رادیو فردا میزبان تماس در افراد سالم' به 'برخی از شجاعت" و با آلوده Coronavirus

رادیو فردا میزبان پیت Hegseth رسمی تهمت مشاور بود که یک بار در نظر گرفته شده برای اجرای امور کهنه سربازان دولت

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

رادیو فردا میزبان پیت Hegseth رسمی تهمت مشاور بود که یک بار در نظر گرفته شده برای اجرای امور کهنه سربازان دولت در روز پنج شنبه به نام بر سالم آمریکایی ها به "برخی از شجاعت" و ترک خانه های خود را دریافت کنید coronavirus به منظور کمک به رسیدن به "گله ایمنی است."

پخش از آنچه در ظاهر به خانه اش Hegseth—خدمت به عنوان زن محور فاکس نیوز پنل نشان می دهد تعداد's lone نر میزبان وزن در بر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از اصطلاح "رزمندگان" به توصیف مردم ایران به عنوان او را هل می دهد برای اقتصاد کشور به بازگشایی میان coronavirus همه گیر و احتمال افزایش مرگ و میر.

گفت: او نه لزوما "عشق جنگجو بحث" چرا که او فکر می کند که کلمه توصیف "بچه ها و دهید که خطر زندگی خود را به طور داوطلبانه برای رفتن به خطرناک ترین مکان در جهان" Hegseth در ادامه به تحسین که "نوع اخلاق و روح برای قرار دادن آزادی قبل از ترس."

پس از هشدار بود که "بسیاری از اطلاعات غلط" وجود دارد از "کارشناسان" درباره coronavirus Hegseth—که با افتخار اعلام کرد در سال گذشته که او تا به حال دست خود را شسته و در 10 سال پس از آن گفت: نیاز به دریافت و ممزوج شدن.

"در حال حاضر که ما در حال یادگیری بیشتر گله مصونیت دوست ما است" او بانگ زد. "سالم مردم خارج وجود دارد—آنها در حال رفتن به برخی از شجاعت!"

Hegseth به نظر می رسد ارجاع سوئد آزمایش با اجازه دادن به اکثر کسب و کار—از جمله رستوران ها و میله ها—برای باز بماند در میان همه گیر در تلاش برای رسیدن به گله ایمنی است که در آن بخش بزرگی از کاهش خطر جمعیت آلوده می شود به منظور در نهایت جلوگیری از گسترش. این کشور با این حال دیده می شود بسیار بالاتر مرگ و میر از کشورهای اطراف که در آغوش سختگیرانه تر اجتماعی-محدودیت فاصله.

روباه میزبان و در عین حال پیچیده سخنان خود با گفتن دولت و کارشناسان بهداشت عمومی به گام به عقب به طوری که این کشور می تواند به طور کامل بازگشایی شد.

"من فکر می کنم که روح به روح آمریکایی رک و پوست کنده—در عرضه و آماده رفتن به," او به این نتیجه رسیدند. "اگر برخی از کارشناسان ما و برخی از رهبران ما فقط می توانید از آنها در حال مست بر قدرت آن زمان را به باز کردن. که حس من."

به عنوان رئیس جمهور همچنان به حمایت سریع برای بازگشایی این اطلاعات از خود در کاخ سفید نشان می دهد که باز floodgates در حال حاضر یک فاجعه خواهد بود و این که فقط در حال انتظار حتی یک زن و شوهر بیشتر در هفته می تواند به کاهش جدید کروناویروس موارد توسط هزاران نفر در روز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب