ایالات متحده است. برخی از "گشت" ما در مرز جنوبی برای تخلیه آب به سمت چپ برای درد و رنج مهاجران در حالی که دیگران نشان می دهد تا در خانه های دولتی به تهدید همسایگان خود بازی سرباز با پوشیدن استتار در حالی که shouldering بسیار واقعی AR-15 تفنگ. کنترل و توازن را تبدیل به تلفات در هر شاخه از این هرج و مرج محور دولت است.

امریکا بالای اجرای قانون افسر دادستان کل ویلیام Barr است راحت خواستار thuggish تاکتیک های مانند شلیک گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور به صلح آمیز معترضین مانند Maduro. موقت اعضای نظامی بدون insignias گشت پایتخت کشور مانند colectivos. اما چه نیرویی آنها نشان دهنده? چه کسی را به آنها گزارش ، آنها چه کسانی هستند ؟ من نمی دانم آیا شما?

آنها تاریخ ما درس است. پوسه است احضار زمانی که دولت ضعیف است و از جان گذشته. متمم دوم شروع می شود با نامگذاری "به خوبی تنظیم شبه نظامیان..." که تنظیم این سربازان? زمانی که متمم اول قانون اساسی حقوق و آزادی بیان و اجتماعات و دادخواست دولت هستند به شدت مورد حمله نیروهای نامنظم به نظر می رسد بسیاری مانند کاراکاس در سال های اخیر است. در اینجا راست گرا ترس از این است که در حال حاضر stoking اوباش از طریق بی امان تبلیغات و gaslighting. اعمال تروریسم داخلی در حال افزایش هستند. این دولت همچنان به تضعیف انتخابات عادلانه تشویق به خشونت علیه مخالفان در واقع اجازه می دهد تا یک انتقال مسالمتآمیز قدرت ؟ به عنوان Tupamaro مستند به بررسی ما نیاز به یادگیری ونزوئلا درس.

بین المللی تماس برای پلیس مسئولیت پذیری در نقطه مقابل دولت-ترویج vigilantism. این همگرایی سیستمیک نژادپرستی و ضد دموکراتیک قانون گذاران و فرانکشتاین ارتش نگران کننده است. هنگامی که شما ارسال warzone-سطح مهمات به یک گروه با پوشیدن صندل و زندگی موضوع T-shirts, که مشکلی در ابعاد تاریخی است. در سرزمین رایگان ما باید تیک تاک کردن قلع-گلدان دیکتاتور to-do list.

"هنگامی که شما ارسال warzone-سطح مهمات به یک گروه با پوشیدن صندل و زندگی موضوع T-shirts, که مشکلی در ابعاد تاریخی است. در سرزمین رایگان ما باید تیک تاک کردن قلع-گلدان دیکتاتور to-do list."

این Tupamaro اوباش قانون را به دست خود ظاهرا برای کمک به دولت و اجرای نام تجاری خود را از عدالت است. امریکا دست و پنجه نرم کردن با نژادی تر شارژ Boogaloo جنبش نیز آزادانه سازمان افراطی شهروند-شبه نظامیان به عنوان افتخار پسران, سوگند پاسداران و مشعل ماورا-تحمل "خوب مردم" در شارلوتزویل ملتهب با تروریسم-شعار توییتهایی. وجود دارد "شبح پوست" سفید supremacists که نمایش داده نمی اعتقادات خود را به منظور ترکیب به جامعه ادارات پلیس و نظامی خود را بیشتر نژادپرستانه دستور کار است. همه ردیابی اصل و نسب خود را به فرد مغلوب ساختن پیشی جستن-عصر Ku Klux Klan.

مزدوران هستند تظاهر پلیس بی کفایت و بی قانون دولت باتلاقی که دولت نیز از لحاظ مالی بی پروا و قابل اجرا بر روی سمی تزریق دستگاه سیاست است. ما باید به یاد داشته باشید که قدرت مطلق فساد مطلقا چه در ایالات متحده و آمریکای لاتین. چین گفت که "ونزوئلا به تبدیل انقلاب خشونت است."

امریکا نمی کند. امریکا می خواهد گفت و گو و سپس قانون پاسخگویی و سپس عمل است. ما می خواهیم به صورت original sin از برده داری و هزاران مسائل اجتماعی و نه پنهان کردن در پناهگاه در پشت سر و در عین حال یکی دیگر از شکست دیوار. در سالهای اخیر کیش شخصیت همه اما نابود امید از مردم ونزوئلا. ما نیاز به توجه خود را به داستان احتیاطی و ویرایش اسکریپت ما. قبل از روز انتخابات.

برنده جایزه امی بازیگر و فعال حقوق بشر Edward Asner اجرایی تولید شده Tupamaro: شهری چریکهایجریان در حال حاضر در آمازون نخست و یوتیوب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب