Coronavirus ممکن است باعث بدهی های اضطراری در سراسر آفریقا مطالعه جدید می یابد

بسیاری از کشورهای آفریقایی می تواند به طور پیش فرض در پرداخت بدهی با توجه به افزایش بازپرداخت هزینه های رسوب ض

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

بسیاری از کشورهای آفریقایی می تواند به طور پیش فرض در پرداخت بدهی با توجه به افزایش بازپرداخت هزینه های رسوب ضعیف ارز یک اثر موج دار شدن از همه گیر. اما آن را نیز ممکن است جرقه دیجیتالی در سراسر این قاره است.

یک مطالعه جدید پروژه های بسیاری از کشورهای آفریقایی هستند به احتمال زیاد به رنج می برند از کوچک شدن اقتصاد به عنوان یک نتیجه از شیوع کروناویروس. در سال 2020 به تنهایی دولت های آفریقایی تخمین زده می شود برای از دست دادن US$45 میلیارد (€39.7 میلیارد دلار) درآمد — با توجه به همه گیر اما همچنین به عنوان یک نتیجه از سقوط قیمت نفت است.

منتشر شده توسط موسسه مطالعات امنیت گوردون موسسه علوم کسب و کار (GIBS مدرسه کسب و کار) و فردریک S Pardee مرکز بین المللی آتی این مطالعه نشان داده است که هزینه بازپرداخت بدهی و نرخ بهره در حال حاضر افزایش یافته و به حدود US$40 میلیارد (€35.3 میلیارد دلار ناشی از کاهش ارزش بسیاری از آفریقایی ارز.

اگر چه این قاره اقتصاد بوده است پیش بینی رشد بیش از 130% آفریقا در حال حاضر در حال سقوط بیشتر پشت, با توجه به مطالعه با پیش بینی میانگین رشد اقتصادی در تنها 4.3 درصد از 2020 تا 2040.

همه گیر نیز تحت فشار قرار دادند به عنوان بسیاری از 12 میلیون آفریقایی به فقر شدید و این رقم می تواند به صعود به 26 میلیون 2021. با توجه به مطالعه تقریبا 570 میلیون آفریقایی شد و پیش بینی می شود زندگی در فقر شدید تا سال 2030 با این حال همه گیر می تواند فشار این تعداد حتی بیشتر به 631 میلیون.

ادامه مطلب: کروناویروس در سراسر آفریقا

رشد اقتصادی مجموعه به شبهه

"بزرگترین چالش این است که اساسا رشد" Jakkie Cilliers بنیانگذار و مدیر اجرایی سابق موسسه مطالعات امنیتی (ISS) گفت: DW. "COVID-19 در حال رفتن به تاثیر بسیار زیادی در رشد در آفریقا و در حالی که ما باید برای مقابله با سلامت و مرگ و میر تاثیر در کوتاه مدت این تأکید بر اهمیت بازسازی آفریقایی اقتصاد به صورت بسیار سریع تر رشد. که تنها چیزی است که به ما اجازه می دهد در نهایت به بازیابی از COVID-19."

"مطالعه می آید در یک زمان بسیار مهم است و اولین جامع پیش بینی بلند مدت از سلامت اقتصادی و تاثیر این بیماری همه گیر در آفریقا تا سال 2030 گفت:" Markus Ferber عضو پارلمان اروپا و رئیس آلمانی هانس Seidel پایه (HSS) یکی از حامیان مالی از پروژه های تحقیقاتی.

"آفریقا بسیار سخت خواهد بود رسید اما بحران نیز ارائه می دهد یک فرصت برای پایدار اقتصادی تحول" Ferber توضیح داد.

این گزارش که با عنوان: "مرگ بدهی و فرصت — هزینه COVID-19 در آفریقا" است و خواست وام دهندگان و سرمایه گذاران را به حالت تعلیق یا لغو آفریقا بدهی به کمک این قاره از بازیابی پس از وقوع.

Workers unload aid from a plane in Nigeria (Getty Images/AFP/K. Sulaimon)

بسیاری از کشورهای آفریقایی از پذیرش کمک های بین المللی در پی بحران coronavirus

ادامه مطلب: COVID-19: آفریقای جنوبی اجتماعی تقسیم و اقتصادی در معرض

احساس تنگنا

بسیاری در آفریقا در حال حاضر در برخورد با تاثیر فوری این بیماری همه گیر با ملزومات از قبیل مواد غذایی در حال تبدیل شدن به طور فزاینده گران است. برای کسانی که در حال حاضر در تلاش برای پایان می رسد دیدار این وضعیت دشوار.

"ما نیاز به کمک مواد غذایی بسیار گران قیمت همه چیز گران است که در آن فقرا رفتن به چیزی برای خوردن?" مریم Nanyonga یک مادر از سه زندگی در پایتخت اوگاندا کامپالا گفت: DW.

Nanyonga شوهر رها شده چرا که او نمی تواند استطاعت به مراقبت از کودکان خود را. یک ویدیو نشان دادن خود جوش پوست موز برای تغذیه کودکان خود رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی. او می گوید: او منتظر بود برای دولت تسکین اما فایده ای نداشت. بنابراین او تا به حال هیچ چاره ای اما برای تغذیه کودکان پوست موز.

در مقیاس کوچک معامله گران مانند موتور سیکلت و تاکسی نیز برخورد سخت با این بیماری همه گیر. شناخته شده در اوگاندا به عنوان boda boda, موتور سیکلت و تاکسی ها ممنوع شد به مدت سه ماه به عنوان سوار و مسافر قادر به نگه داشتن یک فاصله امن. اما یک پلاستیک سپر قرار داده شده بین سوار و مسافر در حال حاضر نصب شده در بسیاری از موتور سیکلت و تاکسی به عنوان رفع موقت است.

"این فعالیت ها دست به دهان" اوگاندا اقتصاددان Ramathan Goobi گفت: DW. "بسیاری از افرادی که درگیر در بخش غیررسمی نداشت پس انداز و همچنین بیشتر جالب توجه است که دولت در حال برنامه ریزی به قید وثیقه از غنی و فقیر نیست. این نوع سرمایه که سرمایه گذاری در بانک توسعه اوگاندا است که عمدتا با هدف غنی به خصوص به شرکت در جایگزینی واردات صنعتی."

A man sitting on a motorcycle taxi in Uganda (Uganda Christian University)

موتور سیکلت و تاکسی در اوگاندا مجبور شدند برای جلوگیری عامل در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس ترک بسیاری از بدون درآمد

در حالی که Cilliers معتقد است دولت های آفریقایی در پاسخ مناسب به بحران به طور کلی, اقتصادی, خرید اینترنتی است که در حال حاضر بزرگترین نگرانی است.

"[وزیر] به پیروی از آنچه تا به حال اتفاق افتاده که قبلا در چین و سپس در اروپا از نظر تلاش برای به تاخیر انداختن گسترش سریع این بیماری," او گفت:. "در حال حاضر چالش بزرگ البته در تلاش است برای مقابله با عواقب اقتصادی است که از آنجا که ما نمی تواند حفظ مستندات به طور نامحدود در آفریقا است."

آفریقا بخش بهداشت و درمان می تواند تبدیل به حتی ضعیف تر به عنوان دولت منحرف کردن منابع نسبت به مبارزه با COVID-19 مانع ادامه مبارزه با دیگر بیماری های خطرناک در این قاره.

این مطالعه با اشاره به افزایش نرخ مالاريا و HIV/AIDS tubercolosis و مرگ و میر مادران در طول شیوع بیماری ابولا در گینه لیبریا و سیرالئون بین 2014 و 2016. اگر منابع به طور مشابه منحرف نسبت به مهار و درمان COVID-19 میزان مرگ و میر از HIV tubercolosis و مالاریا ممکن است با افزایش به 36 درصد در سراسر این قاره بیش از پنج سال با توجه به پژوهشی.

بیشتر بخوانید: بانک جهانی: "هیچ کشور آفریقایی می توانید در صورت این بحران به تنهایی'

نور در انتهای تونل

این مطالعه همچنین نمایانگر یک برنامه به طور بالقوه آینده ای روشن برای اقتصاد اگر دولت فقط تکیه بر اقدامات اضطراری برای مبارزه با این بیماری همه گیر و به جای تمرکز بر ایجاد انعطاف پذیری و تمرکز بر چشم انداز رشد بلند مدت با قرار دادن منابع بیشتر به سمت سلامت و زیرساخت های اساسی.

"من فکر می کنم [coronavirus بحران] تاکید بر اهمیت استفاده از چهارمین انقلاب صنعتی دیجیتالی, اقتصاد دیجیتال و شتاب این حرکت گفت:" Cilliers. "آفریقا بود و در حال حاضر در یک معنا شاهد است که سفر. و از یک پایه کم ما می توانیم پیشرفت کاملا به سرعت. و ما seerapid پیشرفت اتفاق می افتد در شرق آفریقا. اما ما نیاز به سرعت است که تا."

در این گزارش که coronavirus بحران در واقع ممکن است کمک به سرعت بخشیدن به دیجیتال انتقال در آفریقا و تسهیل فن آوری های جدید به طور موثر پیگیری سریع آفریقا به سمت توسعه پایدار در اقتصاد است. مدرن تکنولوژی های انرژی تجدید پذیر استفاده می شود در کنار داده های بزرگ و اینترنت از چیزهایی که برای مثال می تواند مورد استفاده برای ایجاد شبکه هوشمند انرژی خورشیدی و سیستم های خانگی و آب نقاط دسترسی در حالی که همچنین کمک به مدیریت زباله.

A man in Kenya looks down at his smartphone (Getty Images/AFP/T. Karumba)

بسیاری از کشورهای آفریقایی هستند که به دنبال ایجاد تغییر به اقتصاد دیجیتال از جمله بانکداری تلفن همراه — به عنوان راهی برای تشویق رشد اقتصادی در سال پیش رو

ادامه مطلب: دیجیتالی در آفریقا: 'ما نمی فکر کردن هر بیشتر در راه متعارف'

Fintech کلید برای پل زدن شکاف مالی

مالی و فن آوری و یا fintech راه حل های مانند Safaricom M-Pesa موبایل انتقال پول در شرق آفریقا ارائه فرصت های فوق العاده ای برای معاملات کسب و کار.

موجی از آسان به استفاده از داده ها-نور نرم افزار می تواند کمک به معامله گران و مصرف کنندگان دور زدن طولانی-ساعت انتظار در صف در بانک ها با توجه به Ebehijie Momoh مسترکارت غرب آفریقا و مدیر کل.

در راه اندازی واحد اطلاعات اکونومیست در گزارش با عنوان: "وضعیت بازی: Fintech در نیجریه" هفته گذشته Momoh ادعا کرد که جریان اصلی بانک ها هستند که به طور سنتی به کندی واکنش نشان می دهند به پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر به سرعت تطبیق با ارائه برنامه ها و ابزارها در مناطق مانند وام است. شرکت های مخابراتی و خرده فروشان مانند سوپر مارکت ها در حال حاضر نیز ادغام این فن آوری را در مدل های کسب و کار.

نیجریه است خانه را به یکی از معدود پر جنب و جوش با تکنولوژی هاب در آفریقا است که در حال حاضر پر رونق در رشد و affordability از اتصال به اینترنت. اما اگر آنها می خواهند برای تبدیل شدن به رقابتی fintech در نیجریه نیاز های سنگین سرمایه گذاری.

"در حالی که سرمایه گذاری سرمایه گذاری آینده اکثریت می آید از خارج از کشور با نیجریه سرمایه گذاران در حال حاضر در حال بازی در یک نقش کوچک," Momoh توضیح داد. "این Fintech در آفریقا داستان است که در حال حاضر یکی از بزرگترین در جهان tech-داستان موفقیت" او اضافه شده است.

یک Ecobank تحقیقات نشان آفریقا fintech صنعت را به ارزش بیش از 3 میلیارد دلار در این سال است.

با نگاه به آینده Cilliers خوشبین است وقتی که می آید به آفریقا اقتصادی آینده است. اما او اخطار می دهد که نمی توان آن را یک راه آسان.

"وجود دارد هیچ توپ سحر و جادو است که می تواند آفریقا را به آینده ای مرفه" او توضیح داد. "این در واقع همان جاده ای که دیگر کشورها سفر کرد و آن را بسیار وابسته به مناسب رهبری و سیاست."

الکس گتا در اوگاندا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب