روباه روح لغو فرخ سخنرانی پس از خشم از عدل Tapper

Fox TV سیاه گرا streaming service, Fox روح به طور ناگهانی لغو یک چهارم جولای برنامه های وزیر لوئیس فرخ روز دوش

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

Fox TV سیاه گرا streaming service, Fox روح به طور ناگهانی لغو یک چهارم جولای برنامه های وزیر لوئیس فرخ روز دوشنبه پس از ضد افترا در لیگ مدیر عامل جاناتان " Greenblatt و سی ان ان لنگر جیک Tapper در میان دیگر منتقدان ناودان برنامه ای برای پخش زنده از فرخ سخنرانی با عنوان "پیام به امریکا."

"لوئیس فرخ بدنام #antisemite & #ای بدون توضیح در ادامه به دریافت اعتبار" " Greenblatt توییتی بیش از یک تبلیغاتی فاکس روح گرافیک touting فرخ پخش برنامه ریزی شده برای این شنبه 11 a. m. ET.

"معیار: محترم وزیر لوئیس فرخ صحبت می کند, زندگی می کنند," خواندن متن بیش از یک لبخند عکس از تعظیم کردن ملت از اسلام روحانی با یک دهه سابقه طولانی متعصب اظهارات. (جریان اصلی مسلمانان به مدت طولانی را محکوم کرد وزیر است که در ستایش هیتلر به عنوان یک "مرد بسیار بزرگ.")

"او را به نام یهودیان "موریانه" و #تجاوز+ جامعه تخریب شود.' او سزاوار محکومیت نه قرار گرفتن در معرض" " Greenblatt اضافه کوبیدن جریان است که به روپرت و ترجمه مرداک-کنترل فاکس پارسیان راه اندازی شد در ماه ژانویه به درخواست تجدید نظر به یک آفریقایی-آمریکایی بینندگان.

دق الباب در ضمن در توئیتر خود نوشت: "فرخ ناپسندیده ضد تجاوز و ضد سامی زن ستیز. به همین دلیل است که یک روباه کانال پخش تبلیغات خود را?"

دق الباب نظر به خود جلب کرد یک واکنش سریع از مشهور رپ, بازیگر و فیلمساز مکعب یخ در غیر این صورت شناخته شده به عنوان اوشی Jackson—آشکار فرخ فن خود را حجیم رکورد ضد سامی نظرات و نفرت انگیز رسانه های اجتماعی رفتار است.

"سازمان دیده بان خود را در دهان جیک" 51 ساله جکسون توییتی در Tapper.

به عنوان خشم سوار, فاکس, روح, سر, برنامه نویسی, James DuBose کاهش یافته است فرخ سخنرانی و به جای آن ساخته شده است قصد دارد به هوا تلفیقی از سخنرانی الهام بخش در مورد روابط نژادی از "بزرگترین سیاه رهبران و متفکران" با توجه به انتشار ارسال شده در توییتر.

برنامه ریزی شده به هوا در 7 p. m. و ممکن است شامل ارقام مانند مارتین لوتر کینگ جونیور, Malcolm X و Cornel West گفت: Fox TV منبع.

هیچ دلیلی برای داده شد DuBose اصلی برنامه ریزی از فرخ سخنرانی و یا خود تصمیم به لغو آن است.

این فرخ پخش برنامه ریزی شده بود در یک لحظه از گسترده بین المللی تظاهرات از خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید و دیگر اقلیت ها. اما آن را نیز یک لحظه زمانی که حملات اسرائیل به مردم و موسسات در ایالات متحده—از جمله خرابکاری و خشونت و قتل و دیگر جرایم ناشی از نفرت—برتر خود را در "بالاترین سطح...پس از ردیابی آغاز شد و در سال 1979" با توجه به ADL را ممیزی یهودستیزانه حوادث برای 2019.

"ممیزی در بر داشت وجود دارد به طور متوسط به عنوان بسیاری از شش یهودستیزانه حوادث در ایالات متحده برای هر روز در تقویم سال – بالاترین سطح از یهودستیزانه فعالیت تا کنون ثبت شده توسط ADL" سازمان گفت.

روباه روح را تقریبا هفته ای توییتهایی و Facebook posts ترویج فرخ پخش شد ظاهرا پایین دوشنبه بعد از منتقدان را محکوم کرد این رویداد در رسانه های اجتماعی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن