بدن دوباره دوستان شده است تنها چیزی که به من زوم مربوط به گره

اگر شما در حال خواندن این قوز بیش از یک لپ تاپ روی میز موقت در وسط اتاق نشیمن خود را, من احساس می کنم شما. موا

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

اگر شما در حال خواندن این قوز بیش از یک لپ تاپ روی میز موقت در وسط اتاق نشیمن خود را, من احساس می کنم شما. مواضع ما خودتون خودمان را به در حالی که کار از خانه ممکن است راحت برای هم بودن اما من نمی تواند تنها یکی از بیدار شدن از خواب با یک توپ گلف تسلیم بین تیغه های شانه. وضعیت من نیست همیشه بهترین برای شروع و WFH زندگی گرفته است از آخرین سنگر و استحکامات از قدرت من تا به حال به نگه داشتن پشت من ، این یک تعمیر ساده توجه به وضعیت خود گرفتن ارگونومیک صندلی و بالشتک اما من سمج. به جای من نشستن در یک انت صندلی ناهار خوری با یک پرتاب کوسن پشت سر من و شکایت به دوست پسر من در مورد گردن درد است. بسیار ساده تر از در واقع انجام کاری درباره آن! خوب است که تا زمانی که من در نهایت توجه هشدارهای خود پایان مانند یک گوژپشت و شروع به استفاده از این پشت بدن دوستان.

در حالی که این قطعه از تولیدات پلاستیکی ممکن است شبیه چیزی است که شما می خواهم وحشت برای پیدا کردن خود را در اتاق خواب پدر و مادر, آن را در واقع چیزی که بسیار در کمک به کاهش فشار من قرار داده در پشت من. قلاب و گره همه مرتبط به قسمت های خاصی از بدن, با هدف شکستن تنش راه یک نقطه ماشه توپ را انجام دهد. این قلاب به پایان می رسد بزرگ برای شما تله ها و شانه ها. دو گره های نزدیک به هم می باشد که مناسب برای تنش گردن و سردرد. زندگی من saver شده است کوچکتر گره های که قرار داده شده عمود بر کمر خود را نشستن در دو طرف ستون فقرات خود را. کمر من هرگز شادتر.

من هنوز تکیه بر مورد علاقه من back massager for a nice destresser در پایان روز, اما این است که در استروئید. این یک احساس آرامش بخش به صداقت. این در واقع نوع لطمه می زند. اما درد این است که ارزش آن را به عنوان من بلافاصله می توانید شروع به احساس تنش آزادی به عنوان من آن را حفاری به گره. وقتی که می آید به تنش در پشت خود آن را نشان می دهد که رئیس است. که می تواند شما و پشت بدن دوستان.

پشت بدن دوستان نقطه ماشه Back Massager

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن