سابق Melania Trump محرم به انتشار یک 'انفجاری' بگو همه قبل از انتخابات

بعد از ماهها حقوقی, درام, تهدیدات و بحث در اطراف آن چندین کتاب منتشر شده توسط سابق Trumpworld خودی و در عین حا

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

بعد از ماهها حقوقی, درام, تهدیدات و بحث در اطراف آن چندین کتاب منتشر شده توسط سابق Trumpworld خودی و در عین حال یکی دیگر از فیلمهای تهمت کتاب مجموعه ای است برای ضربه قفسه های این تابستان و حاوی "مواد منفجره" افشاگری در مورد بانوی اول Melania Trump, نوشته شده توسط او را پس از نزدیک مشاور و دوست از 15 سال است.

به گفته افراد آشنا با پروژه استفانی وینستون Wolkoff—که قبلا دیده توسط بانوی اول به عنوان یک وفادار محرم و کمک به برنامه ریزی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن 2017 افتتاح در واشنگتن, d. C.—آزاد خواهد بگویید همه, Melania و مندر سپتامبر. 1.

مردم با آگاهی از این پروژه می گویند محتوای کتاب تا حد زیادی منفی است و نسخه خطی به شدت trashes بانوی اول.

وینستون Wolkoff قبلا برای رواج editrix و مدیر هنری از Condé Nast Anna Wintour, که با نام مستعار او "ژنرال وینستون" در روی لئامت دادن خود را به عنوان مجله ویژه, حوادث, مدیر تولید, افراد مشهور, بسته بندی Met Gala.

پس از بازی در یک نقش حیاتی در توطئه مغلوب ساختن پیشی جستن افتتاحیه جشن Wolkoff فرود آمد فرفره از مشاور ارشد بانوی اول. اما مدت کوتاهی پس از شروع مغلوب ساختن پیشی جستن دوران اشاره کرد نیویورک مقتدر بود دراماتیک سقوط-با Melania Trump, باعث خبری که Wolkoff خود شرکت snagged سرد 26 میلیون دلار از مغلوب ساختن پیشی جستن افتتاحیه کمیته برای کمک به برنامه ریزی حوادث.

"من از کار اخراج شدند ؟ نه" Wolkoff گفته نیویورک تایمز سال گذشته است. "من شخصا دریافت 26 میلیون دلار یا $1.6 میلیون ؟ هیچ. من را زیر اتوبوس انداخته? بله."

پس Wolkoff خروج از کاخ سفید را, East Wing, بانوی اول خود را ارسال یک ایمیل به. "من متاسفم که حرفه ای بخشی از روابط ما به پایان رسیده اما من با آرامش در این واقعیت است که ما [دوستی] به مراتب سنگین تر بودن[s], سیاست," او گفت: در یک ایمیل. "با تشکر از شما دوباره! خیلی دوست دارم."

با توجه به زمانیک زمان Melania Trump محرم شد و همچنین همکاری با دادستان فدرال منهتن بررسی تهمت افتتاحیه کمیته جمع آوری کمک های مالی و هزینه های. یک SDNY سخنگوی کاهش یافته است به نظر به The Daily Beast در مورد وضعیت بررسی است.

قبل از غرور نمایشگاه در گزارش های آینده بگویید-همه در روز دوشنبه این کتاب بود که به طعنه آنلاین به کمی اگر هر گونه هیاهو هر چند شاید مخفیانه یا ناخواسته ، صبح دوشنبه Wolkoff کار شد و در حال حاضر در دسترس برای پیش فروش در آمازون و گوگل جستجوها در آن زمان نشان داد که قبل از اعلام حفره یا سوراخ صفحات وب وجود داشته و برای آن برجسته در گوگل کتاب و Simon & Schuster وب سایت خود.

از بعد از ظهر دوشنبه Google Books مورد خواندم که این کتاب دارای برچسب "بدون عنوان SWW" و قرار داده شده در "زندگی نامه" بخش است که انتظار می رود در اوت. 11 و خواهد بود "آشکار و مواد منفجره تجسم استفانی وینستون Wolkoff را پانزده سال دوستی با Melania Trump و مشاهدات از مهمترین و پر هرج و مرج کاخ سفید در تاریخ است."

Simon & Schuster در حال حاضر به چاپ یک کتاب در این تابستان مورد Melania Trump, هنر معامله خود را با واشنگتن پست خبرنگار مریم اردن.

انتشارات غول همچنین درهم با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت وکلا به نشر سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون کتاب اتاق که در آن اتفاق افتاده است, و پس از یک هفته طولانی مبارزه قانونی آن را هفته آینده منتشر می شود بسیار پیش بینی بگو همه از مریم مغلوب ساختن پیشی جستن و خود رئیس جمهور خواهر زاده بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد خطرناک ترین در جهان است ،

وجود دارد البته شانس Wolkoff را مشابه تهدید و یا حقوقی بدون هیچ زحمتی از Trumpworld وکلای مدافع. با توجه به یک فرد با آگاهی از این موضوع او امضا توافقنامه nondisclosure—بسیار معمول است برای کسانی که در مغلوب ساختن پیشی جستن سیاسی, کسب و کار, و واقعیت تلویزیون مدار و حتی گاهی در میان اعضای خانواده خود را—برای کار خود را در سال 2017 افتتاح و برای روی لئامت دادن خود را به عنوان مشاور ارشد به بانوی اول.

چارلز سخت تر یکی از رئيس جمهور تهمت شخصی وکلا و حقوقدانان نیز بد نامی برای fronting تیم حقوقی که در زمان پایین این اخبار و شایعات بی اساس خروجی Gawker, نیز انجام داده است و کار به نمایندگی از Melania Trump, از جمله در نبرد با پوشش رسانه ای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن