این شارژی کف پاک کننده است که آسان تر به استفاده و حتی موثر تر از ما Plug-In Mop

به عنوان مورد با میلیون ها نفر از دیگر خانواده ها در حال حاضر در ماه های اخیر خانه من شده است استفاده بیشتر از

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

به عنوان مورد با میلیون ها نفر از دیگر خانواده ها در حال حاضر در ماه های اخیر خانه من شده است استفاده بیشتر از همیشه. با توجه به در حال انجام coronavirus و نیمه خودخواسته قرنطینه بوده ایم پخت و پز و خوردن سه وعده غذا در روز در خانه ما پسر خود را به پایان مهد کودک سال تحصیلی از اتاق خواب دختر ما کودک نو پا کلاس های لغو شده اند و با جایگزین در صفحه اصلی فعالیت های ما به طور کلی همه تنها شده خانه تمام وقت.

نتیجه ؟ کمی هم بزنید دیوانگی خیلی بیشتر مبتکر شام چند لحظه اوج استرس و چند نفر دیگر از شوق و شعف و خیلی لعنتی خانه کثیف در پایان هر هفته. هنگامی که صبح روز شنبه در سراسر رول و هفتگی تمیز کردن زمان است بر ما که کار ما قطع برای ما. اما به عنوان حمام و آشپزخانه و طبقه سخت مرد از خانه کار من رو کمی زودتر از زمانی که من یک Karcher FC 3 شارژی, Hard Floor Cleaner.

اگر شما یک صفحه و مرطوب mop بود از آن نوع که چرخش و یا نوعی که بخار به قصد همان است: تمیز کردن کف مانند کاشی چوب جنگلی کفپوش مشمع کف اتاق و یا (اگر... مانند آیا شما هنوز هم مشمع کف اتاق ؟ که سرد فقط درخواست). آنچه بیشتر از هر برقی, مرطوب mop اتحاد مشترک بدون در نظر گرفتن چگونه آن را پاک است که بند ناف شما نیاز به برق وصل کردن به دیوار. شما می دانید بند ناف است که به نظر می رسد preternaturally جذب لیوان آب نشسته بر شمارنده یا سلیمان به صندلی پاها در اطراف آن به گیر و به بودن فقط بیش از حد کوتاه به شما اجازه پاک کردن کل آشپزخانه goddammit.

این Karcher FC 3 شارژی است که همانطور که از نام آن ممکن است نوک شما خاموش شارژی; آن را طراحی شده توسط یک باتری قابل شارژ است. این واقعیت است که آن را بی سیم باعث می شود مانور در مورد خانه آسان است. این واقعیت است که وزن آن کمتر از 5.5 پوند که در آن به سر می تواند انعطاف پذیری و پیچ و تاب در بی شمار جهت معنی است که شما می توانید رسیدن به زیر میز و غرق رسید که گوشه پشت توالت و دریافت از نزدیک و شخصی با اندود گچ و سیمان.

واقعی عملکرد تمیز می آید با تشکر یک جفت غلطک که مرطوب نگه داشته شود با آب تمیز مخزن (صدر با چند قطره متمرکز صابون). آب کثیف جمع آوری شده در یک مخزن جداگانه است که به راحتی تخلیه پس از تصفیوی انجام شده است. غلطک پاپ کردن به تمیز و خشک خود را و کل mop دارای فقط یک دکمه on/off (FYI) تا با استفاده از آن و نه نیاز به کمی زمان صرف خواندن کتابچه راهنمای کاربر.

یک چیز به یاد داشته باشید این است که همیشه وجود دارد یک نوار کوچک از uncleaned طبقه سمت چپ بین دو غلطک بنابراین شما نیاز به تکمیل دو عبور از بسیاری از ردیف هایی از طبقه و یا دیگری کار کردن برخی از عقب و جلو کاهگل الگوی به عنوان شما حرکت می کند. اما با توجه به نحوه نور و زیرک FC 3 است که کار خود را هنوز هم می شود انجام می شود سریع تر از یک حجیم پلاگین در کف پاک کننده. و طبقه خواهد بود خوب و تمیز ،

Karcher FC 3 شارژی, Hard Floor Cleaner

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن