کینگستون می افزاید: ظرفیت 128GB به رمزگذاری درایوهای فلش USB

Kingston Digital, Inc., این حافظه فلش وابسته Kingston Technology Company, Inc., یک رهبر جهانی در حافظه محصولات

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

Kingston Digital, Inc., این حافظه فلش وابسته Kingston Technology Company, Inc., یک رهبر جهانی در حافظه محصولات و راه حل های فن آوری امروز اعلام کرد علاوه بر این از ظرفیت 128GB گزینه به سه نفر از آن رمزگذاری درایوهای فلش USB. درایوهای بخشی از یک خط کامل از راه حل های رمزگذاری شده را با توجه به نیازهای مشتری از تمام سطوح است.

مصرف کنندگان و سازمان ها تبدیل شده اند آگاه تر از داده ها و حریم خصوصی و حفاظت نیاز دارد با توجه به قوانین و مقررات از جمله GDPR و CCPA. اطلاعات اضافی گزینه های امنیتی را تبدیل به یک ضرورت به کار از خانه را افزایش می دهد. ساده گنجاندن رمزگذاری درایوهای فلش USB به روزانه یک گردش کار ساده و گام به حصول اطمینان از داده ها امن است. این که آیا آن شخصی, شرکت و یا اطلاعات مشتری پیدا کردن حق رمزگذاری درایو می تواند تمام تفاوت بین آرامش خاطر و نگرانی از دست دادن داده ها.
     
DataTraveler® Locker+ G3® (DTLPG3) امنیت اطلاعات شخصی با سخت افزار رمزگذاری و حفاظت از رمز عبور برای دو لایه از امنیت داده ها. DTLPG3 ارائه می دهد نسخه پشتیبان تهیه ابر به عنوان یک ویژگی اختیاری اجازه می دهد تا کاربران را به طور خودکار به اطلاعات از USB خود را به Google Drive™, OneDrive (Microsoft®), Amazon Cloud Drive, Dropbox و یا جعبه. این ویژگی به اضافه صلح از ذهن کاربران می توانند دسترسی به داده ها اگر درایو وجود ندارد.

DataTraveler Locker+ G3 است که آسان به راه اندازی و آسان برای استفاده با هیچ نرم افزار نصب و راه اندازی مورد نیاز; تمامی نرم افزارهای امنیتی و مورد نیاز ساخته شده است در. درایو با این نسخهها کار بر روی هر دو ویندوز و مک سیستم عامل که کاربران می توانند دسترسی به فایل ها از دستگاه های متعدد و بدون نیاز به نصب برنامه بر روی هر کامپیوتر استفاده می شود.

کینگستون DataTraveler Vault Privacy 3.0 (DTVP 3.0) درایو فلش USB را فراهم می کند مقرون به صرفه کسب و کار-درجه امنیتی با 256-bit AES سخت افزار مبتنی بر رمزنگاری در XTS حالت. همچنین ویژگی های فقط خواندنی دسترسی به حالت برای جلوگیری از خطرات بالقوه مخرب. DTVP 3.0 اجازه می دهد تا سازمان برای سفارشی کردن درایو برای دیدار با شرکت های بزرگ داخلی آن مورد نیاز است. شرکت آرم ترتیب شماره گذاری تعدادی از اقدام به رمز نوشته حداقل طول رمز عبور و محصول سفارشی شناسه برای ادغام با استاندارد end-point نرم افزار مدیریت (سفید-لیست) همه در دسترس هستند از طریق سفارشی سازی.

"Portable امنیت داده ها در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر مهم است با افزایش افراد مشغول به کار از خانه. کینگستون خوشحالم که همچنان در حال گسترش خط ما از رمزگذاری USB راه حل برای کمک به کاربران را کنترل امنیتی خود را نیاز دارد" گفت: Richard Kanadjian, رمزگذاری درایو USB مدیر کسب و کار کینگستون. "در خط کامل ما را از رمزگذاری درایوهای ما ارائه سطح بالایی از رمزگذاری سریع USB 3.0 عملکرد و پس از 10 تلاش های نفوذ درایوهای قفل به طوری که کاربران می توانند مطمئن باشند که اطلاعات خود را امن است."

موجود در جولای 27, DataTraveler 4000G2 (DT4000G2DM) است FIPS 140-2 سطح 3-گواهی با 256-bit AES-XTS رمزگذاری. شرکت آرم ترتیب شماره گذاری تعدادی از اقدام به رمز نوشته حداقل طول رمز عبور و محصول سفارشی شناسه برای ادغام با استاندارد end-point نرم افزار مدیریت (سفید-لیست) همه در دسترس هستند از طریق سفارشی سازی. این مدیران می توانند به صورت اختیاری در مرکز مدیریت این درایو برای دیدار با الزامات انطباق و ارائه سطح بالاتری از حمایت با استفاده از SafeConsole1. فعال سازی یک فرآیند ساده و اجازه می دهد تا حرفه ای برای از راه دور پیکربندی رمز عبور و دستگاه سیاست فعال ممیزی برای انطباق و بیشتر. این ابزار قدرتمند ساده درایو یکپارچه سازی و بهره برداری و مدیریت حتی در مکان های از راه دور.

DTLPG3 در دسترس است در ظرفیت 8GB به 128GB2. در حالی که DTVP 3.0 و DT4000G2DM در دسترس هستند در ظرفیت های 4GB به 128GB2. همه مورد حمایت پنج سال گارانتی با پشتیبانی فنی رایگان. برای اطلاعات بیشتر kingston.com.

=x-small1 SafeConsole USB امن مدیریت سرور نسخه 5.0.1 + خریداری شده به طور جداگانه.
=x-small2 برخی از ظرفیت ذکر شده بر روی یک فلش ذخیره سازی دستگاه استفاده شده است برای قالب بندی و توابع دیگر و در نتیجه در دسترس نیست برای ذخیره سازی داده ها. به این ترتیب واقعی و ظرفیت موجود برای ذخیره سازی داده ها است که کمتر از آنچه است که در محصولات ذکر شده. برای اطلاعات بیشتر برو به کینگستون حافظه های فلش راهنمای kingston.com/flashguide.

کینگستون می توان در یافت:

یوتیوب: http://www.youtube.com/kingstontechmemory
Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnology
توییتر: https://twitter.com/KingstonTech
Instagram: https://instagram.com/kingstontechnology
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/

در مورد Kingston Digital, Inc.
Kingston Digital, Inc. ("KDI") است حافظه فلش وابسته Kingston Technology Company, Inc., یک رهبر جهانی در حافظه محصولات و راه حل های فن آوری. تاسیس در سال 2008 KDI است که مقر آن در چشمه دره, کالیفرنیا, ایالات متحده آمریکا. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید 877-546-4786 و یا بازدید www.kingston.com.

###

کینگستون و کینگستون آرم علائم تجاری ثبت شده Kingston Technology Corporation. IronKey یک علامت تجاری ثبت شده از Kingston Digital, Inc. تمام حقوق محفوظ است. همه علائم تجاری تعیین شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. ©2020

در مورد Kingston Technology Company, Inc.

Kingston Digital, Inc. ("KDI") است حافظه فلش وابسته Kingston Technology Company, Inc., بزرگترین تولید کننده مستقل از حافظه محصولات. تاسیس در سال 2008 KDI است که مقر آن در چشمه دره, کالیفرنیا, ایالات متحده آمریکا. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید kingston.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن