Wolters کتاب ذیل بیشتر توسعه TSoftPlus برای بخشش وام مرحله از چک حفاظت از برنامه به صورت محلی دهندگان از تمام اندازه ها

Wolters کتاب ذیل راه حل های انطباق آماده است برای کمک به وام دهندگان محلی و کسب و کار کوچک خود مشتری دریافت کن

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

Wolters کتاب ذیل راه حل های انطباق آماده است برای کمک به وام دهندگان محلی و کسب و کار کوچک خود مشتری دریافت کنندگان چک Protection Program (PPP) بودجه منظور تسهیل در وام های آنلاین آمرزش برنامه های کاربردی از طریق آن TSoftPlus™ PPP بخشش ماژول. جامع پایان به پایان راه حل را تسهیل خواهد کرد و به طور خودکار روند درخواست برای بخشش وام به کسب و کارهای کوچک است که دریافت PPP بودجه اضطراری تحت ایالات متحده مراقبت عمل می کنند. ارائه, ارائه بدون درز تکنولوژی مزایای در دسترس خواهد بود به وام دهندگان محلی و PPP وام گیرندگان پس از نهایی مورد نیاز از اداره کسب و کار کوچک (SBA) و وزارت خزانه داری ایالات متحده.

این TSoftPlus PPP بخشش ماژول اجازه می دهد تا وام دهندگان و وام گیرندگان برای بهره مندی از بهبود دقت و مدیریت سند. آن را ترکیبی از قابلیت های Wolters کتاب ذیل وام های آنلاین برنامه های کاربردی محصول را قادر می سازد که سازگار با فاصله مناسب بانکی برای وام گیرندگان با آن چک حفاظت از برنامه های پشتیبانی شده توسط TSoftPlus™ راه حل است. این به طور گسترده ای استفاده می شود راه حل راه اندازی شد در اوایل مارس برای کمک به وام دهندگان خود را در حمایت از کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور با حقوق و دستمزد بودجه ارائه کمک از یورش COVID-19 بحران است.

"Wolters کتاب ذیل همچنان به بازی اصلی و تاریخی نقش مهمی در کمک به صدها نفر از وام دهندگان محلی و خیابان اصلی کسب و کار مشتریان است. در این روند ما TSoftPlus خودکار راه حل تا کنون کمک به کسانی که کسب و کار حفظ حدود یک میلیون شغل در تمام 50 ایالت" گفت: استیون Meirink معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر کل برای Wolters کتاب ذیل راه حل های انطباق. "در حال حاضر ما دوباره با تمرکز بر توانایی های ما اساسا به کمک PPP برنامه وام وام گیرندگان و وام دهندگان وام بخشش فاز. این TSoftPlus PPP بخشش ماژول کمک خواهد کرد که ساده سازی و سرعت فرایند پیچیده ای از تقاضا برای وام بخشش تحت مراقبت عمل می کنند. آن وعده های بصری قرض تجربه پردازش سود برای وام دهندگان است که ما انتظار داریم به تواند تا 20 برابر سریع تر از راه حل دستی."

این محصول قابلیت آنلاین را تسریع وام بخشش فرایند نرم افزار برای کنترل از راه دور الکترونیکی, نرم افزار معاملات. قابل توجه TSoftPlus PPP بخشش ماژول را از ویژگی های یک فرم آنلاین قبل از جمعیت مورد نیاز SBA اسناد و مدارک موجود و PPP وام قرض اطلاعات است. این رویکرد سرعت و خودکار وام مستندات و ارسال نتیجه افزایش کلی نرم افزار دقت در حالی که کاهش وقوع ناقص برنامه های کاربردی. هر دو موجود TSoftPlus مشتریان خواهد شد که در حال حاضر دسترسی به سیستم و مشتریان جدید را پیدا کنید راه حل جامع و مستقیم رو به جلو و کاربر پسند. مشتریان خواهد شد و بلافاصله قادر به آپلود اساسی PPP داده در نتیجه کمک به جلوگیری از انباشت مسائل است که به طور گسترده ای گزارش شده توسط non-TSoftPlus کاربران در طول تصویب فاز PPP برنامه.

این تجربه کاربر بدون درز و گردش کار را قادر خواهد ساخت وام دهندگان و کسب و کارهای کوچک به تمرکز تلاش ها در چالش تعیین چه مقدار از PPP وام واجد شرایط است برای بخشش. "در ابتدا کسب و کار تبدیل شده به حسابداران برای راهنمایی در اطراف واجد شرایط و برنامه. با جدید ترین سرویس درآمد داخلی (IRS) متوجه اطراف معافیت از هزینه های بودجه توسط PPP وام و متعاقب آن وام بخشش سوالات بدست بیشتر به چالش کشیدن. ما همچنان به ارائه مداوم هدایت مالیاتی تخصص ها و جلسات برای حسابداران برای کمک به آنها حرکت پیچیدگی این برنامه گفت:" علامت گذاری Luscombe, JD, LL.M, CPA, اصلی, تحلیلگر Wolters کتاب ذیل مالیاتی و حسابداری.

Wolters کتاب ذیل راه حل های انطباق یک رهبر بازار و مورد اعتماد ارائه دهنده مدیریت ریسک و مقررات راه حل ها و خدمات به بانک های ایالات متحده و اتحادیه های اعتباری بیمه و اوراق بهادار شرکت. کسب و کار که نشسته در Wolters کتاب ذیل حکومت, Risk & Compliance (GRC) بخش کمک می کند تا این موسسات مالی و مدیریت کارآمد رعایت تعهدات به وام و سپرده منشاء معاملات و گردش مدیریت خطر و سایر مقررات رعایت تعهدات و به دست آوردن بینش مورد نیاز برای تمرکز بهتر در خدمت مشتریان خود و رشد کسب و کار خود را.

چک حفاظت از برنامه های پشتیبانی شده توسط TSoftPlus یکی از راه حل های مختلفی راه اندازی شده توسط Wolters کتاب ذیل GRC بخش در پاسخ به COVID-19 بحران از جمله نهاد کسب و کار جستجو برای مراقبت در عمل راه حل ارائه شده توسط Wolters کتاب ذیل رهن راه حل های کسب و کار که انجام فله/دسته هویت سازمانی جستجوها به منظور بررسی وضعیت کسب و کار از وام گیرندگان بالقوه است. COVID-19 قابل توجه تحولات بولتن در ضمن مصالح COVID-19 مربوط به جهانی تغییرات قانونی سفارشات اعلامیه و دیگر اطلاعاتی به روز رسانی برای صنعت خدمات مالی. این بخش نیز راه اندازی COVID-19 مرکز منابع برای ارائه کسب و کار و شرکت های حقوقی بین المللی فدرال و دولت قانونی به روز رسانی.

در مورد Wolters کتاب ذیل حکومت, Risk & Compliance

حکومت Risk & Compliance (GRC) است که یک بخش از Wolters کتاب ذیل فراهم می کند که قانونی و بانکی و حرفه ای با راه حل های برای اطمینان از انطباق با همیشه در حال تغییر تنظیم مقررات و تعهدات قانونی, مدیریت ریسک, افزایش بهره وری و تولید و کسب و کار بهتر نتایج. GRC ارائه می دهد مجموعه ای از تکنولوژی را فعال کنید متخصص خدمات و راه حل های متمرکز در نهاد قانونی انطباق حقوقی مدیریت عملیات بانکی و انطباق محصول و بانکی و مقررات.

Wolters کتاب ذیل (AEX: WKL) یک رهبر جهانی در اطلاعات خدمات و راه حل برای حرفه ای ها در بخش سلامت, مالیات و حسابداری, ریسک و انطباق امور مالی و حقوقی بخش است. Wolters کتاب ذیل گزارش 2019 درآمد سالانه €4.6 میلیارد دلار است. این شرکت که مقر آن در آلفن آن درین هلند در خدمت مشتریان در بیش از 180 کشور حفظ عملیات در بیش از 40 کشور و استخدام 19,000 مردم در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن