برای عشق مایو

مناینو گوش به نیویورک هواپیماهای بدون سرنشین در مورد بی پایان با کیفیت از شیرینی به فروش می رسد فراتر از پنج ب

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

مناینو گوش به نیویورک هواپیماهای بدون سرنشین در مورد بی پایان با کیفیت از شیرینی به فروش می رسد فراتر از پنج بخش نیویورک. من شنیده ام ravings از پیوند تگزاسی در مورد نقایص کباب خارج از Lone Star دولت است. و فراموش نکنید که در مورد درخواست مردمی از سان فرانسیسکو در مورد burritos ساخته شده در هر نقطه اما این ماموریت است.

در حالی که این نظرات به خوبی شناخته شده و در حال حاضر تقریبا کلیشه, من می خواهم استدلال می کنند که وفاداری به سس مایونز برندها به طور خاص به دوک سس مایونز, اجرا می شود, به عنوان عمیق, اگر نه عمیق تر.

مردم غافل از این مایو از خود گذشتگی می تواند رد کل مفهوم است. مطمئنا من اغراق. آیا واقعا ممکن است برای مردم به دست یک سس مایونز راه Bostonian نتواند Dunkin' دونات ؟

من بله.

این را در نظر بگیرید: در ماه مه 2018, فروشگاه مواد غذایی, Lidl اعلام کرد در آن Facebook صفحه ای که از آن آغاز شده بود حمل دوک سس مایونز. این شرکت تا به حال بوده است, باز شدن فروشگاه در ریچموند, ویرجینیا و کلمه در خیابان بود که این پیشنهاد جعبه بود با ماجرا اشاره می کند که گفت: چیزی به اثر است که در حالی که این یک فروشگاه بزرگ شروع به حمل دوک و یا خارج از شهر است.

در ماه آوریل ویرجینیا سناتور مارک وارنر ساخته تشویق قرنطینه ویدئو, در مورد ماهی می شود که در آن او با استفاده از یک مایو دیگر از دوک. مبارزات انتخاباتی خود را در حساب توییتر تا به حال یک نظرسنجی در هیچ زمان درخواست حوزه ("apropos از هیچ چیز") اگر آنها به حال یک مورد علاقه سس مایونز. آیا شما می خواهید به حدس می زنم که با نام تجاری به دست آورد ؟ (وارنر را نمی پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در رابطه با mayogate.)

اشتباه نکنید دوک محبوبیت کسب و کار جدی است.

پس خبر خوب دارم. اشلی Strickland فریمن فقط منتشر دوک سس مایونز آشپزیکه ویژگی های 75 دستور العمل پوشش صبحانه ناهار تنقلات و شام و حتی دسر که تمام تماس ها را برای شما حدس زده آن مایو.

این کتاب به تنهایی ارزش خواندن را برای این دسته از سرآشپزها و نویسندگان به نقل از صفحات به عنوان یک عهد به نه تنها دوک اما به طیف وسیعی از غذاهای مردم دوست دارند با مایو.

آشپز جان کردن fleer از اشویل طول می کشد این جایزه با داستان خود را در مورد چگونه مادر خود را کردم madder از او می خواهم تا به حال شده است در زمانی که او نقل قول نابجا اعتباری یک مادر با معرفی او به دوک. او در ادامه می گویند که او به تماس های فصل گوجه فرنگی "دوک فصل" پس از او slathers آن در گوجه فرنگی ساندویچ.

آشپز ویرجینیا ویلیس که نویسنده اسرار جنوبي جدول: عاشق مواد غذایی, تور جهانی جنوبیاست گفت: نقل است که در حالی که ما ممکن است استدلال می کنند بیش از تلفظ "گردو" یا که سس باربیکیو در جهان است, بهترین, هیچ استدلال در تمام زمانی که می آید به دوک.

برایان Noyes از ویرجینیا کامیون قرمز نانوایی نیز در این کتاب با افسانه را داستان در مورد زمان John Wayne او ساخته شده یک ساندویچ است. سرآشپز مشهور ویویان Howard کاهش حق تعقیب: "به عنوان یک مادر, من می خواهم بچه هایم را به یاد چه چیزی در زندگی مهم است. همین دلیل است که ما می خوریم دوک سس مایونز در خانه ما."

به طوری که دوک واقعا که خوب است ؟ مایونز یک امولسیون تخم مرغ و روغن را با یک زبانه دار ضربه سرکه به آن روشن است. دوک است طنجه و بدون شکر. (دیگر مایو به نظر می رسد cloying پس از خود را برای اولین بار شیشه دوک.)

Eugenia دوک شروع به ساخت سس مایونز در سال 1917 در شهر گرینویل کارولینای جنوبی. او تا به حال ساندویچ, کسب و کار, فروش اول به سربازان در اردوگاه Sevier و سپس به محلی داروخانه ها. در نهایت او باز دوک اتاق چای در Ottaray هتل. در سال 1923 یکی از فروشندگان اشاره کرد که آن را سس مایونز ساخته شده است که این ساندویچ محبوب بنابراین او شروع نامطلوب آن و فروش آن است. توسط 1929 او نمی تواند نگه دارید تا با تقاضا و در نهایت به فروش می رسد نام تجاری به C. F. Sauer شرکت ریچموند, ویرجینیا.

تمام غذاهای آشنا را ورود در دوک سس مایونز آشپزی—وجود دارد جامد دستور العمل برای کیک خرچنگ deviled تخم مرغ سس ترب کوهی. وجود دارد کبابی پنیر با سوپ گوجه فرنگی—مایو در ساندویچ نمی سوپ. اولین بار من شنیده ام از سرخ کردن پنیر کبابی در مایو به جای کره من خودداری کردند اما من آن را به هر حال پاداش داده شد با ترد قهوه ای طلایی کمال نیست و به عقب نگاه کرد.

مایو منتقل شده از نمک و فلفل به مواد تشکیل دهنده.

اکثر مردم در حال اجرا در سراسر شکلات سس مایونز کیک که بیرون آمد از کمبود اواسط قرن بیستم. (به نظر می رسد مشخص نیست که آیا این یک رکود بزرگ و یا یک WW II, دستور العمل, اما Hellmann را شروع popularizing آن در اواخر دهه 1930.)

فریمن شگفت زده شد اما به یاد بگیرند که چقدر مفید مایو در پخت است. او را برای پذیرش خود او از یک نانوا.

"من می خواهم به تخلیه و هم بزنید" او به من گفت. "من نمی خواهم برای اندازه گیری چیزهای." به عنوان یک نتیجه, او ساخته شده او سهم overworked پای doughs. "بسیاری از سختی doughs," او گفت:. "دوک کمک می کند—آن را مانند یک بافر."

این دسر در اینجا در واقع یک شگفتی بزرگ است. از nava نان—"فوق العاده خوش مزه فوق العاده, مرطوب"—هنگ کنگ-سبک کاستارد تخم مرغ تارت آنها هر یک در برخی از راه های پیشرفته توسط دوک. آن است که یک بحث? به خوبی مرتب کردن بر اساس, اما آن را یک حسن نیت یکی.

من در واقع نه به فروش می رسد در گنجاندن مایو در تخم مرغ نیمرو اما من فکر می کنم که ممکن است به دلیل چگونه من مثل تخم مرغ من (میل به روح کرک و بسیار نرم) به جای هر گونه خطا از ایده های خود را.

راه Freeman, مذاکرات در مورد آنچه او کشف باعث می شود من احساس می کنم مثل او سخت کار می کرد برای پیدا کردن دستور العمل های که بهبود یافته توسط دوک به جای دستور العمل که در آن از ضرورت و شما می خواهم تامل با استفاده از مایو.

او بیشتر تحت تاثیر قرار با ساده ترین چیز است. در علاوه بر این به پوسته پای او در بر داشت که دوک انجام شده بسیار خوب در ترشیجات و سس.

"مرغ سرخ شده," او به من گفت: "ساده گوشت خوک کبابی. شما دریافت کامل واکنش Maillard." سس مایونز, او کشف شده است که بسیار آمرزنده است.

او را سریع به من بگویید که او نه یک دانشمند غذایی و نمی دانم آنچه در آن است در مورد مایو است که باعث می شود آن را به کار در بسیاری از دستور العمل های مختلف است و در کنار نقطه. و در حالی که آن را آسان به کشتی یک دوجین شیرینی یک کل سینه دودی یا یک overstuffed burrito, شما قطعا می توانید پست الکترونیکی سفارش دوک مایو. در واقع من فکر می کنم آن زمان برای من به انتخاب یک لباس جدید جار.

قدیمی دوناتها با مخلوط توت لعاب

مواد تشکیل دهنده

  • مخلوط توت لعاب*
  • 1 تخم مرغ بزرگ
  • 1 فنجان شکر دانه ریز
  • .25 جام دوک سس مایونز
  • 4.25 فنجان آرد همه منظوره به علاوه موارد بیشتر برای گرد
  • 2 قاشق چایخوری بکینگ پودر
  • .5 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1 قاشق چایخوری جوز زمین
  • 1 قاشق چایخوری دارچین
  • .75 فنجان شیر کامل
  • 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • روغن نباتی برای سرخ کردن
  • Sprinkles (اختیاری)

جهت

1. را مخلوط توت لعاب. (پایین را نگاه کنید.) را کنار بگذارند.

2. ضرب و شتم تخم مرغ, شکر دانه ریز و سس مایونز در کاسه پایه سنگین میکسر تا خامه.

3. هم بزنید با هم آرد و بکینگ پودر و جوش شیرین, جوز و دارچین را در یک کاسه متوسط. اضافه کردن مخلوط آرد را به مخلوط تخم مرغ را به طور متناوب با شیر, شروع و پایان را با آرد مخلوط. ضرب و شتم در وانیلی.

4. پور نفت به عمق 1.5 اینچ در اجاق هلندی. حرارت را 350 درجه فارنهایت بیش از متوسط حرارت بالا.

5. به نوبه خود این خمیر را روی یک سطح به آرامی floured. گرد و غبار خمیر را با آرد و رول را به یک و نیم اینچ ضخامت. با استفاده از یک floured 2.5-inch حلقه ای برش برش خمیر به دونات و پیراشکی سوراخ پوشش برش با آرد بعد از هر قطع و rerolling خمیر به عنوان مورد نیاز است. (اگر شما لازم نیست که یک حلقه ای برش با استفاده از یک 2.5-inch بیسکویت برش به برش دور, سپس با استفاده از 1 اینچ بیسکویت برش به برش سوراخ خارج از مرکز.)

6. سرخ کردن دونات و سوراخ در دسته های 2 تا 3 دقیقه گاهی اوقات تبدیل به قهوه ای به طور مساوی. تخلیه حوله کاغذی. شیب در مخلوط توت لعاب نم نم با sprinkles در صورت دلخواه و اجازه دهید سخت در دندانه دار کردن سیم.

دستور باعث می شود 14 دوناتها و سوراخ

مخلوط توت لعاب*

مواد تشکیل دهنده

  • 1 فنجان یخ زده مخلوط انواع توت ها
  • 2 قاشق غذاخوری آب لیمو تازه
  • .25 فنجان شکر دانه ریز
  • .33 جام شور کره ذوب شده
  • 2 تا 3 فنجان پودر قند

جهت

1. آوردن انواع توت ها آب لیمو و شکر دانه ریز به جوش در یک قابلمه کوچک. بجوش و خروش آمدن به مدت 5 تا 8 دقیقه تا زمانی که انواع توت ها آزادی خود را از آب و مخلوط می شود شربتی. فشار انواع توت ها به حذف دانه در صورت دلخواه با فشار دادن انواع توت ها را با پشت قاشق به انتشار آنجا آب به عنوان امکان پذیر است.

2. اضافه کردن کره و پودر قند را لعاب خوب فرو بردن قوام تکان دهنده تا صاف.

گزیده ای از کتاب دوک سس مایونز آشپزی: 75 دستور العمل جشن کامل نمک و فلفل. کپی رایت © 2020 توسط اشلی Strickland فریمن. تجدید چاپ با اجازه از بزرگ مرکزی چاپ و نشر. تمام حقوق محفوظ است.

دوک سس مایونز آشپزی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب