بمب افکن نتیجه فروش CRJ سری جت منطقه ای برنامه به صنایع سنگین میتسوبیشی

بمب افکن (TSX: BBD.ب) امروز تایید کرد که بسته شدن از اعلام فروش CRJ سری هواپیما برنامه برای Mitsubishi Heavy I

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

بمب افکن (TSX: BBD.ب) امروز تایید کرد که بسته شدن از اعلام فروش CRJ سری هواپیما برنامه برای Mitsubishi Heavy Industries, Ltd (MHI) (توکیو:7011) برای در نظر گرفتن پول نقد از حدود 550 میلیون منوط به ارسال بسته شدن تنظیمات و فرض بدهی توسط MHI مربوط به اعتبار باقی مانده و ارزش تضمین و اجاره یارانه ها بالغ بر حدود 200 میلیون دلار. تحت قرارداد این شرکت در شبکه مفید بهره در منطقه ای هواپیما اوراق بهادار برنامه (RASPRO) است که به ارزش حدود 170 میلیون دلار بوده است MHI.

از طریق این فروش MHI بدست نگهداری, پشتیبانی, نوسازی, بازاریابی و فروش فعالیت برای CRJ سری هواپیما از جمله مرتبط با خدمات و پشتیبانی شبکه واقع در مونترآل کبک و تورنتو, انتاریو و خدمات خود را در مراکز واقع در Bridgeport, West Virginia, و توسان, آریزونا, و همچنین به عنوان نوع گواهی.

بمب افکن همچنان برای تامین قطعات و لوازم یدکی و جمع آوری باقی مانده 15 CRJ هواپیما در این پرونده که از 31 مارس سال 2020 به نمایندگی از MHI تا تحویل کامل از زمان پرونده ها و انتظار می رود در نیمه دوم سال 2020 است.

بمب افکن حفظ برخی بدهی به نمایندگی از بخشی از اعتبار و ارزش باقی مانده تضمین بالغ بر 288 میلیون دلار از 31 مارس سال 2020 است. این مقدار تا حد زیادی ثابت شده و موضوع را به تغییرات آینده در هواپیما ارزش و عمدتا قابل پرداخت توسط بمب افکن در طول چهار سال آینده.

در مورد بمب افکن

با بیش از 60 ، 000 کارمند در سراسر دو بخش کسب و کار بمب افکن یک رهبر جهانی در صنعت حمل و نقل ایجاد نوآوری و تغییر هواپیما و قطار. ما محصولات و ارائه خدمات در کلاس جهانی حمل و نقل تجارب است که مجموعه ای از استانداردهای جدید در آسایش مسافر, بهره وری انرژی, ایمنی و قابلیت اطمینان.

که مقر آن در مونترال کانادا, بمب افکن تولید و مهندسی سایت در بیش از 25 کشور در سراسر این بخش از حمل و نقل هوایی و حمل و نقل. بمب افکن سهام در بورس اوراق بهادار تورنتو (BBD). در سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2019, بمب افکن ارسال شده درآمد $15.8 میلیارد دلار است. اخبار و اطلاعات موجود در bombardier.com و یا به دنبال ما در توییتر @بمب افکن.

بمب افکن یک علامت تجاری از بمب افکن, Inc.

تمام مقادیر در این اطلاعیه مطبوعاتی به دلار آمریکا هستند مگر اینکه در غیر این صورت نشان داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب