پرواز لاک پشت پست ایجاد جلوه های بصری برای به نظر می رسد که کشتن با Fusion Studio

 Blackmagic Design اعلام کرد که جلوه های بصری (VFX) شرکت پرواز لاک پشت پست استفاده Fusion Studio VFX و حرکت ها

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

 Blackmagic Design اعلام کرد که جلوه های بصری (VFX) شرکت پرواز لاک پشت پست استفاده Fusion Studio VFX و حرکت های گرافیکی, نرم افزار جدید کمدی "به نظر می رسد که کشتن."

"به نظر می رسد که کشتن" می گوید داستان از حداکثر ریچاردز یک نوجوان متولد یک وضعیت پزشکی بودن lethally جذاب که زندگی اش برای همیشه تغییر زمانی که او در دیدار الکس یک دختر با یک, عجیب و غریب, بیماری خود را. نوشته و کارگردانی شده توسط Richard Moore بازیگران و براندون فلین, Julia Goldani Telles, Ki Hong Lee, Annie Mumolo پیتر اسکولاری و بیشتر "به نظر می رسد که کشتن" آخرین فیلم از سیراکیوز مبتنی بر تولید شرکت آمریکایی بالا تولید پشت "زمان بلوغ" و "موز." "به نظر می رسد که کشتن" توزیع شده است Gravitas سرمایه گذاری یک فلش قرمز رنگ Studios شرکت.

با این فیلم فیلمبرداری متشکل از مایع حرکات دوربین و مداوم طول می کشد پرواز لاک پشت پست تیم به چالش کشیده شد با ایجاد طولانی بدون درز VFX توالی. با توجه به VFX Supervisor و پرواز لاک پشت پست صاحب Shaina هولمز "ما بیشتر به چالش کشیدن توالی شد به عنوان 'بزرگ' به این دلیل که صفحات ما را دریافت شامل بیش از 7000 فریم فقط برای این یک شات بود که حدود پنج دقیقه از فیلم. این شرح شخصیت اصلی حداکثر از طریق مکان های مختلف, مو, مرور زمان, بنابراین ما تا به حال به یکپارچه کوک ویرایش بین سبز عکس روی صفحه نمایش و محل مقدار زیادی از سرعت رمپ برای رفتن سریع آرام و عادی با سرعت در سراسر"

با به صحنه آوردن مخاطبان از طریق حداکثر عاطفی سفر او به عنوان سفر بین اتاق بیمارستان مراسم یادبود و خارج از جهان پرواز لاک پشت پست تیم متکی Fusion Studio به همراه عکس با هم به یک تمدید بدون درز دنباله.

"ما در مقایسه با این شات به سینک آشپزخانه املت در یک رستوران به دلیل آن است همه چیز را گفت:" هولمز. "بسیاری از مصنوع پاکسازی مورد نیاز بود همراه با دکل حذف, ایجاد صفحات را تمیز به اسلاید اشیاء پایین یک دیوار برخورد با نور روز تغییرات و حرکات دوربین با هم ازدواج دو جنگل صفحات با دوربین های مختلف تابه و زمان از روز و بیشتر. با تمام سرعت تغییرات اعمال می شود و دوخت آن در نهایت در حدود چهار دقیقه و ما نمی تواند شادتر با, چگونه آن را معلوم شد."

هلمز و تیم او همچنین با استفاده از Fusion Studio برای ایجاد موثر نامرئی VFX برای این فیلم از جمله ترکیب چندگانه صفحات هم مانند اضافه کردن آتش به یک درخت و یا گرفتن یک سیگار در حال سقوط را از طریق هوا; دادن شخصیت یک خون دماغ شدن; ایجاد و ناراحت کننده اب و هوای علامت; چرخش نور لامپ و ایجاد چراغ چشمک زن; از بین بردن افراد ناخواسته ایمنی تجهیزات و خالکوبی از عکس و بیشتر.

"این که آیا آن را انجام همراه صفحه نمایش تعویض و یا زیبایی رفع یا ایجاد تقسیم صفحه نمایش به کوک با هم بهترین اجرای نامرئی VFX ترین فیلم' قهرمانان گمنام به عنوان آنها در حفظ مخاطبان شیفته در داستان سرایی بدون مانع آنها را با ویژگی های عیوب توضیح داد:" هولمز. "با استفاده از Fusion Studio, ما بسیاری از نامرئی VFX برای 'به نظر می رسد که کشتن' مانند مصنوع پاکسازی stabilizations مایع, morphs, پاک کردن انتقال و غيره که مخاطب هرگز متوجه است که دقیقا چگونه باید باشد."

رهبری هلمز که در حال حاضر نیز به تدریس VFX در دانشگاه سیراکیوز پرواز لاک پشت پست تیم متشکل از بسیاری از دانشجویان سابق که رفته اند به دنبال استخدام در پست تولید. با تمرکز بر مشاوره هلمز با این نسخهها کار از نزدیک با هنرمندان که همه کار از خانه به عنوان VFX خانه عمل از راه دور. به عنوان مثال "به نظر می رسد که کشتن" هلمز کمک آموزش تیم هنرمندان در کار با فیلم anamorphic نسبت ابعاد از جمله نحوه استفاده از Fusion Studio برای اضافه کردن لنز آنامورفیک اعوجاج به فیلم های سهام پس نگاه سازگار بود در سراسر.

مطبوعات عکاسی

عکس محصول از Fusion Studio و سایر Blackmagic طراحی محصولات در دسترس هستند www.blackmagicdesign.com/media/images

در مورد آمریکا بالا

تاسیس در پاییز سال 2017 توسط نویسنده و کارگردان و تهیه کننده Jeremy Garelick (The Wedding Ringer, The Hangover The Break-Up) و تولید کننده میکی لیدل را LD, سرگرمی, آمریکا بالا نوآورانه تولید شرکت متخصص در تحریک آمیز, نوجوانان, کمدی. پس از دستیابی به رها دبیرستان در سیراکیوز نیویورک شرکت شروع به کار کرد پیشگامانه سرویس کامل تولید hub متشکل از معتبر مجموعه فیلم soundstages ویرایش سوئیت و یک سازمان غیر انتفاعی محلی اسکار فیلم. با استقبال از R-rated واقعیت دبیرستان ماموریت این شرکت است که برای انجام این نسل چه جان هیوز را برای مخاطبان در سال 1980 – tell مدرن داستان از شخصیت های التقاطی از زمینه های متنوع آنها به عنوان حرکت سازنده ترین (و اغلب خنده دار ترین) سال از زندگی خود را. پس از سال 2017 آمریکا بالا دارای شات هفت فیلم از جمله زمان دوران جوانی بازیگران پیت دیویدسون و Griffin Gluck که عرضه در سال 2019 جشنواره فیلم ساندنس است و در حال حاضر جریان در Hulu; موز بازیگران Hannah Marks, Liana Liberato و Dylan Sprouse; به شراب خواری بازیگران Skyler Gisondo, Eduardo فرانکو و Vince Vaughn; و نهایی لیست پخش از صدا بازیگران مادلین آبجو و Keean جانسون. در علاوه بر این به تولید چندین فیلم در هر سال این شرکت با هدف تامین مالی و به دست آوردن تعدادی از شخص ثالث است که چین با ماموریت آمریکا بالا برند.

در مورد Gravitas سرمایه گذاری

Gravitas سرمایه گذاری یک فلش قرمز رنگ Studios شرکت پیشرو تمام حقوق توزیع کننده مستقل فیلم سینمایی و مستند. در سال 2006 تاسیس Gravitas متصل مستقل فیلمسازان و تولید با توزیع فرصت ها در سراسر جهان. کار با استعداد مدیران و تولید کنندگان Gravitas سرمایه گذاری توزیع هزاران نفر از فیلم ها به بیش از صد میلیون خانه در آمریکا, آمریکای شمالی - بیش از یک میلیارد خانه ها در سراسر جهان است. اخبار اخیر شامل آرمسترانگ به کارگردانی دیوید Fairhead; بالا سایه خیره Olivia Thirlby, Megan Fox and Jim Gaffigan; رودخانه و دیوار به کارگردانی بن کارشناسی ارشد; نمره: یک موسیقی فیلم مستند; کالیفرنیا ماشین تحریر; Legion of Brothers; کتی هولمز' ویژگی کارگردان اولین; همه ما تا به حال, Colin Hanks,' همه چیز باید با تصویب و Evel از برنده جایزه اسکار کارگردان Daniel Junge و تولید کننده جانی ناکسویل. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید gravitasventures.com و follow @GravitasVOD در توییتر و @gravitasventures در Instagram.

در مورد فلش قرمز Studios

فلش قرمز Studios یکی از جهان پیشرو سازندگان و توزیع کنندگان از سرگرمی مطالب متشکل از یک تحسین شبکه بین المللی شرکت های تولید و برچسب در هفت سرزمین; جهان پیشرو دیجیتال, استودیو, Studio71 بر اساس در شش کشور و جهانی فیلم و تلویزیون توزیع فلش قرمز Studios بین المللی و Gravitas سرمایه گذاری. گروه قابل توجهی خروجی شامل اسکریپت غیر اسکریپت و فرمت محتوا و IP از تلویزیون و فیلم به فرم کوتاه و مارک محتوای ساخته شده برای آرایه ای از شبکه های جهانی و سیستم عامل. فلش قرمز Studios است که بخشی از ProSiebenSat.1 رسانه SE یکی از پیشرو در اروپا گروه های رسانه ای. redarrowstudios.com

در مورد Blackmagic Design

Blackmagic طراحی ایجاد جهان را با بالاترین کیفیت ویرایش ویدئو, محصولات, دیجیتال, فیلم, دوربین, رنگ, کجا, مبدل ویدئو, مبدل تصویری, نظارت, روتر, زندگی سیستمهای تولید دیسک ضبط موج مانیتور و زمان واقعی اسکنر فیلم, برای فیلم سینمایی, پست, تولید و پخش تلویزیونی صنایع. Blackmagic طراحی DeckLink ضبط کارت راه اندازی یک انقلاب در کیفیت و قیمت در پست تولید در حالی که این شرکت امی™ برنده جایزه داوینچی تصحیح رنگ محصولات را تحت سلطه تلویزیون و سینما از سال 1984. Blackmagic Design همچنان شکستن زمین نوآوری از جمله 6G-SDI و 12G-SDI محصولات و stereoscopic 3D و Ultra HD گردش. دهکده جهانی پیشرو در تولید پست سردبیران و مهندسین Blackmagic طراحی دفاتر در ایالات متحده آمریکا, انگلستان, ژاپن, سنگاپور و استرالیا است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به www.blackmagicdesign.com

دانلود دارایی

به نظر می رسد که کشتن 1 - 2000x750 - 3319 KB - دانلود تصویر

به نظر می رسد که کشتن 2 - 2000x930 - 2114 KB - دانلود تصویر

به نظر می رسد که کشتن 3 - 1380x1080 - 2753 KB - دانلود تصویر

به نظر می رسد که کشتن 4 - 1080x1080 - 2490 KB - دانلود تصویر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن