غنا کهنه سرباز جنگ جهانی دوم fundraises برای coronavirus خط مقدم کارگران

95 سال از جنگ جهانی دوم veteran در غنا رفته 3 کیلومتر در روز به مدت هفت روز به جمع آوری پول برای حمایت از بهور

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

95 سال از جنگ جهانی دوم veteran در غنا رفته 3 کیلومتر در روز به مدت هفت روز به جمع آوری پول برای حمایت از بهورزان در خط مقدم مبارزه با کروناویروس در آفریقا است.

جنگ جهانی دوم جانباز یوسف هموند نگاه با نشاط به عنوان او به پایان رسید پا نهایی خود را جمع آوری کمک مالی از طریق پیاده روی پایتخت غنا آکرا در دوشنبه تکمیل 2 مایل (3.2 کیلومتر) در روز به مدت هفت روز.

به عنوان او strode نسبت به خانه خود را در شلوغ آکرا محله Osu, هاموند دریافت به سلامتی و claps از خوبی wishers که آمده بود برای جشن پایان رویداد جمع آوری کمک مالی است که به پایان رسیده بود سقوط در آفریقا بعد در مه 25.

بیشتر بخوانید: COVID-19: آفریقا سلامت کارگران در خطر

جمع آوری کمک های مردمی برای آفریقا

هموند است که تا کنون مطرح $18,000 (€16,400). این استفاده می شود برای خرید تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای خط مقدم کارگران و جانبازان در غنا و دیگر کشورهای آفریقایی هستند که بخشی از کشورهای مشترک المنافع.

غنا دارای بیش از 6800 تایید موارد coronavirus از شنبه, مارس 26.

پر جنب و جوش 95 ساله بود که با الهام از یکی دیگر از کهنه سرباز جنگ جهانی دوم, تام مور از انگلستان که مطرح 40 میلیون دلار برای انگلستان در خط مقدم سلامت کارگران در یک روش مشابه.

Joseph Hammond walks with supporters through the streets of Accra

یوسف هاموند گفت: DW او به اندازه کافی مناسب برای پیاده روی های طولانی تر از برنامه ریزی شده 2 مایل در روز به مدت هفت روز

"مانند آنچه سرهنگ مور را در بریتانیا و من نیز سوار بر این چیزی که برای جمع آوری پول بیشتر," او گفت: DW در آخرین روز از راه رفتن خود را. "همچنین من فکر کردم که یک کهنه مانند خود من انجام آن را برای کل آفریقا است."

هاموند مبارزه با ارتش بریتانیا بین 1939-1945 در میانمار (که قبلا برمه) که در آن او بود خصوصی در ساحل طلا هنگ سلطنتی غرب آفریقا Frontier Force. او تنها بازمانده از غنا نظام که مبارزه در جنگ جهانی دوم.

او معتقد است تهدید COVID-19 مرگبارتر از دشمن او جنگیدند بیش از هفت دهه پیش.

"ما به جنگ فیزیکی در ... برمه شما می توانید ببینید دشمن و برنامه ریزی استراتژی خود را در طول جنگ چگونه او را شکست," او گفت:.

"اما این است که نوع دیگری از جنگ است. آن است که یک جنگ نامرئی. شما نمی بینید دشمن. دشمن نگه می دارد و حمله به شما است."

هاموند داستان و تمایل به کمک در مبارزه با رمان coronavirus دریافت پشتیبانی از چندین شخصیت های برجسته از جمله غنا نوازنده Okyeame Kwame و بازیگران شاهزاده دیوید Osei و ون Vicker که به همراه جانباز برای بخشی از راه رفتن خود را.

کمیساریای عالی بریتانیا برای غنا Iain واکر نیز پیوست veteran در آخرین روز.

"غنا بسیار قوی روح جامعه و بزرگ است که برای دیدن طرح های مثل این است که من قطعا مشتاق به حمایت هیچ وجه من می توانم" واکر گفت: DW در طول راه رفتن.

جانباز هاموند می گوید انگیزه خود را رانده است عشق به کشور و قاره آفریقا است.

"اگر شما عشق خود را از کشور شما آن را انجام دهد ... من زحمت که من 95 سال و برای نشستن و خواب بیش از این من آن را انجام خواهد داد و ما موفق خواهد شد," او گفت:.

در طول هفت روز از جمع آوری کمک های مالی هاموند — ماسک — گفتگو با افرادی که پیوست او در طول راه درباره تاریخچه کشور غنا خود را از جنگ تجربیات و آنچه اتفاق افتاده است زمانی که او به خانه آمد.

آخرین روز خود را از راه رفتن در زمان هاموند به Osu گورستان که در آن صدها نفر از مقبره خدمت به عنوان یادبود برای همه غنا افتاده جانبازان جنگ. برخی 65,000 Ghanaians بودند تحت فرماندهی بریتانیا افسران در جنگ جهانی دوم است.

بیشتر بخوانید: آفریقا را فراموش کرده جانبازان جنگ جهانی دوم

به عنوان آخرین باقی مانده و کهنه سرباز جنگ جهانی دوم در غنا هاموند گفت: مشکل این بود که قادر به صحبت از خاطرات خود از جنگ با کسی که سهام خود را تجربه.

"همه که ما را در طول جنگ از آن می آید" او گفت:. "در آن چاپ شده است در حافظه من. آن را به عقب می آید و با عبور از رودخانه, تیراندازی, کسی, کسی می میرد. همه اینها خاطرات گله برگشت و من آن را مانند یک فیلم قبل از من. آن را هرگز نمی تواند به توقف تا زمانی که من مرده است."

اگر چه او هفت روز از رفتن بیش از موارد اختلافی است که هنوز هم خواستار بیشتر کمک های مالی خود را برای رسیدن به بودجه هدف از €563,000

برای او هیچ چیز متوقف خواهد شد او را از بازی های کوچک خود را در شکست دادن COVID-19 از طرف خود مرحوم جنگ رفقا.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن