Huawei منتشر ADN راه حل کاغذ سفید می پیوندد و دست با صنعت برای سرعت بخشیدن به شبکه هوشمند ارتقاء

هواوی به تازگی منتشر شده خودمختار رانندگی راه حل های شبکه های کاغذ سفید در Huawei جهانی تحلیلگر اجلاس (اتحاد)

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

هواوی به تازگی منتشر شده خودمختار رانندگی راه حل های شبکه های کاغذ سفید در Huawei جهانی تحلیلگر اجلاس (اتحاد) 2020. این کاغذ سفید سیستماتیک توصیف آینده معماری شبکه O&M معماری و فن آوری های کلیدی. با همکاری AI قابلیت در NE شبکه و لایه های ابر ساده و فوق العاده پهنای باند شبکه های در حال ظهور و شبکه های O&M در حال تحول است به انسان و ماشین, همکاری, ارائه حمل و شرکای صنعت با عملی مرجع برای انتقال دیجیتال.

Lu Hongju رئیس جمهور Huawei کلی توسعه بخش گفت: "10 سال آینده خواهد بود طلایی دهه پررونق توسعه هوشمند عصر. فن آوری های جدید ارائه شده توسط 5G ابر و AI را تزریق هسته حرکت به اتصال هوشمند ارتقاء. Huawei تماس در صنعت همسالان به کشف شیوه ها و اهرم اطلاعات و دانش برای ساخت یک شبکه مستقل است که ویژگی های اتوماسیون, خود درمانی و خود-بهینه سازی و فرصت های جدید ارائه شده توسط اقتصاد دیجیتال."

کاغذ سفید اشاره می کند که دو تغییرات مورد نیاز برای ساخت ADNs:

اولین NE-محور تکه تکه ساخت و ساز شبکه حالت باید تغییر به خدمات محور مدولار خودمختار شبکه حالت ساخت و ساز. همگرا "مدیر+کنترل+تحلیل" رسیدن به تک دامنه استقلال و در زمان واقعی و حلقه بسته ایجاد توازن میان هزینه و با سرعت از داخل دامنه نوآوری و بین دامنه همکاری.

دوم صنعت همه احزاب باید به طور مشترک تعریف هدف معماری برای عبور دامنه باز بودن و همکاری و همچنین به عنوان برنامه ریزی API استاندارد تا حد زیادی تسهیل متقابل دامنه خدمات همکاری و تضمین کاهش R&D و هزینه های عملیات و خطرات دستیابی به چالاک کسب و کار از طریق ادغام ساده شده و در نهایت کاهش همکاری هزینه کل میباشد.

کاغذ سفید را نیز نشان می دهد با استفاده از L4 (بالا خودمختار شبکه) به عنوان مرحله ای هدف از معماری آینده. این معماری باید شامل موارد زیر چهار ویژگی ها: 1. دیجیتالی از شبکه آگاهی و دانش تخصصی و همچنین به عنوان یک انتقال از راکتیو, دستی, O&M به پیش بینی هوشمند O&M. 2. ساده زیرساخت های شبکه و هوشمند NEs. 3. سلسله مراتبی تک دامنه استقلال و متقابل دامنه همکاری و دستیابی به آنلاین و در زمان واقعی حلقه بسته در شبکه های. 4. یک واحد ابر مبتنی بر هوش مصنوعی, آموزش مدیریت دانش و O&M طراحی پلت فرم حمایت از پایان تکراری تکامل از مخابرات شبکه.

برای رسیدن به جاه طلبانه ADN هدف این مقاله نشان می دهد که صنعت همه احزاب باید برای رسیدن به یک اجماع و همچنین به طور مشترک توسعه یکپارچه استاندارد و سلسله مراتبی سیستم های ارزیابی در انطباق با سه مرحله (توسعه و تحقیق و اکتشاف) استراتژی را قادر می سازد تشکیل کارآمد و همکاری صنعت اکوسیستم و به طور مشترک تسهیل هوشمند ارتقاء و به عنوان سالم و پایدار توسعه صنعت.

لطفا برای دانلود ADN راه حل کاغذ سفید برای کسب اطلاعات بیشتر: لینک



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب