دق الباب مواجه HHS در اریک مغلوب ساختن پیشی جستن Coronavirus توطئه

بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر تا حد زیادی punted روز یکشنبه هنگامی که مواجه با سی ان ان لنگر جیک Tappe

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر تا حد زیادی punted روز یکشنبه هنگامی که مواجه با سی ان ان لنگر جیک Tapper بیش ریاست جمهوری, پسر اریک مغلوب ساختن پیشی جستن مجنون ادعا می کنند که coronavirus را "جادویی" ناپدید می شوند پس از روز انتخابات.

در مصاحبه ای با pro-مغلوب ساختن پیشی جستن رادیو فردا میزبان جانین Pirro شنبه شب اریک تهمت کبوتر را یک توطئه سوراخ خرگوش در حالی که صحبت کردن در مورد presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن. ادعا بایدن "عاشق" این بیماری همه گیر به خاطر آن او را مانع از ساخت "وحشتناک اشتباهات" در مبارزات انتخاباتی, رئیس جمهور, پسر, پیشنهاد, اقامت در خانه سفارشات بودند با هدف خاموش کردن پدرش در مبارزات انتخاباتی.

"آنها فکر می کنم آنها در حال گرفتن دور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بزرگترین ابزار است که قادر به رفتن به یک عرصه و پر کردن آن با 50000 نفر در هر زمان تنها" او بانگ زد قبل از این ادعا دموکرات ها را "شیر آن هر روز در حال حاضر" و انتخابات.

"و حدس بزنید چه ؟ پس از نوامبر. 3, coronavirus را به طرزی جادویی همه ناگهانی از بین برود و ناپدید می شوند و هر کس قادر خواهد بود برای بازگشایی," مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده در مورد یک ویروس است که به کشته شدن نزدیک به 90,000 آمریکایی است.

در پایان تا حدودی زمان مصاحبه در مورد دولت coronavirus پاسخ در سی ان ان دولت از اتحادیه, Tapper آورده اریک مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان و اشاره کرد که "بسیاری از دروغ" در خارج وجود دارد در این بیماری کشنده است.

"شب گذشته در کابل, کسی گفت که آتن است که ایالات متحده باید گرفته فرمانداران فقط تلاش برای صدمه زدن به رئیس جمهور تهمت جلوگیری از او را از برگزاری تظاهرات" سی ان ان لنگر گفت. "همان شخص گفت: روز بعد از انتخابات این ویروس را ناپدید می شوند. من می دانم که شما می دانید که درست نیست. پاسخ شما به آن؟"

آذر صحبت از نیاز به "متعادل اطلاعات" به سلامت رهبران در حال حاضر اجازه می دهد تا حقایق متحده به بازگشایی کسب و کار و فضاهای عمومی قبل از گرفتن هر دو طرف رویکرد به اریک مغلوب ساختن پیشی جستن توطئه میدهد.

"من فکر می کنم هذلولی و بلاغت در هر طرف است که مناسب نیست" آذر اعلام کرد. "این نمی حزبی مسائل. این فقط سلامت و رفاه اقتصادی برای شهروندان ما."

دق الباب در ضمن فشرده HHS رئیس را مستقیم تر رد این اتهامات بی اساس است که رئیس جمهور منتقدان با استفاده از این ویروس به تحمیل آسیب های سیاسی در مغلوب ساختن پیشی جستن.

"اما شما موافقم که فرمانداران نیست این مراحل را تعطیل کشورهای خود را به دلیل آنها در تلاش برای صدمه زدن به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن" دولت از اتحادیه میزبان تعجب با صدای بلند. "آنها در تلاش بودند برای حفاظت از جان شهروندان خود."

"من پیدا کردن که بهتر است سعی کنید به impugn افراد انگیزه های" آذر پاسخ داد: دوباره نه به طور مستقیم خطاب به اریک مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات. "رئیس جمهور معاون رئیس جمهور و من تا به حال فوق العاده کار ارتباط با فرمانداران سراسر این کشور اعم از امور خارجه قرمز یا آبی دولت است. ما همه مشغول به کار در همکاری برای کمک به مردم آمریکا و ما در حال رفتن به انجام این کار نگه دارید."

قبل از اینکه فشار بر رئيس جمهور در بچه ظاهر می شود می گویند این ویروس جعل آذر در بر داشت خود را در یک تا حدودی گرم می شود به عقب و جلو با Tapper برای پیشنهاد امریکا را بالا coronavirus مرگ و میر به دلیل شهروندان آمریکایی' کلی سلامت فقیر.

پس از سی ان ان میزبان متنبه آذر به ظاهر جشن دولت در پاسخ به رغم بالا بودن تعداد تلفات HHS وزیر اصرار داشت که "جمعیت آمریکا بسیار متنوع است و جمعیت قابل توجه ناسالم بیماریهای همراه" برای توضیح مرگ و میر.

ارائه آذر فرصتی برای تمیز کردن پاسخ خود را به دلیل آن را به صدا مانند HHS رئیس شد و گفت: "دلایل بسیاری وجود دارد مرده آمریکایی ها است زیرا ما unhealthier از بقیه جهان" دق الباب گرفت موضوع را با آذر تخمگذار تقصیر را به گردن مردم آمریکا برای آنها مرگ ناشی از ویروس است.

"این بدان معنی نیست که این گسل از مردم آمریکا هنگامی که دولت را ندارد کافی مراحل اگر بهمن" دق الباب شات بازگشت پس از HHS دبیر ادامه داد: به استناد co-morbidities برای افزایش تعداد مرگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن