Eni منتشر "انی برای حقوق بشر"

Eni منتشر و به روز رسانی از "انی برای حقوق بشر" این شرکت در گزارش فراهم می کند که شفاف و بتن اطلاعات در آن تعه

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

Eni منتشر و به روز رسانی از "انی برای حقوق بشر" این شرکت در گزارش فراهم می کند که شفاف و بتن اطلاعات در آن تعهد به احترام به حقوق بشر نشان تقویت داخلی آن روش های اساسی در این زمینه است.

"چنین تعهد فرض افزایش ارتباط در جهان است که در مواجه با عواقب ناشی از Covid-19 همه گیر از نظر بهداشتی و اقتصادی نگرانی برای کارگران و جوامع است که تقویت در حال حاضر موجود نابرابری و تداوم احساسات نژادپرستانه. در حال حاضر بیش از همیشه تقویت تعهد ما برای احترام به حقوق بشر است کلیدی برای مقابله با چالش های فعلی. برای ما احترام به حقوق بشر به معنی اول از همه به شناخت ارزش هر فرد تضمین حیثیت خود را, ایمنی و بهداشت, برابر شرایط کار و مهمتر از همه ترویج تنوع. این ارزش ها عمیقا ریشه در انی هویت و فرهنگ سازمانی هدایت ما اقدامات و فعالیت های در 66 کشور که در آن عمل می کنیم" گفت: Claudio Descalzi, انی, مدیر اجرایی.

در آخرین ماه انی گرفته است گام های مهمی در روند گسترش و تحکیم فرهنگ احترام به حقوق بشر است. این شرکت تقویت شده است آن روش های داخلی به شکل یک ساختار علت سعی و کوشش روند تصویب تمدید کد اخلاق و تامین کننده اصول اخلاقی که به تشریح حداقل الزامات و انتظارات که در برابر تمام تامین کنندگان خود را ملزم به پیروی.

این گزارش بر اساس کار انجام شده توسط انی بیش از 6 سال گذشته. در سپتامبر سال 2019 شرکت راه اندازی یک شرکت جدید ماموریت است که با الهام از سازمان ملل متحد اهداف توسعه پایدار (SDGs) و نشان می دهد انی تعهد برای گذار به سوی یک کم کربن آینده این است که به لحاظ اجتماعی عادلانه با هدف به حداقل رساندن شکاف موجود میان کشورها است. علاوه بر این در ماه دسامبر سال 2018 این شرکت به تصویب رسید انی بیانیه در احترام به حقوق بشر است که نشان دهنده مناسب ترین مسائل حقوق بشر در خط با پایه تعیین شده توسط سازمان ملل متحد اصول راهنما در کسب و کار و حقوق بشر (UNGPs).

به ترویج مشترک دانش در مسائل مربوط به حقوق بشر و ایجاد یک زبان مشترک در این موضوع در سطح شرکت های بزرگ انی اجرا کرده است طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی و طرح های. در سال 2019 بیش از 19,000 کارکنان آموزش دیده بودند در مورد حقوق بشر دربندی در مجموع 25,845 ساعت.

به عنوان یک نتیجه از تعامل خود را در احترام به حقوق بشر در ماه مه سال 2020 انی بستری شد به عنوان "درگیر شرکت کنندگان" از اصول داوطلبانه ابتکار ذی نفعان طرح متشکل از دولت های کلیدی بین المللی سازمان های غیر دولتی و شرکت هایی که به ترویج اجرای داوطلبانه اصول امنیت و حقوق بشر, مجموعه ای از اصول با هدف حمایت و هدایت شرکت ها در پرداختن به حقوق بشر ریسک در فعالیت های امنیتی.

انی

ما هستند یک شرکت انرژی. ما مشخص پشتیبانی فقط انتقال انرژی با هدف حفظ سیاره ما و ترویج کارآمد و پایدار دسترسی به انرژی برای همه است. کار ما این است که بر اساس شور و شوق و نوآوری در ما نقاط قوت منحصر به فرد و مهارت در شان و منزلت هر فرد به رسمیت شناختن تنوع به عنوان یک ارزش کلیدی برای توسعه انسانی در مسئولیت و صداقت و شفافیت از اعمال ما. ما اعتقاد داریم ارزش بلند مدت همکاری با کشورها و جوامع که در آن ما عمل آوردن به مدت طولانی رفاه برای همه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب