سپر چهره به خط مقدم: Coca-Cola, شمال امریکا, سازندگان پاسخ آدرس انتقاد از کمبود تجهیزات حفاظت شخصی

Coca-Cola, شمال امریکا است teaming تا با شرکای زنجیره تامین و شبکه در سراسر کشور از سازندگان به تولید و توزیع

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

Coca-Cola, شمال امریکا است teaming تا با شرکای زنجیره تامین و شبکه در سراسر کشور از سازندگان به تولید و توزیع صدها هزار نفر از چهره های حفاظتی سپر به بهداشت و درمان کارگران و اولین پاسخ دهندگان در خط مقدم از COVID-19 بحران است.

این شرکت منابع و اهدای 100,000 پوند از پوشش های پلاستیکی را به صورت سپر در همکاری با MakersRespond غیر انتفاعی ایجاد شده برای تجمع سازندگان تولید کنندگان و بازار به آدرس همه گیر مربوط به کمبود تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

تقاضا برای صورت سپر آن در حال فرسوده بیش ماسک برای محافظت از بهداشت و درمان کارگران درمان COVID-19 بيمار است به مراتب پیشی عرضه است. به طور متوسط 1 میلیون سپر چهره های تولید شده در هر هفته اما ایالات متحده در سیستم بهداشت و درمان در حال حاضر نیاز به 10 میلیون نفر در هر هفته. Coca-Cola, شمال امریکا, و MakersRespond پله به کمک پل فعلی تولید شکاف.

"در Coca-Cola, ما در حال هدایت ما هدف به روز کردن جهان و تفاوت در همه است که ما انجام می دهیم و ما می دانیم که ما تاثیر بزرگترین است که ما شریک برای خدمت به جوامع ما" گفت: جیم Dinkins جمهور از کوکا کولا در شمال امریکا است. "همراه با MakersRespond ما با استفاده از منابع و تخصص و مقیاس زنجیره تامین ما به ارائه ضروری تجهیزات حفاظتی برای کسانی که به طور خستگی ناپذیری کار در خط مقدم از این بحران است."

MakersRespond می فرستد اهدا ورق به مستقل makerspaces – تعاونی دانشجویان مهندسی, معماران, طراحان صنعتی و دیگر داوطلب حرفه ای – به عنوان به خوبی به عنوان کوچک-فروش تجاری تولید کنندگان برای تولید سپر با استفاده از منبع باز مجموعه ای از FDA مجاز طرح است.

این سازمان در زمینه درخواست از دولت ها و بیمارستان ها و ارائه سپر جایی که آنها مورد نیاز بیشتر است. اولیه اجرای 150,000 سپر تولید شده توسط K&W در پایان در بالتیمور تحویل داده خواهد شد به شرق و اقیانوس اطلس به پشتیبانی بیمارستان ها و مراقبت از امکاناتی که به آن نیاز دارید.

"ما امیدواریم که سرمایه گذاری ما به سطح شیب دار بالا تولید سپر و در مقیاس از طریق جایگزین زنجیره تامین تبدیل خواهد شد خود حفظ منابع برای آینده است که دیگران می تواند همچنان به استفاده از برای کمک به حفظ تداوم PPE عرضه" Dinkins گفت.

چند Coca-Cola bottlers – از جمله ABARTA کوکا کولا, نوشابه کوکا کولا, نوشیدنی, غرب, آزادی, کوکا کولا, نوشیدنی ها, Coca-Cola تثبیت و ریس Coca-Cola ریختن مایعات – ارائه چهره سپر به بیمارستان ها و مراکز درمانی در سراسر کشور است.

این همکاری آغاز شد و در اواخر ماه مارس زمانی که کوکا کولا, نوشیدنی ها, غرب رسیده به نیوهمپشایر بر اساس MakeIt آزمایشگاه برای ارائه لجستیک و زنجیره تامین پشتیبانی در منطقه بوستون. این bottler متصل makerspace با پلاستیک بازیافت UltrePet و بسته بندی تولید کننده EasyPak به کمک مالی و حمل و نقل پاک کردن حیوان خانگی ورقه های پلاستیکی ضخیم را سپر.

کوکا کولا همچنین کمک به حمل و نقل 6,000 پوند از پوشش های پلاستیکی از یکی از تامین کنندگان خود را در کارولینای شمالی – Sonoco – به جورجيا در آتلانتا. فن آوری دانش آموزان و سایر گروه ها با استفاده از پلاستیک به بیش از 50,000 سپر برای کارکنان بهداشتی درمانی در منطقه آتلانتا.

"ما فوق العاده سپاسگزار سخاوت از شرکت کوکا کولا به ما کمک مقیاس ما توانایی تولید و به کمک مواد مورد نیاز را به صورت سپر برای خط مقدم بهداشت و درمان کارگران نیاز: لایحه گفت: Schongar, مدیر اجرایی, MakersRespond و رئیس جمهور MakeIt Labs. "با هم MakersRespond و شرکت کوکا کولا در حال آوردن منابع قابل توجهی را به خرس در هر دو سطح ملی و محلی"

به عنوان پروژه به دست آورد دید و درخواست برای مسابقه سپر نورد از سراسر کشور, Coca-Cola آمریکای شمالی متصل MakeIt آزمایشگاه با پلاستیک تامین کنندگان بازیافت و تجاری تولید کنندگان به گسترش برنامه.

همکاری یکی از راه های بسیاری Coca-Cola تیم در سراسر جهان در حال پیدا کردن راه های خلاقانه برای استفاده از امکانات تولیدی زنجیره تامین و تحویل شبکه های تولید و حمل و نقل مورد نیاز تجهیزات پزشکی. برای مثال کنسانتره و بسته بندی مایعات جایگزین گیاهان در برزیل و ترکیه و تایلند و ژاپن در حال تولید ضد عفونی کننده دست به صورت محلی و بیمارستان و درمانگاه و خانه های سالمندان.

کوکا کولا سیستم از جمله کوکا کولا بنیاد حمایت بیش از 100 میلیون دلار برای حمایت از COVID-19 تلاش های امدادی در جوامع در سراسر جهان است. مجموع این مقدار دادن – که شامل علنا اعلام کرد بنیاد کمک های مالی و کمک های مالی و همچنین به عنوان پروژه های در حال توسعه در سراسر جهان در بیش از 100 کشور – شامل کمک های محصول; در نوع سهم خدمات و تجهیزات; اختصاص داده رسانه ها و فضای تبلیغاتی به مقامات بهداشت عمومی و سازمان های غیر دولتی همکاران به زمان پخش حساس به ایمنی پیام رسانی و کمک های نقدی برای حمایت از جامعه دانست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن