کمیسیون اروپا چشم جدید جرایم مالی واحد

همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا مبارزه با پول شویی و تامین مالی تروریستی در به همان شیوه. کمیسیون اروپا امیدوار

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا مبارزه با پول شویی و تامین مالی تروریستی در به همان شیوه. کمیسیون اروپا امیدوار است اختصاص داده شده قدرت ممکن است حل این مشکل است.

کمیسیون اروپا با توجه به ایجاد یک جدید قدرت به پلیس جرایم مالی و نظارت بر بانک ها به شدت بیشتر آن گفت: در روز پنج شنبه. پیشنهاد آمد و به عنوان بخشی از یک جرم مالی طرح اقدام به ارسال اتحادیه اروپا 27 کشور است ،

"یک سیستم یکپارچه باید در جای خود قرار داده" برای مقابله با پول شویی و جرایم مالی با اتحادیه اروپا در سطح سرپرست اظهار داشت: این سند است.

نظارت بر سیستم در اتحادیه اروپا-سطح می تواند اجرا توسط مسئولان بانکداری اروپا – نظارتی اتحادیه اروپا بانک -- و یا انجام شده توسط "جدید اختصاص داده شده بدن این کمیسیون گفت.

در حال حاضر آن است تا کشورهای عضو به صورت جداگانه سرکوب پول شویی و تامین مالی تروریستی است. اما اتحادیه اروپا در بر داشت در سال 2019 که مالی آن جرم در قوانین بودند که به طور یکنواخت و یا تا حدودی اجرا شده است. نیز وجود دارد محدود همکاری میان اطلاعات مالی واحد در سراسر اتحادیه اروپا گفت که این کمیسیون در وب سایت خود را.

ادامه مطلب: پارلمان آلمان می گذرد ضد پول شویی قوانین

این کمیسیون خواهد در ابتدا ارزیابی تاثیر راه اندازی چنین طرح.

Markus Feber یک نماینده مجلس که منجر مسائل مالی برای حزب مردم اروپا – بزرگترین گروه سیاسی در پارلمان اروپا – مورد علاقه ایجاد یک سازمان جدید: "برای مبارزه با پول شویی در سیستم مالی به طور موثر و ظرفیتهای باید کارآمد در یک stand-alone اتحادیه اروپا ضد پول شویی بدن" خبرگزاری رویترز گزارش داد او گفت.

جرایم مالی "حکم" اختصاصی آژانس اتحادیه اروپا گزارش رویترز با استناد به Ferber.

کمیسیون اروپا در توئیتر خود نوشت که برنامه عمل آن کمک خواهد کرد که "پایان دادن به پول های کثیف به نفوذ به سیستم مالی ما."

سابقه مالی سازمان یافته جرم و جنایت

شده اند وجود دارد چند پول شویی رسوایی در اتحادیه اروپا در سال های اخیر است. در سال 2019, آلمانی, پلیس حمله کردند و دویچه بانک در دفاتر فرانکفورت به عنوان بخشی از یک تحقیقات گسترده تر به €200 میلیارد دلار ($220 میلیارد دلار) پول شویی طرح مربوط دانمارک بزرگترین بانک Danske Bank.

ادامه مطلب: پاناما مقالات گزارش تماس های از همدستی کشورهای اتحادیه اروپا

پلیس آلمان نیز انجام شده تعدادی از حملات و انجام عملیات بررسی امکان انتقال غیر قانونی پول از آلمان برای کمک به شبه نظامیان در سوریه است.

kmm/اس ام اس (Reuters, AP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب