پریا Dogra منصوب رئیس جمهور WarnerMedia سرگرمی, شبکه های EMEA و APAC

WarnerMedia یک بخش از AT&T Inc., امروز اعلام کرد انتصاب پریا Dogra به عنوان رئیس جمهور WarnerMedia سرگرمی,

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

WarnerMedia یک بخش از AT&T Inc., امروز اعلام کرد انتصاب پریا Dogra به عنوان رئیس جمهور WarnerMedia سرگرمی, شبکه های EMEA و APAC. برای زمان حال Dogra ادامه خواهد داد و مسئولیت های خود را به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور استراتژی و توسعه شرکت برای WarnerMedia.

با اضافه شدن مسئولیت Dogra خواهد شد به گزارش گرهارد Zeiler ارشد درآمد افسر WarnerMedia & جمهور WarnerMedia شبکه های بین المللی. او جایگزین جورجو سهام که پا را در پایان ماه ژوئن.

در نقش جدید Dogra را اجرایی نظارت و مسئولیت برای برنامه نویسی, تبلیغات, توزیع و عملیات WarnerMedia سرگرمی, شبکه های که شامل پایه ترنر و حق بیمه HBO شبکه در اروپا و خاورمیانه و آفریقا و منطقه آسیا و اقیانوس آرام. Dogra خواهد شد به اشتراک گذاری مسئولیت برای کودکان و نوجوانان کسب و کار در EMEA و APAC با تام Ascheim بود که به تازگی به نام رئیس جمهور, جهانی, کودکان و بزرگسالان جوان و کلاسیک در Warner Bros.

گرهارد Zeiler گفت: "پریا در سطح جهان اجرایی شده است که رانندگی WarnerMedia کلی شرکت طرح های رشد و به طور خاص ما مستقیم به مصرف کننده-استراتژی بین المللی است. او رهبری شور و شوق و دانش ما کسب و کار بین المللی را فوری بر روی ما تاثیر سازمان است. او علاوه بر بزرگ به من رهبری تیم و به ما EMEA و APAC کسب و کار."

پریا Dogra گفت: "من هیجان زده هستم تا در این نقش را به خصوص در حال حاضر که ما تمرکز تلاش های ما برای اتصال عزیزمان مارک ها و محتوای با کیفیت بالا به طور مستقیم با مصرف کنندگان در سراسر جهان است. من مشتاقانه در انتظار همکاری نزدیک با گرهارد ما گسترده تر رهبری تیم و EMEA و APAC سازمان به موقعیت استراتژیک ما برای ادامه موفقیت در یک بازار بسیار رقابتی."

Dogra شده است با این شرکت از سال 2009. او در حال حاضر به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور استراتژی و توسعه شرکت و قبلا سر از ادغام & Acquisitions برای تایم وارنر, Inc. در طول دوره تصدی خود را در شرکت Dogra باعث شده است تا این شرکت رشد جهانی و استراتژی های مدیریت سرمایه گذاری و M&A فعالیت به حمایت از این استراتژی است. قبل از پیوستن به تایم وارنر Dogra بود معاون رئیس جمهور در تکنولوژی رسانه و مخابرات سرمایه گذاری گروه بانکی در سیتی گروپ.

در مورد WarnerMedia

WarnerMedia پیشرو رسانه ها و سرگرمی های شرکت است که ایجاد و توزیع حق بیمه و محبوب ترین مطالب از یک آرایه متنوع از با استعداد سرایان و روزنامه نگاران به مخاطبان جهانی از طریق آن مارک های مصرف کننده از جمله: HBO HBO در حال حاضر HBO Max, برادران وارنر, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن TBS truTV, CNN, DC Entertainment, جدید, خط, شبکه کارتون, شنا بزرگسالان ترنر کلاسیک و دیگران و همچنین به عنوان Xandr مجموعه از پیشرفته راه حل های تبلیغاتی طراحی شده برای کمک به بهبود تبلیغات برای برندهای ناشران و مصرف کنندگان است. WarnerMedia بخشی از AT&T Inc. (NYSE:T).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن