ونیز می خواهد گردشگران به عقب اگر آنها نخبگان

VENICE ایتالیا—انگلیسی-نویسنده آمریکایی هنری جیمز یک بار نوشت که وجود دارد هیچ چیز بیشتر نامطبوعی در مورد ونیز

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

VENICE ایتالیا—انگلیسی-نویسنده آمریکایی هنری جیمز یک بار نوشت که وجود دارد هیچ چیز بیشتر نامطبوعی در مورد ونیز از بازدید کنندگان است. اما واضح است که او تا به حال هرگز دیده می شود گرفـتار بدون آنها. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد دلخواهی سرگردان aimlessly از در امتداد کانال ونیز در آخرین روز از COVID-19 مستند—اگر کسی بیش از یک کلید به زیبا ترین در جهان است موزه برای شما را به بازدید از تنها پس از یک ساعت آن را در همه آنچه در آن است cracked تا باشد. وجود دارد لحظات سحر و جادو, مثل این است که قادر به شنیدن birdsong و زنگ کلیسا و ونیزی صدای wafting از باز کردن ویندوز. اما این شهر ساخته شده بود در گردشگری و آن را احساس ترسناک خالی از سکنه و بدون آن تنها با چشم یک هزار کارناوال ماسک خیره از خالی فروشگاه ها.

باید گفت که بهشت در یک بیماری همه گیر است هیچ از بهشت در همه. آن را سخت به بوی draping یاس طریق خفه کننده صورت پوشش و حتی سخت تر را به یک تصویر با پوشیدن عرق دستکش یکبار مصرف—که هر دو در حال اجباری در بسیاری از فضاهای عمومی در ونیز برای آینده قابل پیش بینی. متروک خیابان ها صف بسته عرض بعضی ها با عجله ناخوانا نشانه هایی که هشدار می دهند که کسب و کار "متوقف شد و عملیات" هرگز برای باز کردن دوباره با توجه به همه گیر.

تولد دوباره پس از همه گیر ونیز یکی از جذاب ترین چشم انداز مدرن و روز گردشگری به بیرون آمدن از بهداشت جهانی بحران. و این شهر هیچ غریبه ای به بیماری های همه گیر و تولد دوباره با مرگ سیاه برخی از 700 سال پیش کشتن هزاران نفر در این شهر است. کلمه ایتالیایی "قرنطینه" متولد شد که در این شهرستان اجرا 40 روز از انزوا در قرنطینه سلیمان. قرنطینه Vecchio بود که در آن کسانی که با طاعون فرستاده شد به convalesce و یا می میرند و قرنطینه Nuovo بود که در آن کشتی ها در آینده با محصولات از خارج از کشور تا به حال به قرنطینه برای 40 روز یا quaranta giorni.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن