Omantel انتخاب اریکسون برای توسعه شبکه 5G

Omantel انتخاب اریکسون (NASDAQ: ERIC) برای حمایت از سلطان جاری 5G رادیو دسترسی شبکه (زد) استقرار برنامه در چند

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

Omantel انتخاب اریکسون (NASDAQ: ERIC) برای حمایت از سلطان جاری 5G رادیو دسترسی شبکه (زد) استقرار برنامه در چند سال همکاری.

سخت افزار و نرم افزار محصولات و راه حل های از اریکسون سیستم رادیویی, نمونه کارها پیشرفته از جمله سیستم های آنتن و 3GPP استانداردهای مبتنی بر 5G جدید رادیو (NR) خواهد بود مستقر در Omantel شبکه. اریکسون را پشتیبانی Omantel تجاری 5G استقرار در مکان های کلیدی در سراسر عمان از جمله صلاله, نزوی و سور.

اریکسون فن آوری را قادر خواهد ساخت Omantel به گسترش پوشش در حالی که به طور همزمان ارائه یک شبکه مناسب برای آینده است. اریکسون با سرعت بالا و زمان تاخیر کم 5G تکنولوژی اجازه خواهد داد که Omantel برای دیدار با رشد ترافیک داده ها مطالبات و ارائه با کیفیت بالا و ثابت دسترسی بی سیم و همچنین افزایش پهنای باند تلفن همراه تجربه است. مشترکین قادر خواهد بود برای لذت بردن از سرعت بیش از 1Gbps و زمان تاخیر کم در تجربه کاربر از قبیل پخش آنلاين, دانلود بازی, سرگرمی و تعامل.

این فن آوری را نیز فعال مزایای قابل توجهی به صنعت و سرمایه گذاری در عمان است. Omantel خواهد بود قادر به کشف و ساخت جدید و مدل های کسب و کار و استفاده از موارد از جمله اینترنت اشیاء (IoT) برنامه های کاربردی.

Eng. Samy احمد Ghassany Chief Operating Officer Omantel می گوید: "ما دائما در تلاش برای افزایش دیجیتال, زندگی, مردم, موسسات و صنایع در عمان از طریق آخرین فن آوری در دسترس است. استقرار 5G قادر خواهد عمان در خط مقدم دیجیتال به ما کمک می کند تبدیل هر دو صنعت و زیرساخت ها و نوبت به نسل بعدی از احتمالات به واقعیت است. ارزش ما رابطه بلند مدت با اریکسون و نامزدی خود را در طول 5G محاکمه بیش از سه سال گذشته است. ما به دنبال به جلو به همکاری های بیشتر در 5G عصر."

Fadi فرعون رئیس جمهور اریکسون در خاورمیانه و آفریقا می گوید: "ما خوشحال هستیم که به تقویت بیشتر روابط ما با Omantel را به بهترین شکل ممکن تجاری 5G تجربه را به مشتریان خود. اریکسون است که منجر به راه در نظر 5G استقرار در سراسر جهان و ما مشتاقانه منتظر ساخت 5G تجربیات یک واقعیت در سلطان. از طریق این زمین شکستن فن آوری بسیاری از 5G موارد استفاده ظهور خواهد کرد برای مردم و همچنین صنایع با نمونه هایی مانند ثابت دسترسی بی سیم (FWA) قادر ساختن افراد و موسسات در عمان برای لذت بردن از بسیار کم پوشیدگی و فوق العاده با سرعت بالا پهنای باند حمایت از خانه و کسب و کار و برنامه های کاربردی برای صنایع از جمله بی سیم اداره بنادر و معادن است."

Omantel را 5G شبکه توسعه نشان دهنده سهم خود را به عمان 2040 چشم انداز ابتکار و همچنین تعهد خود را برای توانمند سازی تحول عمان در کسب و کار و جامعه است.

اطلاعات بیشتر:
اریکسون 5G
اریکسون سیستم رادیویی

یادداشت به ویراستاران:

ما را دنبال کنید:

اشتراک اریکسون منتشر شده در مطبوعات اینجا
اشتراک اریکسون پست های وبلاگ اینجا
www.twitter.com/ericsson
www.facebook.com/ericsson
www.linkedin.com/company/ericsson

در مورد اریکسون:
اریکسون را قادر می سازد ارتباطات ارائه دهندگان خدمات را به تصرف کامل ارزش اتصال. این شرکت نمونه کارها دهانه, شبکه های دیجیتال, خدمات, خدمات مدیریت و در حال ظهور کسب و کار. این طراحی شده است برای کمک به مشتریان ما بروید دیجیتال افزایش بهره وری و پیدا کردن جریان درآمد. اریکسون نوآوری سرمایه گذاری تحویل داده اند مزایای تحرک و پهن باند تلفن همراه به میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان است. اریکسون سهام ذکر شده در نزدک استکهلم و در نزدک نیویورک. www.ericsson.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب