اتحادیه اروپا محدود-صادرات به هنگ کنگ چین و قانون تامین

اتحادیه اروپا موافقت کرده است برای جلوگیری از صادرات فن آوری نظارت به هنگ کنگ با آلمان گفت: آن را درمان قلمرو

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

اتحادیه اروپا موافقت کرده است برای جلوگیری از صادرات فن آوری نظارت به هنگ کنگ با آلمان گفت: آن را درمان قلمرو "همان راه به عنوان بقیه از چین" در صادرات حساس dual-استفاده از کالا.

اتحادیه اروپا و کشورهای عضو در روز سه شنبه توافق کردند که به یک بسته از اقدامات در پاسخ به یک قانون تامین بودن اعمال شده در هنگ کنگ پکن که بلوک می گوید می تواند گسترده "ساییده شدن حقوق و آزادی" در نیمه مستقل خاک چینی.

اروپا اقدامات شامل محدودیت صادرات به هنگ کنگ از هر گونه تجهیزات یا تکنولوژی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای "داخلی سرکوب رهگیری از ارتباطات داخلی و یا سایبر نظارت است."

پکن امنیت قانون جرم "براندازی" در برابر دولت چین "تبانی" با نیروهای خارجی و "فعالیت های تروریستی."

بسیاری از کشورها در غرب در حال حاضر با ارزیابی مجدد روابط خود را با دلار هنگ کنگ با این استدلال که امنیت قانون باعث می شود آن را مشکل تر برای تضمین شفافیت و حکومت قانون است.

ادامه مطلب: هیچ پایانی در چشم به چین-آمریکا تقابل

آلمان به 'درمان هنگ کنگ مانند بقیه از چین'

اتحادیه اروپا تلاش کرده است به آمده تا با یک پاسخ هماهنگ به امنیت قانون با کشورهای عضو موازنه تجارت با نگرانی ایستاده به پکن.

اتحادیه اروپا ابتکار رهبری آلمان و فرانسه و وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas در بیانیه ای گفت شنبه که اتحادیه اروپا در حال حاضر یک "مشترک toolbox" که عضو می توانید استفاده کنید برای پاسخ به پکن تجاوز در هنگ کنگ جامعه مدنی است.

"این نتیجه گیری ارسال یک سیگنال همبستگی با افرادی که ترس از این که "یک کشور و دو سیستم' اصل تضعیف خواهد شد و آزادی شان را محدود گفت:" جرم است.

آلمان را "بلافاصله توقف صادرات تجهیزات نظامی و همچنین از حساس dual‑استفاده از کالا به دلار هنگ کنگ و درمان این سرزمین در همان راه به عنوان بقیه از جمهوری خلق چین" یک بیانیه وزارت امور خارجه گفت:.

هیچ اشاره ای به تحریم

همراه با محدودیت صادرات اتحادیه اروپا گفت: این امر نیز معرفی اقدامات برای حمایت از دلار هنگ Kongers و خاک را در جامعه مدنی است. این شامل ساخت آن را آسان تر برای سفر به اروپا و اعطای ویزای تحصیلی و حمایت از مبادلات دانشگاهی.

اما موضع مشترک به توافق با اتحادیه اروپا و وزیران خارجه انجام نشده است هر احتمالی تحریم و یا چگونه دقیقا این اقدامات می تواند اجرا شود.

آن را نشانی تماس برای اتحادیه اروپا برای نظارت بر نحوه امنیتی قانون اجرا شده است و بررسی تاثیر بلوک پاسخ مشترک تا پایان سال است.

wmr/روپیه (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب