فاکس نیوز لنگر ساندرا اسمیت مجبور به سرعت محوری که تهمت Spox می رود Bizarro بایدن بیهوده گویی

فاکس نیوز لنگر ساندرا اسمیت به سرعت شروع به پریدن کرد و در قطع تهمت کمپین سخنگوی هوگان Gidley در روز پنج شنبه

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

فاکس نیوز لنگر ساندرا اسمیت به سرعت شروع به پریدن کرد و در قطع تهمت کمپین سخنگوی هوگان Gidley در روز پنج شنبه هنگامی که او رفت و کاملا خاموش ریل مماس در مورد معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن و چه presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد خواهد گفت: در بحث عملکرد.

در روزهای اخیر جمهوری خواهان و محافظه کار صاحب نظران پیشنهاد کرده اند که بایدن به دنبال جست و خیز ریاست جمهوری بحث تمرکز تا حد زیادی در نیویورک تایمز ستون نظر که خواست سابق veep به یک زن و شوهر از خواسته های قبل از بحث رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

مصاحبه Gidley صبح روز پنجشنبه را در امریکا Newsroomاسمیت به ارمغان آورد تا بار قطعه در حالی که اشاره کرد که جانباز دموکراتیک استراتژیست James Carville "بدبختانه اسکریپت" و ادعا کرد که آن تهمت بزرگ که نمی نشان می دهد.

Gidley در ضمن زدم بایدن دموکراتیک اولیه بحث اجرای ادعا سابق veep آمد در گذشته در بحث انتخابات بود و تنها ذخیره شده توسط قریب به اتفاق خود را پیروزی در کارولینای جنوبی اولیه.

مغلوب ساختن پیشی جستن flack پس از آن ساخته شده, عجیب و غریب محوری در تلاش برای ساخت این صورت است که بایدن خواهد شبهه در بحث با مغلوب ساختن پیشی جستن.

"هنگامی که شما در یک بحث شما نمی تواند رسیدن به او را به عنوان بسیاری از بار قبل انجام و می گویند: "لطفا, لطفا مرا به اسناد و مدارک من من نیاز به خواندن از روی برگه کارکنان من به من داده است" او snarked. "شما در حال رفتن به شنیدن نظرات جالب از بایدن."

"در مورد اینکه چگونه کودکان را دوست دارم پا خود را و چگونه او coaxed کودکان در ایوان خود را با بستنی طول قرنطينه," Gidley اضافه شده باعث اسمیت به روی تعجب فریاد زدن: "اوه!"

در ادامه این سوراخ خرگوش Gidley ادعا کرد که بایدن "نمی دانم تاریخ 9/11" قبل از اسمیت در نهایت او را به قطع.

"نگه هوگان. ما در حال صحبت کردن در مورد اینکه آیا یا نه رئیس جمهور می خواهد به بحث جو بایدن و اینکه آیا یا نه در جو بایدن اردوگاه آنها اصرار جو بایدن به بحث دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" او گفت:. "که مزایای بسیاری از بحث؟"

مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت سخنگوی متمرکز و گفت: او معتقد است که تهمت را "بدیهی" بهره مندی از این بحث به دلیل بایدن است "راه انداختن جنگ در آمریکا راه زندگی است."

همانطور که برای Gidley نه چندان ظریف كنايه در مورد بایدن و فرزندان او چرخاندن یک زن و شوهر از اظهارات بایدن ساخته شده در سالهای اخیر نشان می دهد چیزی به مراتب بیشتر شوم. در تابستان سال 2017, سخنرانی, ذکر, لاتین, فرفری پا مو در حالی که صحبت کردن در مورد تجربه خود را به عنوان یک نجات غریق در استخر در یک منطقه عمدتا سیاه و سفید محله.

در اوایل این سال در ضمن بایدن توضیح داد که چگونه او دیدار با نوه او در حالی که احترام اجتماعی فاصله در طول همه گیر و اشاره کرد که آنها را در حیاط بازی در حالی که او می خواهم گاهی اوقات بازی شیر یا خط آنها آب نبات و بستنی از یک فاصله کوتاه.

مدت کوتاهی پس از Gidley را فاکس نیوز ظاهر بایدن کمپین مشاور ارشد Symone ساندرز به نام تهمت سخنگوی اظهارات "نفرت انگیز" در حالی که کف اسمیت برای "هدایت [این] نظرات بی ارزش."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب