اروپا بعد حرکت های آنلاین به اتحادیه اروپا تبدیل 70

حوادث را به علامت در میان سالگرد 70 از اتحادیه اروپا نامیده شده است با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس. ارو

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

حوادث را به علامت در میان سالگرد 70 از اتحادیه اروپا نامیده شده است با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس. اروپا "رشد در بحران" در آلمان وزیر امور خارجه گفت: در حالی که دیگران با انتقاد از بلوک.

اتحادیه اروپا مشخص سالگرد 70 از پایه و اساس آن در یک خاموش و مد روز شنبه با مستندات و محدودیت در زندگی عمومی هنوز در محل در سراسر بسیاری از کشورهای عضو.

نهادهای اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای باز کردن درهای خود را به عموم مردم به عنوان بخشی از اروپا روز جشن. به جای رویدادها و نمایشگاه ها منتقل شدند آنلاین.

رئیس پارلمان اروپا دیوید Sassoli دعوت سازمان "که هر روز کمک می کند برای تغییر و بهبود شرایط زندگی محروم ترین و آسیب پذیر مردم" به شرکت با برخی از دعوت در فرد به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته رویداد در ساختمان پارلمان در بروکسل.

"مردم و جامعه مدنی هستند و نیروی محرکه اروپا پروژه" Sassoli در توییتر نوشت.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت: این اتحادیه دارای "رشد در بحران" با اشاره به کار مشترک اتحادیه اروپا انجام داده است برای مقابله با این بحران است. او همچنین اذعان کرد که بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا از جمله آلمان شد "نه به خوبی آماده" برای این بیماری همه گیر.

ادامه مطلب: Coronavirus: اتحادیه اروپا خواستار بسته شدن مرزهای خارجی تا اواسط ماه ژوئن

سوئد: "همکاری ما است درمان'

Coronavirus بحران منجر به شکاف در اتحادیه اروپا آورده بودن به سطح دوباره به عنوان سخت-آمار جنوبی کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا ادعا شده است وجود دارد عدم همبستگی از کشورهای شمال اروپا مانند آلمان و هلند.

سوئد یکی از معدود کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای جلوگیری از مقیاس بزرگ در یک مستند به نام برای همکاری های بیشتر در اتحادیه اروپا.

"شکی نیست که همبستگی و هماهنگی در درون اتحادیه اروپا گاهی اوقات شکست خورده در ابتدای coronavirus بحران" نخست وزیر سوئد استفان Lofven گفت.

"آنچه که ما آموخته اند از بحران های قبلی این است که همکاری ما بهترین درمان" Lofven ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا دست آوردن مجدد اعتبار خود را پس از همه گیر?

سالگرد 70 نیز می بیند اولین روز اروپا پس از یک عضو دولت رسما سمت چپ بلوک پس از انگلستان خارج شد اتحادیه اروپا در ماه ژانویه است. این بیماری همه گیر است و پیچیده مذاکرات برای آینده روابط بین این کشور و باقی مانده 27 عضو دارد.

اروپا بعد علامت 70 سال از ایجاد شورای اروپا در مارس 9 سال 1950 با امضای شومان اعلام نام وزیر خارجه فرانسه رابرت شومان. این در نظر گرفته شده است تاسیس منشور چه شد اتحادیه اروپا و انتگرال بود در غلبه بر فرانسه و آلمان پس از جنگ و تنش.

اد/mm (AP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب