مسلمانان هند در صورت تمدید ننگ میان COVID-19 بحران

مسلمانان در حال بنا به گزارش ها رو به افزایش تهدیدات و اخبار هدفمند در برابر آنها پس از یک جلسه مذهبی در ماه م

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

مسلمانان در حال بنا به گزارش ها رو به افزایش تهدیدات و اخبار هدفمند در برابر آنها پس از یک جلسه مذهبی در ماه مارس شناخته شد به عنوان منبع اصلی عفونت های خوشه ای. هندی مقامات انکار این گزارش.

پس از دولت هند مرتبط صدها نفر از coronavirus موارد به معنای جمع آوری و در ماه مارس کاربران رسانه های اجتماعی شروع به گسترش عصبانی و پیام های جعلی اخبار مسئله که مسلمانان شد توطئه به گسترش ویروس.

ادامه مطلب: مذهبی تنش در هند تشدید coronavirus

به اتهام شروع به گرفتن نگه دارید و بعد از یک افزایش در coronavirus عفونت شد مربوط به سه روز آزاد اسلامی در ماه مارس در دهلی نو, از, اسلامی, مبلغ, گروه Tablighi Jamaat. حدود 8000 نفر جمع شده بودند در این سایت که پس از آن تبدیل به یک کانون برای ویروس. این گروه رئیس مولانا سعد بود و بعد از آن برای شارژ مقصر قتل و سهل انگاری.

"این یک وضعیت بی سابقه ای و بی تدبیر به این باور است که یک رهبر مذهبی می دانید بیش از مقامات خود را. آن زمان برای همه به درک پیامدهای این بیماری همه گیر. اما به زودی همه سقوط در خط و به دنبال دستورالعمل" Fuzail Ayyubi, Tablighi Jamaat وکیل گفت: DW.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

با این وجود نتیجه این بود که بسیاری از مسلمانان با آن مواجه تمدید ننگ و تهدید و تحریم. تفرقه مناظره در تلویزیون و Islamophobic رسانه های اجتماعی روند و هشتگهای تنها سوخت به آتش اضافه شده.

بسیاری از حوادث خشونت بار نیز در محل در سراسر کشور; یک مرد مسلمان شد و مورد ضرب و شتم شدید اراذل و اوباش در دهلی نو فروشندگان کرده بودند ورود به محلات مردم حاضر به خرید از مسلمانان و یک بیمارستان گزارش تفکیک coronavirus بیماران توسط خود دین.

در همین حال ده ها تن از فیلم ها نشان دادن مسلمانان از موازین اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و تف بر مردم توزیع بیش از رسانه های اجتماعی.

ادامه مطلب: Coronavirus: هند مسجد رویداد می شود عفونت کانون

متضاد رسمی واکنش

فقط در هفته گذشته میلادی صاحب نانوایی در شهر جنوبی چنای برای تبلیغات است که آن را نه استخدام هر مسلمانان است.

برخی از نارندرا نخست وزیر حزب کارگران آشکارا سرزنش مسلمانان برای گسترش ویروس. در آوریل 19, نارندرا نخست وزیر در واکنش به اتهامات علیه مسلمانان صدور بیانیه ای درخواست سرخپوستان به موضع ایران در مبارزه با ویروس.

"COVID-19 نمی بیند و نژاد و مذهب و رنگ و کاست و عقیده و زبان و یا قبل از مرز قابل توجه است. پاسخ ما و رفتار پس از آن باید ضمیمه تقدم به وحدت و برادری ، ما در این با هم" مودی نوشت: در صفحه مربوط به.

رئیس دهلی اقلیت کمیسیون Zafarul اسلام خان هم آوازی در مسائل مواجه شده و جامعه اسلامی است. اما در اوایل این ماه مقامات ثبت شده یک مورد از فتنه در برابر او ضمن تشکر از دولت کویت در توییتر برای صحبت در حمایت از مسلمانان هند.

ادامه مطلب: رمان نویس همچون آرونداتی روی ادعای بیماری همه گیر در معرض هند 'بحران از نفرت علیه مسلمانان'

همه گیر و تعصب

دانشگاهیان بر این باورند که شیوع سوخت بی اعتمادی بین مردم به عنوان جوامع به دنبال راه هایی برای سرزنش گرفتاری خود را در خارج و یا کسانی که در حاشیه جامعه.

"در زمان بحران مردم بازگشت به هویت خود و جستجو برای دیگران مقصر برای مشکلات خود گفت:" Asim علی محقق در مرکز تحقیقات سیاست در دهلی نو.

"بیماری های همه گیر دارای سابقه ای طولانی قربانی با شروع از طاعون در قرن 14th که یهودیان متهم از مسمومیت چاه و گسترش سرایت," او گفت:.

ادامه مطلب: Rajdeep Sardesai: 'تاج به یاد ما چه خبر است و قرار بود'

"حتی قبل از این حادثه [Tablighi] مسلمانان شده است جعبه را به گوشه. یک بخش از حزب حاکم و رسانه ها هرگز موفق به بهره برداری از هر موقعیتی که در آن آنها می توانند رنگ و مسلمانان به عنوان یک گروه خائن یک تهدید و مشکل برای هند" Zafarul اسلام گفت: DW.

"من شکایت در مورد کشور من به هر دولت خارجی و یا سازمان نه من قصد دارم به انجام این کار در آینده," او اضافه شده است.

"من یک وطن پرست به هسته و من همیشه در دفاع از کشور من خارج از کشور. اما من همواره صوتی در مورد مشکلات در کشور ما است."

اما BJP ملی سخنگوی Nalin Kohli انتقاد خان برای "دعوت" مداخله خارجی به هند در امور داخلی.

"او در معرض خطر وحدت و یکپارچگی در کشور و تلاش برای لکه دار کردن سکولار تصویر از هند و سعی در گسترش نفرت میان هندوها و مسلمانان" گفت: BJP قانونگذار Ramvir Bidhuri.

بحران کنونی برای مسلمانان می آید در پشت مارس شورش در برابر یک ضد اسلامی در قانون تابعیت در دهلی نو که در سمت چپ بیش از 50 نفر کشته شدند.

این مستند مشکل است و disorienting برای بسیاری از سرخپوستان بسیاری از آنها هنوز در تلاش برای درک اینکه چگونه یک ویروس می تواند به طور چشمگیری upend زندگی خود را. هند در حال حاضر دارای بیش از 78,000 تایید موارد و مرگ و میر 2,551.

ادامه مطلب: مذهبی قطبش: آیا هند پس از پاکستان ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن