آتش و خشم: جمعیت حملات CNN مرکز در آتلانتا

ایسنا, مرکز, کابل شبکه آتلانتا ستاد تحت خشمگین حمله جمعه شب در اعتراض به خشونت پلیس موجب مرگ یک غیر مسلح در می

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

ایسنا, مرکز, کابل شبکه آتلانتا ستاد تحت خشمگین حمله جمعه شب در اعتراض به خشونت پلیس موجب مرگ یک غیر مسلح در مینیاپولیس.

تا حد زیادی مسالمت آمیز تظاهرات فوران اولین بار در خرابکاری و سپس در خشونت است. پلیس با استفاده از اسپری فلفل و پس از آن برخی در میان جمعیت دیده می شد فوق العاده ویندوز و defacing غول پیکر سی ان ان ثبت نام با اسپری رنگ. پایین خیابان یک ماشین پلیس به آتش کشیده شد.

خبرنگار CNN نیک والنسیا آغاز شد گزارش ترسناک صحنه از یک راه پله داخل ساختمان پشت بند از سوات افسران در لابی با اوباش عصبانی ایستاده در سمت دیگر شکسته و گم شده ورق شیشه ای.

"من یک دختر و همسر من می خواهم به خانه برای امشب" والنسیا گفت لنگر Chris Cuomo.

معترضان lobbed اشیاء در ویندوز و به لابی و حداقل یک افسر زده شد. آنچه به نظر می رسد یک فلش-bang دستگاه فرود آمد و در مقابل پلیس و بزرگ gusts از دود رفت به هوا.

یکی از معترضان نقض ساختمان و بلافاصله بازداشت توسط پلیس به عنوان والنسیا فریاد زد: سوال در او پرسیدن که چرا او وجود دارد. "تغییر" او پاسخ داد.

به عنوان خشونت گرفت و این وضعیت در لابی تر شد مخاطره آمیز پلیس شروع به شلیک گاز اشک آور و جمعیت به سرعت شروع به نازک. زنده فیلم نشان داد بیش از یک دوجین افسران پلیس برگزاری این خط با سپر موانع و وسایل نقلیه زره پوش هل دادن معترضان به دور از ساختمان به عنوان اشیاء در ادامه به پرتاب.

در یک ظهر جمعه در کنفرانس مطبوعاتی شهردار آتلانتا Keisha لنس پایین بود مشخصه عصبانی به او گفت: معترضان به "رفتن به خانه" پس از راهپیمایی هزاران نفر از گرجستان کنگره به گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک المپیک قبل از جمع خارج سی ان ان.

"آنچه من می بینم اتفاق می افتد در خیابان آتلانتا است آتلانتا. این اعتراض این است که در روح مارتین لوتر کینگ جونیور این است که هرج و مرج است. اعتراض به یک هدف" کف گفت و بیان کرد که این تظاهرات "disgracing زندگی جورج فلوید."

"هنگامی که دکتر کینگ ترور شد, ما نمی انجام این کار به شهر ما. اگر شما می خواهید به تغییر در امریکا بروید و ثبت نام برای رای دادن...که ما نیاز به تغییر در این کشور است."

رپ T. I. نیز در صحبت شهردار کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد که آتلانتا "در حال حاضر شده است در اینجا برای ما" و سزاوار نیست به سوزانده.

"این لحظه ای است که در آن مردم می خواهند. من به درخواست تجدید نظر به برادران و خواهران آنجا که من می دانم تنها راه برای تغییر سازنده است که از طریق غیر خشونت آمیز به معنی" برنیس شاه از دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور اضافه شده است.

تنش صحنه باز شدن تنها چند ساعت پس از سی ان ان در بر داشت خود را در مرکز داستان در مورد تظاهرات در مینیاپولیس که در آن جورج فلوید درگذشت شفاعت "من نمی توانم نفس بکشم" در حالی که یک افسر پلیس kneeled در گردن او.

خبرنگار عمر Jimenez و اعضای خدمه اش دستگیر شده بودند توسط پلیس ایالتی در حالی که پوشش آتشین تظاهرات در شهر—ارشاد فرماندار مینه سوتا به موضوع یک عذرخواهی.

"کاملا وجود دارد هیچ دلیلی چیزی شبیه به این باید اتفاق می افتد. تماس ساخته شده بودند بلافاصله. این است که بسیار عمومی, معذرت خواهی به این تیم است. آن را نمی باید اتفاق می افتد" رژیم صهیونیستی. تیم Walz گفت: در یک جمعه در کنفرانس خبری افزود که او "مسئولیت کامل" برای اوایل صبح روز حادثه. "من شکست خورده شما شب گذشته در آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب