اتحادیه اروپا برای سلامت بدن توصیه می کند remdesivir به مبارزه COVID-19

داروی آزمایشی remdesivir تایید شده توسط سازمان پزشکی اروپا (EMA) برای درمان COVID-19 هموار کردن راه برای استفا

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

داروی آزمایشی remdesivir تایید شده توسط سازمان پزشکی اروپا (EMA) برای درمان COVID-19 هموار کردن راه برای استفاده از آن در اتحادیه اروپا است. مطالعات می گویند که مواد مخدر باعث کوتاه شدن زمان بهبودی.

یک دارو در اصل برای درمان ابولا در حال حاضر مورد استفاده قرار گیرد برای درمان COVID-19 بيمار در اتحادیه اروپا پس از دریافت چراغ سبز از سازمان پزشکی اروپا (EMA) در روز پنج شنبه. کارشناسان توصیه remdesivir مورد استفاده قرار گیرد برای بیماران بالای 12 سال است که نیاز به اکسیژن مکمل.

"Remdesivir است این دارو برای اولین بار در برابر COVID-19 می شود توصیه می شود برای مجوز در اتحادیه اروپا" EMA در بیانیه ای گفت.

آنها اضافه شده داده ها در ایالات متحده ساخته شده مواد مخدر بود "در ارزیابی فوق العاده بازه زمانی کوتاه است."

کمیسیون اروپا است که هنوز هم نیاز به تایید دارو به بازار عرضه شده به عنوان Veklury اما این است که معمولا به عنوان یک تشریفات. تنظیم کننده در ایالات متحده و ژاپن در حال حاضر به امضا کردن آن استفاده کنید.

ادامه مطلب: چه کسی توقف آزمایش بالینی برای مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین

بازیابی چهار روز سریعتر

مطالعات نشان داده اند که بیماران با علائم خفیف استفاده می شود که remdesivir بهبود به طور متوسط در عرض 11 روز نسبت به 15 روز با دارونما. این دارو را می توان معرفی شده به بدن از طریق تزریق و آن را با این نسخهها کار با اخلال در چرخه تولید مثل از coronavirus داخل سلولهای بدن.

"ما ثابت کرده اند که این دارو باعث می شود این بیماری خفیف تر در موارد جدی و کاهش مدت بیماری در حدود چهار روز" متخصص بیماری های عفونی Gerd Fätkenheuer گفت: آژانس خبری DPA.

در یک جداگانه دستیابی به موفقیت در هفته گذشته انگلستان را تایید استروئید دگزامتازون به عنوان درمان در کشور دانست و گفت که کاهش نرخ مرگ و میر در جدی ترین COVID-19 موارد است. بسیاری از شرکت های دارویی در سراسر جهان نیز مسابقه به توسعه یک واکسن برای ویروس.

ادامه مطلب: Coronavirus: استروئید دگزامتازون می تواند کمک به صرفه جویی در بدترین ضربه بیماران

dj/jsi (AFP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب