Ex-Cop درک چوین به اتهام قتل جورج فلوید

در حال حاضر اخراج مینیاپولیس افسر پلیس که خود را برگزار زانو در جورج فلوید گردن در حالی که دست به دستبند, سیاه

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

در حال حاضر اخراج مینیاپولیس افسر پلیس که خود را برگزار زانو در جورج فلوید گردن در حالی که دست به دستبند, سیاه, مرد بارها و بارها گفت که او نمی تواند تنفس گرفته شده است را بازداشت و به اتهام قتل در انتخابات روز جمعه گفت.

Minnesota Department of Public Safety کمیسر جان هارینگتون گفت: در پایان یک جمعه اخبار جلسه توجیهی که او فقط می خواهم دریافت کلمه است که درک چوین گرفته شده بود را بازداشت توسط اداره اداره جنایی دلهره. او متهم شده است با سوم-قتل عمد و قتل نفس Hennepin County وکیل Mike Freeman روز جمعه گفت.

چوین—همراه با افسران توماس لین Tou Thao و J. Alexander Kueng—از کار اخراج شدند سه شنبه بعد از مواد منفجره فیلم از دستگیری موجب یک اعتراض ملی, روز شدید اعتراضات و مطالبات برای تحقیقات فدرال.

"هیچ کلمه ای و در عین حال خاص به اتهام, اما آن را یک گام در مسیر عدالت" بن Crump یک حقوق مدنی وکیل به نمایندگی از 46-سال-خانواده توییتی در پاسخ به دستگیری. "در حال حاضر ماموران که ایستاده & چیزی برای ذخیره جورج باید دستگیر شده و به اتهام به عنوان به خوبی."

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در توئیتر خود نوشت: "این کافی نیست. ما باید خیلی بیشتر به رفتن—از جمله سویفت مستقل دادستان انجام شده توسط دفتر دادستان کل است."

با توجه به مینیاپولیس اداره پلیس چهار افسر دستگیر فلوید پس از پاسخ به یک مظنون به "جعل در فرایند" در مه 25. هنگامی که آنها شناسایی فلوید و از او خواست به گام از اتومبیل خود مقامات ادعا می کنند او "جسمی مقاومت"—هر چند نظارت تصویری نشان می دهد که 46 ساله مطابق با افسران.

در این ویدئو ویروسی فلوید آگاهی را از دست داده به عنوان چوین فشرده یک زانو را به گردن خود و لنگی بدن دیده می شد که دور انجام شده است. یک مینیاپولیس آتش نشانی گزارش اظهار داشت فلوید ندارد پالس زمانی که او به یک آمبولانس. او مرده در نزدیکی یک بیمارستان در مدت کوتاهی پس از.

مینیاپولیس پلیس در ابتدا گفت: "افسران قادر به دریافت مظنون به دستبند و اشاره او به نظر می رسد درد و رنج پزشکی پریشانی." ابتدایی بیانیه ای گفت: گمان درگذشت زیر پزشکی "حادثه" در طول بازداشت.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری در چهارشنبه فریمن به دستگیری و اتهام چوین. اما در یک کاراگاه کنفرانس مطبوعاتی در روز پنج شنبه بعد از ظهر دادستان گفت: آنها هنوز هم الک را از طریق شواهد و هنوز می تواند توجیه تخمگذار اتهامات عنوان شده علیه.

"وجود شواهد دیگر که پشتیبانی نمی کند اتهام جنایی" Hennepin County وکیل Mike Freeman کرد و گفت: قبل از نشان می دهد که محققان نیاز به زمان بیشتری برای بررسی شواهد و نباید عجله "مانند آمریکا مورد."

فریمن و آمریکا وکیل برای منطقه مینه سوتا, Erica مک دونالد تاکید کرد روز پنج شنبه پیچیدگی تحقیقات خود را که متمرکز شده است که آیا افسران سابق هر گونه نقض قوانین فدرال از جمله نقض حقوق مدنی است.

"این باید ثابت شود که این موضوع در زمان اقدام و یا عدم اقدام زمانی که او یا او می دانست که اشتباه بود و تصمیم به انجام آن به هر حال" مک دونالد گفت. "همانطور که با تمام مسائل و تحقیقات در این مورد خواهد بود و جامع انجام خواهد شد با بالاترین صداقت به عنوان جامعه انتظار می رود."

در روده غم انگیز فیلم ضبط شده توسط bystander, Floyd شنیده شد التماس برای چوین برای نرم کردن زانو خود را بر روی گردن خود را به او دوخته بود به زمین در کنار تایر از یک ماشین گشت. Thao دیده می شد ایستاده گارد و تلاش برای نگه داشتن ناراحتی تماشاگران در خلیج.

"لطفا, لطفا, لطفا, من نمی توانم نفس بکشم" فلوید شنیده می شد گفت: در این ویدئو. "من تشنه هستم. گردن من لطمه می زند. لطفا, من نمی توانم نفس بکشم." بعد در کلیپ فلوید گفت چوین "من در مورد مرگ" و افسر به او گفت برای استراحت. "لطفا زانو در گردن من من نمی توانم نفس بکشم ،

اولیه تصویری که شامل فیلم از ابتدای بازداشت و سپس نشان داد فلوید سکوت. هشت دقیقه پس از چوین در ابتدا قرار داده گردن او را در Floyd, امدادگران وارد شده قرار داده و او را بر روی برانکارد.

"است که بسیار تکان دهنده دید" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در دفتر بیضی در روز پنج شنبه در مورد این ویدئو نشان فلوید مرگ و اضافه کرد "این بسیار بد است که من تو را دیدم." "ما بسیار درگیر است."

چوین که عضو نیروی در سال 2001 درگیر شده است در چندین, دیگر پلیس-درگیر تیراندازی در سراسر زندگی حرفه ای او. او می خواهم تا به حال 10 شکایت علیه او اما تنها تا کنون موفق به دریافت دو کلامی کمیته انضباطی به تذکر با توجه به پایگاه داده وارد شده توسط جوامع متحد علیه خشونت پلیس.

در سال 2006 چوین درگیر شد, در تیراندازی مرگبار از 42 سال Wayne ریس که گفته چاقو دو نفر قبل از گزارش تبدیل یک تفنگ در پلیس. چوین بود در میان شش افسران برای پاسخ به سلاح سرد. یک سال قبل چوین و یک افسر دیگر تعقیب یک ماشین است که پس از آن آمار و کشته شدن سه نفر.

ایرا Latrell Toles منحصرا گفت: روزانه وحش که در سال 2008 چوین barged به خانه اش اعلام نشده و ضرب و شتم او را در حمام قبل از تیراندازی او را در معده در طول یک خشونت تماس بگیرید.

"اگر او تنبیه شد زمانی که او به من جورج فلوید هنوز هم زنده" Toles گفت.

Toles بود که پس از آن 21 گفت که چوین شکست به حمام و شروع به ضربه زدن به او و بدون هشدار باعث Toles به آمار در دفاع. با توجه به اخبار محلی گزارش در زمان چوین به ضرب گلوله کشته و زخمی Toles پس از Toles گفته رسیده برای یک افسر تفنگ.

"او تلاش برای کشتن من در آن حمام" Toles گفت.

گلوله رفت و از طریق کشاله ران و آمد خود را به سمت چپ سینه قبل از برخورد به دیوار حمام. او هنوز هم یک سوراخ در پایین معده از این حادثه.

Toles التماس کرد گناه را به اتهام بزه در حالی که چوین ادامه کار خود را با چیزی بیشتر از یک کف دست زدن بر روی مچ دست.

در سال 2011 چوین نیز یکی از پنج افسران قرار داده شده در استاندارد سه روز مرخصی پس از عدم تیراندازی مرگبار از 23 سال. افسران بازگشت به کار پس از این گروه مشخص شد که آنها تا به حال عمل "مناسب است."

این شهر غیر نظامی, بررسی قدرت, است که لیست شکایات قبل از سپتامبر سال 2012 نشان می دهد پنج شکایت علیه چوین که بسته شد بدون نظم و انضباط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن