فلوید برادر پنجه نرم می کند برای عدالت در حالی که ایران می گوید پلیس نیاز به پول بیشتر

کنگره برای اولین بار شنیدن در مورد خشونت پلیس در پی جورج فلوید قتل مشخص شد خام و احساسی از شهادت برادر خود و ب

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

کنگره برای اولین بار شنیدن در مورد خشونت پلیس در پی جورج فلوید قتل مشخص شد خام و احساسی از شهادت برادر خود و برخی به خوبی معنی کلمات از اعضای هر دو طرف در مورد همکاری با یکدیگر برای اصلاح و اجرای قانون در ایالات متحده

"مردم انتخاب شما را به صحبت می کنند به آنها برای ایجاد تغییر مثبت است. جورج نام به معنی چیزی. شما باید این فرصت را به اینجا نام خود را به معنی چیزی است که بیش از حد" گفت: فلوید برادر Philonise در سخنان افتتاحیه خود. بعد گریه او گفت: "عدالت به خدمت گرفته شود. آن دسته از افسران آنها باید محکوم... زندگی خود اهمیت. تمام زندگی ما مهم است. سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. من فقط آرزو می کنم من می توانم او را."

اما با وجود فلوید درخواست تجدید نظر بسیار از کمیته قضایی مجلس طولانی جلسه روز چهارشنبه تحت الشعاع قرار بود توسط یک پیشنهاد است که کنگره نیست به طور جدی با توجه و یا حتی این قدرت را انجام دهید: defunding پلیس.

در طول هفته گذشته کسانی که در اعتراض به خشونت پلیس باید تزریق ایده به طور چشمگیری کاهش بودجه پلیس به ملی, بحث در مورد اجرای قانون است. رئیس جمهور تهمت و حامیان او را ضبط کرده اند بر اساس این ایده به عنوان یک ابزار برای حمله به حزب دموکرات و سوزن حزب سیاستمداران بیش از اینکه آیا آنها حمایت از پیشنهاد رادیکال.

بالا جمهوریخواه در کمیته Rep. جیم اردن (R-OH) شروع سخنان خود در قوه قضاییه در جلسه با گفتن مرگ جورج فلوید "هرگز نباید اتفاق می افتاد" اما پس از آن رفت و در آن دفاع پال خواستار قطع بودجه دولت ، بیهوده گویی خود را تکرار می شد تقریبا همه از او خواه همکاران در کمیته—و توییتی approvingly توسط رئیس جمهور—ساخت آن را روشن است که برای برخی از, این بود به اندازه یک فرصت برای نمره امتیاز سیاسی به عنوان هر چیز دیگری. تشکر. مت Gaetz (R-FL) خواسته همه شاهدان به منظور بالا بردن دست خود را اگر آنها پشتیبانی defunding پلیس در حالی که در کنگره دبی لسکو (R-الف) با استفاده از اظهارات او به عنوان خوانده شده توییت از ترقی خواهان که گفته اند مطلوب همه چیز در مورد آن.

"کسانی که در سمت چپ می توانید سعی کنید برای به حداقل رساندن این" گفت: Rep. مرد Reshcenthaler (R-PA) است. "من فکر می کنم که اگر هر چیزی قتل جورج فلوید نشان می دهد نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در ادارات پلیس."

یکی GOP-به نام شاهد پاستور دارل اسکات مشاور رئیس جمهور تهمت ستاد انتخاباتی صرف نزدیک به تمام سخنان افتتاحیه هشدار در مورد defunding پلیس گفت: این امر منجر به "تروریسم داخلی, mob, قاعده, باند قاعده vigilantism." یکی دیگر ایران شاهد پلیس سابق و محافظه کار دانشمند دن richard shaw دعوت شده بود توسط نمایندگان مجلس چندین بار به سه راهی defunding پلیس.

ایده محبوبیت, اما, است محدود به, ترین جناح چپ گوشه از حزب دموکرات: مظنونان حمله به دانشگاه Ilhan Omar (D-MN) و اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY) برای مثال حمایت از آن و در سمت چپ متمایل دولت در شهرستانها مانند مینیاپولیس در حال بررسی این ایده است.

اما در واشنگتن رهبران دموکرات را رد کرد و آن را به عنوان یک حواس پرتی—ریاست جمهوری این حزب نامزد جو بایدن ابراز پشتیبانی از بیشتر بودجه برای پلیس و ایده این است که در هیچ کجای دموکرات پلیس اصلاحات قانون که روز دوشنبه معرفی شد.

بی امان تمرکز از " روز چهارشنبه در یک موضوع است که برخی برای رفتن از جا در سطح فدرال پنهان یکی از تحولات قابل توجه در واشنگتن هفته گذشته: که هر دو طرف یک معامله خوب از زمینه های مشترک در پلیس اصلاحات.

فلوید مرگ و اعتراضات را برانگیخته اند fomented لحظه ای که در آن جمهوری خواهان در حال صحبت کردن در مورد نیاز به مهار پلیس و با توجه به طرح های پیشنهادی برای اصلاح آنها—یک چشم است که می شده اند دور از ذهن و حتی چند سال پیش. روز بعد از دموکرات ها معرفی خود لایحه جمهوری خواهان به سرعت رو به کار بر روی یک طرح پیشنهادی خود را که به رهبری سناتور. تیم اسکات (R-SC). مسیر برای هر دو حزب سازش به نظر نمی رسد کاملا بعید است.

در واقع در شنبه GOP شهود و نمایندگان مجلس با ابراز پشتیبانی از چند تا از ایده های دموکرات مطرح در بسته بندی خود را: ایجاد یک پایگاه داده ملی از پلیس با سابقه سوء پایان دادن به این سبک از سبد که به کشته شدن فلوید و—حتی در میان برخی از جمهوری خواهان—شل شدن مسئولیت حمایت است که آن را سخت تر برای مردم را به شکایت پلیس برای خسارت.

Gaetz به عنوان مثال گفت: حمایت از این لایحه در کنگره کارن باس (D-CA)—که خواهان آماده به کار با او در این قانون. تشکر. کلی آرمسترانگ (R-ND) ساخته شده مشابه نقطه گفتن دموکرات آنها می توانند و باید با هم کار کنند در دولت اصلاحات و حتی اقدامات بیشتری به منظور در سیستم عدالت کیفری را متفاوت تاثیر بر مردم رنگ.

در برابر آن افت قانونگذاران دموکرات به نظر می رسید تا حد زیادی از مطالب به نادیده گرفتن مکرر ایران خودداری در defunding پلیس. وجود دارد چند مستقیم یا حتی غیر مستقیم غرب از اکثریت: Rep. Zoe Lofgren (D-CA) به عنوان مثال به آرامی با اشاره به اینکه "این است که جوامع محلی که خود را سازماندهی امنیت عمومی پاسخ نه دولت فدرال."

اما روز چهارشنبه شنوایی نبود صرفا با paeans به bipartisanship قدرتمند شهادت از کسانی که تحت تاثیر خشونت و آزمایشی اجرا می شود انتخابات-فصل حملات. وجود دارد برخی از آتش بازی واقعی بین دو طرف که حاکی از اختلافات عمیق است که وجود دارد در مسائل مربوط به نژاد و پلیس.

تشکر. Hakeem Jeffries (D-NY), رئیس دموکرات کمیته های پارلمانی needled richard shaw لیست نمونه از مسلح سفید مردان—مانند 2012, کلرادو, تیرانداز جیمز هولمز—که گرفته شد زنده توسط پلیس, یک تضاد کامل غیر مسلح سیاه مردان مانند فلوید که فوت کرده اند با پلیس دست. "من نمی دانم که چرا شما در حال آوردن این" گفت: richard shaw.

"از آنجا که سیاه و سفید زندگی می کند ماده" Jeffries اخراج بازگشت. "تمام زندگی ماده آقا" interjected richard shaw.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب