یک راهنمای قطعی برای استفاده مجدد ماسک صورت برای هر وضعیت

با دولت پس از دولت الزامی است که همه ما سایش پوشش صورت در آن بوده است هرگز مهم تر از در حال حاضر برای پیدا کرد

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

با دولت پس از دولت الزامی است که همه ما سایش پوشش صورت در آن بوده است هرگز مهم تر از در حال حاضر برای پیدا کردن یکی از شما می خواهم. CDC در ادامه به توصیه پوشش صورت و اجتماعی فاصله به مبارزه در حال COVID-19 همه گیر که بدان معنی است که شما باید چند ماسک صورت در اختیار شما است. ما تحقیقات زیادی انجام داده بیش از چند هفته گذشته برای پیدا کردن بهترین آنهایی که برای هر کسی که به دنبال ارتقاء چهره خود را با ماسک. در حال حاضر که پژوهشی است در یک مکان. شما می توانید ماسک در اینجا برای انواع مناسبت ها و برخی از مورد علاقه ما است که Scouted تیم استفاده روزانه. ایمن ماندن!

ماسک برای ورزش در

ورزش با یک ماسک آسان است اگر شما پیدا کردن یک ماسک که برای شما کار می کند. این تنفس رطوبت فتیلهسازی و شما را حفظ خواهد کرد و کسانی که در اطراف شما امن در حالی که شما کار می کنند تا عرق.

آدیداس صورت را پوشش می دهد

ماموریت خنک کننده گتر گردن

شیک ماسک

شانس هستند شما می خواهید به جایی بروید که در آن یک دشت ol' ماسک نه تنها انجام خواهد داد. این ماسک را کمی سبک تر به نظر, اما هنوز هم نگه داشتن شما خطی با CDC توصیه می کند.

سه بسته غیر پزشکی ماسک صورت

ماسک چین و شکن

پوشش صورت

5 ماسک بسته

مورد علاقه ما ماسک

این ماسک که Scouted تیم استفاده روزانه. آنها راحت تنفس و باید بخشی از روز خود را به زندگی روز.

آدیداس ماسک صورت

پارچه, ماسک, مجموعه

بنفش ماسک صورت

ماسک صورت بسته

پوشیدن یک ماسک صورت مثل شما که یک جفت از لباس زیر. داشتن چند گزینه های مختلف در دست است یک راه عالی برای در امان ماندن بدون نیاز به استفاده مجدد از یک ماسک قبل از اینکه شما یک شانس را به درستی تمیز کردن آن است.

Everlane ماسک صورت

Vida, ماسک, مجموعه

عزت Vert ماسک صورت بسته

ماسک صورت با بینی کلیپ

کلیپ های بینی می تواند کمک به نگه داشتن ماسک خود را ایمن اتصالات به صورت خود را به عنوان به خوبی به عنوان کمک fogged لنز عینک. فقط خرج کردن قطعه فلزی را به جا محکم به پل بینی خود را و شما خوب به آن بروید.

Food52, ماسک صورت

پناهگاه ماسک بسته

Athleta ماسک صورت

دستگاه قابل شستشو ماسک صورت

یک دستگاه قابل شستشو ماسک صورت می تواند کمک به شما در حفظ و خود را تمیز و امن است. فقط شیر یا خط این به خود دستگاه شستشو و آویزان کنید تا خشک شود. در هنگام شستشو مطمئن شوید که ماسک خود را 100% خشک قبل از پوشیدن آن در خارج و دوباره.

باک ماسون گره Bandana, ماسک

ماموریت خنک کننده گتر گردن

عمومی, صدای, صورت, ماسک

ماسک صورت با روابط

خودتان و گوش خود را شکستن. اگر شما حساسیت به پوشیدن الاستیک در اطراف گوش خود را این ماسک با نرم روابط است که چشم پوشیدن گوش خود هستند بهترین گزینه است. فقط کراوات آنها را محکم پشت سر خود را.

لوی قابل استفاده مجدد قابل برگشت ماسک صورت (بسته 3)

چتر نجات ماسک صورت مجموعه ای از 5

آمدی کراوات پشت قابل استفاده مجدد ماسک صورت مجموعه ای از 2

5 بسته پلیسه دار پنبه ماسک صورت

ماسک صورت در Etsy

اگر شما واقعا نمی دانید که چگونه به دوختن, خرید ماسک صورت آنلاین بعدی خود را بهترین گزینه است. مقدار زیادی از مارک های pivoting کسب و کار خود و ایجاد ماسک که همچنین اهدای ماسک به دیگران در نیاز. یکی از بزرگترین محور شده است در Etsy که در آن کسب و کارهای کوچک با استفاده از مهارت های خود را به سادگی ماسک.

CodeBlueLeather پنبه ماسک صورت

EssentiaSoapsStore قابل استفاده مجدد ماسک صورت

MngrmCreateWorkshop پنبه 4-لایه قابل شستشو ماسک صورت

Sundayritualdesign مردان, ماسک صورت

BKBTailors 100% کتان

ماسک صورت برای بچه ها

کشمکش بچه های خود را برای رفتن به جایی است که بدون هیچ زحمتی بنابراین نمی توان پیدا کردن یک بچه دوستانه ماسک صورت یکی بیش از حد. اینها برخی از راحت ترین ماسک ساخته شده فقط برای کودکان و نوجوانان مواجه است.

کودکان رنگین کمان پوشش صورت

5 ماسک کودکان و نوجوانان بسته

کودکان و نوجوانان 3 ماسک بسته نرم افزاری

بنفش ماسک صورت 2-بسته

انواع 5-پک سه لایه پارچه ماسک صورت برای بچه ها

استیل بوم x Food52 پارچه ماسک صورت

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن