فیلیپین فعالان نگران افزایش کودک آزاری مربوط به کروناویروس بحران

یک گزارش نشان به سه سال افزایش در بهره کشی جنسی آنلاین از کودکان کودکان گروه حمایت نگران آن است که coronavirus

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

یک گزارش نشان به سه سال افزایش در بهره کشی جنسی آنلاین از کودکان کودکان گروه حمایت نگران آن است که coronavirus بحران را بدتر. Ana C. Santos گزارش از مانیل.

فعالان حقوق کودکان در فیلیپین نگران هستند که coronavirus بحران را اضافه کنید به یک روند نگران کننده در آنلاین پورنوگرافی کودکان به عنوان شکارچیان جنسی صرف زمان بیشتری را در خانه آنلاین و رکود اقتصادی ایجاد انگیزه برای دستفروشی محتوای جنسی شامل کودکان است.

آنها هشدار می دهند که تعطیلی مدارس و جنبش محدودیت را محدود کودکان در خانه و جلوگیری از معلمان و اعضای جامعه از تشخیص و گزارش سوء استفاده.

"بدتر شدن وضعیت اقتصادی ممکن است فشار بزرگسالان به توسل به واسطه فرزندان خود را آنلاین برای شکارچیان جنسی. آنها فرض کنیم که آن را آنلاین یا مجازی طبیعت باعث می شود آن را یک راه بی ضرر برای به دست آوردن پول گفت:" ایسا Ereneta, کشور, مدیر ChildFund فیلیپین.

بیشتر بخوانید: آلمان: گزارش از کودکان سوء استفاده جنسی را افزایش می دهد

با توجه به cybercrime واحد در فیلیپین به وزارت دادگستری (DOJ) افزایش در بهره کشی جنسی از کودکان آنلاین ثبت شده در صفحه اصلی جزیره Luzon بین 1 مارس و آوریل 24 که مربوط با قاب زمان از مستندات.

به DOJ ذکر اطلاعات توسط مرکز ملی گمشده و استثمار کودکان نشان داد که بیش از 279,000 حوادث گزارش شده در این دوره به نمایندگی از 265 درصد افزایش در تعداد موارد در سال در سال.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

سوء استفاده از کمک تکنولوژی

گوشی های هوشمند و مقرون به صرفه اینترنت اطلاعات برنامه آن را آسان به جریان زنده و فروش استثماری محتوای جنسی. پرداخت های بین المللی با استفاده از پول نقد انتقال خدمات باعث می شود آن را دشوار برای ردیابی عاملان.

با وجود قوانین موجود با هدف مسدود کردن این مطالب ارائه دهندگان خدمات اینترنت باید اجرا نیست تکنولوژی لازم برای تشخیص محتوای غیرقانونی و یا بلوک کاربران آن را ترویج. اغلب موارد سوء استفاده و بهره برداری هستند و برای اولین بار تشخیص داده شده توسط مقامات خارجی که آن را ردیابی بازگشت به فیلیپین.

"این مایه تاسف است که 11 سال پس از قانون ممنوع است که هر فرم از پورنوگرافی کودکان تصویب شد, اینترنت, ارائه دهندگان خدمات نصب نشده مسدود کردن و یا فیلتر کردن فن آوری. بدون چنین تکنولوژی این روند قربانی از کودکان که آسیب پذیر ترین در میان ما ادامه دارد," DOJ معاون Markk Perete در بیانیه ای گفت.

ادامه مطلب: ماریا ویکتوریا Beltran: فیلیپینی هنرمند مواجه Duterte در COVID-19 پاسخ

آموزش و پرورش کلیدی برای پیشگیری

فعالان حقوق کودکان گفت: DW که آموزش کودکان مورد سوء استفاده جنسی است که اغلب نادیده گرفته شده به عنوان یک اقدام پیشگیرانه.

"ما نیاز به نگه داشتن مجرم پاسخگو اما در همان زمان ما نیز می تواند کمک به کودکان خود را توانمند سازند تا آنها را شجاعت به دسترسی به کمک" گفت: Ysrael کلرادو Diloy از کودکان, گروه حمایت از پلکان پایه و اساس است.

اما آموزش مسائل جنسی پیچیده است فرهنگ محافظه کار در فیلیپین که در آن مسائل مربوط به تمایلات جنسی به عنوان یک موضوع تابو.

"اغلب با اكراه از بزرگسالان مانع صادقانه و باز بحث و گفتگو با کودکان به آنها آموزش آنچه به منزله سوء استفاده. کودکان باید گفت آنها خود را با بدن خود و آنها حق دارند به محافظت از خود در برابر هر کسی که تلاش می کند به نقض آن" Diloy گفت: DW.

ادامه مطلب: فیلیپین: چگونه زنان پرداخت قیمت همه گیر ناشی از مراقبت های بهداشتی کمبود

مشکل دیرینه در فیلیپین

یک مطالعه بین المللی دادگستری ماموریت (IJM) نشان داد مورد سوء استفاده جنسی از کودکان آنلاین افزایش 250% از سراسر 23,000 به 81,000 بین 2014 و 2107. این اعداد نشان می دهد فیلیپین تبدیل شده است یک منبع جهانی پورنوگرافی کودکان.

یک تجزیه و تحلیل از یک انتخاب تعداد موارد نشان داد که متوسط سن این قربانیان بود 11 سال با جوان که کمتر از یک سال ، با توجه به IJM حدود 62 درصد از قربانی سوء استفاده تسهیل شد توسط پدر و مادر و یا دیگران شناخته شده و یا مربوط به قربانی است. مانند بستگان نزدیک خانواده و دوستان و یا همسایه ها.

"آنلاین بهره برداری جنسی از کودکان و یا احساس است که بدترین نوع استثمار جنسی به عنوان آن شامل کودکان بسیار جوان که اکثر آنها دختران هستند. این ضربه فیزیکی قابل مشاهده است و راحت تر به درمان اما ضربه روحی و روانی می تواند از آخرین ماه سال بعد" ساناز Pingul, IJM مدیر اجرایی ملی ارتباطات گفت: DW.

چهارشنبه فیلیپین دادگاه محکوم شد یک مرد آمریکایی به زندگی در زندان به اتهام جنسی, بهره برداری از, فیلیپینی, کودکان با استفاده از وب کم به فروش عکس و livestreams به خریداران خارج از کشور.

ایالات متحده فدرال اداره تحقیقات از متهم کردن مقامات فیلیپین در مورد دیکین.

ادامه مطلب: Coronavirus: آسیب پذیر فیلیپینی مبارزه برای بقا در طول مستند



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب