ما می افزاید تحریم های حاکم روسیه چچن رمضان قدیروف

یکی از دلایلی که به ما داد برای آخرین آن تحریم بود نگرانی که چچن قدرتمند رمضان قدیروف تا به حال شده است با است

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

یکی از دلایلی که به ما داد برای آخرین آن تحریم بود نگرانی که چچن قدرتمند رمضان قدیروف تا به حال شده است با استفاده از coronavirus به عنوان یک پوشش برای تحمیل حقوق بشر است. مسکو به نام این اتهامات بی اساس است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت روز دوشنبه اعمال بیشتر تحریم رمضان قدیروف های قدرتمند حاکم روسیه در منطقه چچن او را متهم به دست داشتن در "نقض فاحش حقوق بشر است."

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo در بیانیه ای گفت که واشنگتن نگران بود که قدیروف یک متحد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بود "با استفاده از بهانه ای از این بیماری همه گیر کوروناویروس به تحمیل بیشتر نقض حقوق بشر در مردم از جمهوری چچن."

ادامه مطلب: چچن مخالف به قتل در وین

"گروه اتحاد گسترده اطلاعات معتبر که قدیروف مسئول متعدد نقض فاحش حقوق بشر قدمت بیش از یک دهه از جمله شکنجه و قتل های فراقضایی," Pompeo گفت.

ما قبلا در لیست سیاه قدیروف تحت Magnitsky عمل می کنند. قانون سال 2012 اعمال ممنوعیت ویزا و مسدود ساختن دارایی ها در مقامات روسیه تصور می شود مربوط به قتل در زندان سرگئی Magnitsky 37 ساله روسی حسابرس و خلاف کاران.

'آن را جالب'

چچن رهبر پاسخ در تلگرام کانال با یک عکس به تصویر کشیدن او را خندان و نگه داشتن یک جفت از نور مسلسل در آنچه به نظر می رسد به یک اسلحه خانه.

"Pompeo ما قبول مبارزه است. از آن خواهد شد جالب," او نوشت.

روسی مجلس لئونید Slutzky گفت: روسیه پاسخ به تحریم های آمریکا.

"زمینه را برای فهرست سیاه [قدیروف] کاملا بی پایه و اساس," Slutzky شد به نقل از اینترفاکس خبرگزاری عنوان کرد و گفت. "روسیه به پیدا کردن راه برای اعمال اقدامات متقابل برای این کار در عین حال یکی دیگر از تصمیم گیری های غیر قانونی از [ما] وزارت امور خارجه."

قدیروف, 43, حکومت Cechnya از سال 2007 و کرملین متکی است او را به ایجاد ثبات در منطقه پس از دو جنگ. گروه های حقوق بشر متهم او را از ریاست بیش از ربودن و شکنجه و کشتار مخالفان.

طرفداران حقوق نیز نگه چچن مقامات مسئول سرکوب در منطقه, گی جامعه است که دیده می شود 100 نفر دستگیر و شکنجه و کشته شدند. چچن مقامات رد آن اتهامات و روسیه گفت: مقامات فدرال پروب یافت هیچ چیز به حمایت از اتهامات عنوان شده علیه.

dv/msh (AP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب