Fonterra فراهم می کند عملکرد و قیمت شیر به روز رسانی

Fonterra می Co-operative محدود گروه امروز اعلام کرد در سه ماهه سوم کسب و کار به روز رسانی, تنگ محدوده برای آن

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

Fonterra می Co-operative محدود گروه امروز اعلام کرد در سه ماهه سوم کسب و کار به روز رسانی, تنگ محدوده برای آن 2019/2020 هوا Farmgate قیمت شیر و اعلام کرد باز هوا Farmgate شیر محدوده قیمت برای 2020/2021 فصل است.سه ماهه سوم خلاصه

  • کل گروه درآمد قبل از بهره و مالیات (EBIT): 1.1 میلیارد دلار از $378 میلیون
  • کل گروه normalised کسر: $815 میلیون دلار 514 میلیون
  • کل گروه normalised حاشیه ناخالص: $2.5 میلیارد دلار 2.2 میلیارد
  • Normalised مجموع گروه های عملیاتی: $1,665 میلیون پایین $148 میلیون از $1,813 میلیون
  • رایگان جریان وجوه نقد: $698 میلیون تا $1.4 میلیارد
  • بدهی خالص: 5.7 میلیارد دلار از $7.4 میلیارد
  • Normalised مواد کسر: $668 میلیون دلار 615 میلیون
  • Normalised Foodservice کسر: 208 میلیون دلار از 135 میلیون دلار
  • Normalised مصرف کننده کسر: $187 میلیون دلار 128 میلیون
  • کامل پیش بینی سال زمینه درآمد: 15-25 سنت در هر سهم
  • 2019/20 هوا Farmgate شیر محدوده قیمت: $7.10 - $7.30 هر kgMS
  • باز 2020/21 هوا Farmgate شیر محدوده قیمت: $5.40 - $6.90 هر kgMS
  • 2020/21 پیشبرد رای برنامه تنظیم شده خاموش اواسط نقطه از $6.15 هر kgMS

Fonterra می Co-operative محدود گروه امروز اعلام کرد در سه ماهه سوم کسب و کار به روز رسانی, تنگ محدوده برای آن 2019/2020 هوا Farmgate قیمت شیر و اعلام کرد باز هوا Farmgate شیر محدوده قیمت برای 2020/2021 فصل است.

مدیر عامل شرکت Fonterra می مایل Hurrell می گوید با وجود COVID-19 چالش های تعاونی کل گروه normalised درآمد قبل از بهره و مالیات (EBIT) برای نه ماه به 30 آوریل $815 میلیون $301 میلیون دلار در این زمان در سال گذشته است.

"کار انجام شده در سال گذشته برای تقویت ترازنامه و Co-op توانایی برای پاسخ سریع به ما کمک کرده است مدیریت COVID-19 وضعیت بیش از چند ماه گذشته است. ما در حال نقاشی بر ما زنجیره تامین جهانی و متنوع محصول و پایه مشتری به حداقل رساندن اختلال برای مشتریان و کسب و کار ما.

"COVID-19 تحت تاثیر تقریبا در هر کشور در بازار و صنعت و به عنوان یک نتیجه, جهانی لبنی در بازار فرار است و چشم انداز نامشخص است. این است که یک محیط خشن برای همه. به عنوان یک نیوزیلند dairy Co-op صادرات 95 ٪ از محصولات ما به بسیاری از بازارهای ما انجام کسب و کار در همواره در معرض ابتلا به شوک ناگهانی و این تاثیر می تواند که در آن و آنچه که ما به فروش برساند. اما ماهیت جهانی COVID-19 است مثل هیچ چیز ما قبل از تجربه. مانند کسب و کارهای دیگر ما احساس تاثیر COVID-19 و جریان آن در اثر اما چگونه و تا چه حد هنوز نامشخص است. ما رسم بر همه ما تجربه در مدیریت نوسانات بازار.

"من افتخار می کنم به رهبری یک تیم که واقعا مراقبت و اهمیت ما کشاورز صاحبان واحد دارندگان مشتریان و جوامع محلی. راه ما Co-op در پاسخ به COVID-19 بوده است برجسته واقعی برای من است."

عملکرد کسب و کار و درآمد راهنمایی

آقای Hurrell می گوید هر سه Fonterra کسب و کار واحدهای تحویل داده اند یک عملکرد خوب برای سال تا به امروز با وجود تاثیر منفی COVID-19 تا به حال در foodservice کسب و کار در سه ماهه سوم.

"ما مواد تشکیل دهنده کسب و کار تحویل normalised کسر از $668 میلیون دلار در نه ماه تا 30 ماه آوریل است. این است که تا 9 ٪ از $615 میلیون در این زمان در سال گذشته عمدتا به دلیل بهبود حاشیه.

"همانطور که ما گفت: در نیم سال زمانی که COVID-19 انجام گرفت و ما در حال حاضر قرارداد درصد بالایی از این فصل عرضه شیر و این کمک کرده است به حداقل رساندن تاثیر COVID-19 به تاریخ.

"به طور کلی Foodservice کسر برای سال 208 میلیون دلار تا 54 درصد از 135 میلیون دلار – آن را بخشی از کسب و کار ما که بیشتر تحت تاثیر COVID-19. رستوران ها و نانوایی ها و کافه ها در بسیاری از بازارهای ما بسته شد به عنوان یک نتیجه از دولت اجرا مستندات و محدودیت. این نهفته ما فروش در سه ماهه سوم.

"در چین foodservice بخش آغاز شده و بهبودی خود را نسبتا به سرعت هر چند از آن است که هنوز هم در 100٪. ما شاهد فروش ما در چین سقوط در فوریه, اما آنها منعکس بازگشت به سطح نرمال در ماه مارس و ادامه داد: این در ماه آوریل است. ما در حال حاضر شاهد تاثیر COVID-19 سراسر ما foodservice کسب و کار در اقیانوسیه و جنوب شرق آسیا و آمریکای لاتین است. انتظار ما این تاثیر را نیز نشان می دهد در سه ماهه چهارم نتایج.

"در حالی که مصرف کننده کسب و کار بهره مند از افزایش فروش به مردم انبار و خرید مواد غذایی به طبخ در خانه این بود که پایدار نیست و از طریق COVID-19 مستندات. به طور کلی مصرف کننده کسر مبلغ 187 میلیون تا 46 درصد از $128 میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته است. این عمدتا به دلیل صرفه جویی در هزینه های سراسر مناطق و حاشیه ناخالص رشد در آسیا است."

آقای Hurrell می گوید: Co-op قوی ترازنامه با ورود وجه نقد است و در ادامه به کاهش بدهی.

بخش Co-op است که در مسیر خود ارائه ناخالص حاشیه هدف با حاشیه ناخالص تا $244 میلیون دلار در سال گذشته به $2.5 میلیارد دلار است. همچنین در ادامه تمرکز خود را بر کنترل هزینه و کاهش تعداد گروه های عملیاتی توسط $148 میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته است.

جریان های نقدی رایگان است $698 میلیون دلار 1.4 میلیارد دلار در سال گذشته و خالص بدهی 23% کاهش یا 1.7 میلیارد.

در صحبت کردن در مورد باقی مانده از سال مالی آقای Hurrell مجددا بر FY20 هوا زمینه درآمد راهنمایی 15-25c هر سهم.

"بر اساس این نه ماه عملکرد ما انتظار می رود سال ما اساسی درآمد* در نیمه بالای این محدوده است. وجود دارد عدم قطعیت قابل توجهی در سه ماهه گذشته - به عنوان مثال چگونه به سرعت foodservice بخش بهبود زمان حمل و نقل و چگونه گسترده تر رکود اقتصادی ما را تحت تاثیر قرار کسب و کار.

به روز شده 2019/2020 هوا Farmgate شیر محدوده قیمت و 2020/21 باز فصل هوا Farmgate شیر محدوده قیمت

Fonterra تنگ است آن 2019/2020 هوا Farmgate شیر محدوده قیمت برای این فصل به $7.10 - $7.30 هر kgMS با اواسط نقطه از $7.20 هر kgMS.

این را ببینید Co-op کمک حدود 11 میلیارد دلار به اقتصاد نیوزیلند از طریق قیمت شیر در سال.

رئیس جان موناگان می گوید: Co-op است تنگ محدوده قیمت آن و کاهش قیمتها از این محدوده در پاسخ به یک نرم تقاضا نسبت به عرضه است که فشار قیمت ها.

"یکی از رانندگان اصلی نرم تقاضا است که بسیاری از foodservice کسب و کار باقی می ماند بسته شده است. در سمت عرضه اتحادیه اروپا و آمریکا شده اند از طریق اوج فصل خود را و که شیر جریان به بازارهای صادراتی و افزایش رقابت برای فروش. به عنوان یک نتیجه, قیمت نرم در سراسر هیئت مدیره.

"این عدم تعادل عرضه و تقاضا نهفته است GlobalDairyTrade (GDT) قیمت برای محصولات است که تعیین می کند ما Farmgate قیمت شیر. در دلار شرایط GDT قیمت پودر شیر کامل را 17 درصد از اواخر ماه ژانویه است.

"به دنبال برای فصل آینده یک رکود اقتصادی جهانی ادامه خواهد داد به کاهش مصرف کنندگان قدرت خرید.

"این چیزی است که روشن نیست و تاثیر دخالت دولت در اتحادیه اروپا و آمریکا را در مهار خود را عرضه شیر با این حال ما انتظار داریم که رقبای ما وجود دارد به قرار دادن بیشتر از شیر خود به انواع محصول ما است که تعیین قیمت شیر به عنوان آنها را تعقیب دولت حمایت از برنامه ها و نفع دیگر-زندگی محصولات.

"COVID-19 قابل توجهی می افزاید: عدم اطمینان به روند پیش بینی آنچه که اتفاق خواهد افتاد با جهانی قیمت لبنیات بیش از 15 سال.

"به همین دلیل ما در حال تنظیم باز 2020/21 هوا Farmgate شیر محدوده قیمت در $5.40 - $6.90 هر kgMS. این طیف وسیع تری نشان دهنده افزایش عدم قطعیت ما در فصل آینده.

"این پیش بینی بر اساس اطلاعاتی که در دسترس در حال حاضر. ما خواهد شد به طور منظم به روز رسانی کشاورزان ما در تغییرات و یا اتفاقاتی که ممکن است ما تاثیر قیمت شیر به عنوان فصل پیشرفت می کند."

افراد سالم و محیط زیست سالم

آقای Hurrell می گوید: با وجود همه این چالش های Co-op همچنان به تمرکز بر روی هر سه از اهداف بلندمدت خود – افراد سالم از محیط زیست سالم و سالم کسب و کار.

"ما متعهد به پیشرفت و در برخی از نمونه ها در محیط زیست و مردم فضا عبارتند از:

  • ساخت اضافی دو میلیون لیتر اتانول در دسترس برای کمک به تامین از دست sanitiser در نیوزیلند در طول COVID-19 شیوع
  • هدایت لنگر شیر از ما در مدرسه تغذیه برنامه Fonterra شیر برای مدارس به جوامع در سراسر نیوزیلند به عنوان مدارس بسته بودند در سطح 4 مستند.
  • بهبود به کشاورزان پرداخت برای دریافت پول به آنها سریع تر
  • در ادامه به پیشرفت در تعویض از زغال سنگ به چوب در ما Te Awamutu ساخت سایت
  • 31 درصد از تامین مزارع در حال حاضر مزرعه محیط برنامه از 23 درصد در شروع سال مالی
  • حدود 1000 مزارع به دست آورد Te Pūtake سطح 2 از طریق تعاونی تفاوت برنامه پس از ملاقات با, بالا, محیط, حیوانات, شیر, مردم و استانداردهای جامعه
  • در مسیر تحویل مزرعه خاص انتشار گازهای گلخانه ای گزارش به هر تهیه مزرعه این سال است."

* همانطور که قبلا اعلام پیش بینی درآمد ادامه خواهد داد تا منعکس کننده تنها زمینه ای عملکرد کسب و کار. Fonterra می خواهد توصیه هر یک اثرات معامله در آن FY20 درآمد وقتی که معامله اعلام شده است و با ارائه جزئیات به طور کلی تاثیر آن divestment برنامه FY20 درآمد به عنوان بخشی از آن-سال صورتهای مالی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب