رهبران اتحادیه اروپا برای برگزاری coronavirus واکسن مجازی جمع آوری کمک های مردمی کنفرانس

آنلاین جمع آوری کمک های پیش بینی شده است به منظور بالا بردن حداقل €7.5 میلیارد دلار برای توسعه یک واکسن و درما

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

آنلاین جمع آوری کمک های پیش بینی شده است به منظور بالا بردن حداقل €7.5 میلیارد دلار برای توسعه یک واکسن و درمان برای ویروس. رهبران همچنین گفت که هر گونه بالقوه واکسن باید "در دسترس در دسترس و مقرون به صرفه برای همه است."

این رویداد خواهد بود که توسط رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen است که با هدف بالا بردن حداقل €7.5 میلیارد دلار ($8.2 میلیارد دلار). این درایو نه تنها با هدف به استخر منابع از سراسر جهان به منظور توسعه یک واکسن و درمان, اما همچنین مطمئن شوید که چنین درمان های جهانی در دسترس در قیمت مقرون به صرفه.

دبیرکل سازمان ملل متحده آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ, آلمانی صدراعظم آلمان رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته همه انتظار می رود شرکت کنند.

سه رهبران اروپایی در میان کسانی که به امضای یک نامه سرگشاده منتشر شده در روزنامه ها پیش از این رویداد.

"ما از که و ما خوشحال به پیوستن به نیروهای با تجربه سازمان هایی مانند بنیاد بیل و ملیندا گیتس و ولکام تراست" نامه به عنوان خوانده شده.

درآمد حاصل خواهد شد در درجه اول اختصاص به تاسیس سازمان بهداشت بین المللی و شرکت های تحقیقاتی و خواهد شد "kickstart بی سابقه جهانی همکاری بین دانشمندان و تنظیم کننده های صنعت و دولت ها سازمان های بین المللی پایه و بهداشت حرفه ای" در این نامه گفت.

ادامه مطلب: Coronavirus واکسن: که در آن سود و بهداشت عمومی برخورد

اما رهبران هشدار داد که حتی اگر هدف جمع آوری کمک های مردمی مواجه شد بیشتر پول هنوز هم می تواند مورد نیاز را واکسن "در دسترس در دسترس و مقرون به صرفه برای همه است."

"اگر ما می تواند به توسعه یک واکسن است که تولید شده توسط جهان برای تمام جهان این خواهد بود منحصر به فرد جهانی خوب از قرن 21" گفتند.

بیش از آخر هفته مرکل همچنین قول داد یک "قابل توجهی کمک مالی" از آلمان بدون تعیین یک شکل است.

Spahn و تهمت متفاوت در جدول زمانی

آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn گفت: آن می تواند سال به منظور توسعه یک واکسن. اگر چه شده اند وجود دارد تعدادی از قول تحولات تولید ایمن و موثر واکسن همچنان یکی از "ترین چالش برانگیز" وظایف در پزشکی Spahn گفت: ARD پخش. این کشور شروع به آزمایش های انسانی در یک محصول چهارشنبه گذشته با یک گروه کوچک از 12 شرکت کنندگان است.

"من خوشحال خواهد بود اگر موفق شد در چند ماه او گفت:" در حالی که هشدار مردم به تبدیل شدن بیش از حد خوش بینانه است. "همچنین می تواند سال ها طول بکشد چرا که از دوره وجود دارد نیز می تواند موانع به عنوان ما را دیده اند با سایر واکسن ها تزریق کرد."

Spahn را محتاط خط تقابل با آن از ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز یکشنبه. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مصاحبه با فاکس نیوز, اعتراف به این که او بود که بیشتر از خوش بینانه برخی از مشاوران او که "ما فکر می کنم ما در حال رفتن به یک واکسن تا پایان این سال است."

Screenshot from a Fox News interview with Donald Trump at the Lincoln Memorial — May 3, 2020. (picture-alliance/dpa/AP/E. Vucci)

نظرات به دنبال اعلام یک پروژه جدید به نام "عملیات پیچ و تاب سرعت" است که با هدف سرعت بخشیدن به توسعه واکسن توسط چندین ماه و 300 میلیون دوز در دسترس ژانویه.

روز جمعه ما را تایید اضطراری استفاده کنید از ضد ویروسی داروی remdesivir که نشان داده است برخی از وعده اولیه به عنوان یک درمان در برابر اثرات COVID-19 بیماری است.

بریتانیا نیز آغاز فاز انسانی آزمایش یک واکسن در ماه گذشته از طریق دانشگاه آکسفورد Jenner موسسه.

در دسترس بودن بیشتر چالش ؟

در علاوه بر این به رهبران اتحادیه اروپا, پاپ فرانسیس نیز علنا حمایت از کنفرانس و خواهان کمک های مالی به توسعه یک درمان است. "من آرزو می کنم برای حمایت و تشویق همکاری های بین المللی است که در حال وقوع است با طرح های مختلف برای پاسخ به اندازه کافی و به طور موثر به بحران جدی ما در حال تجربه" فرانسیس روز یکشنبه گفت:.

آلمانی رهبران نیز نامیده می شود برای یک واکسن ساخته شود به طور گسترده ای در دسترس در مقیاس جهانی اگر و وقتی که یکی از توسعه یافته است.

"مهم نیست که واکسن آن باید تضمین شود که آن را در دسترس است در هر نقطه از جهان و در قیمت مقرون به صرفه. چرا که این تنها راهی است که ما می توانید ضرب و شتم coronavirus در مقیاس جهانی در غیر این صورت آن را دوباره در امواج" وزیر توسعه Gerd Müller گفت: روز دوشنبه نسخه از Rheinische Post روزنامه.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.

lc/msh (AFP dpa ساعت و epd)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب