زوکربرگ به وعده Yank هیدروکسی کلروکین 'درمان' ادعا می کند در طول بزرگ با تکنولوژی کباب

هیدروکسی کلروکین نیست یک درمان برای COVID-19 و گفت: پس می توانید مطالب خود را yanked از Facebook, مدیر عامل شر

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

هیدروکسی کلروکین نیست یک درمان برای COVID-19 و گفت: پس می توانید مطالب خود را yanked از Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ گفت: یک خانه جلسه در روز چهارشنبه.

تشکر. دیوید Cicilline (D-RI) بريدن از مدیران اجرائی از امریکا ثروتمندترین و قدرتمند ترین شرکت های فن آوری قبل از خانه به عنوان بخشی از یک تحقیق که آیا رشد خیره کننده از صنعت فن آوری رهبران اتحاد خفه رقابت است. شنوایی—اسمی خود را در مورد "تسلط" در بازار برای تبلیغات خرده فروشی و نرم افزار—سرعت تبدیل به یک رفراندوم برای جمهوری خواهان مجلس در مورد اینکه آیا شرکت های مطالب اعتدال سیاست های مغرضانه در برابر ديدگاه محافظه کار

تشکر. جیم Sensenbrenner (R-WI) بالا جمهوریخواه در کمیته قضایی مجلس ضد تراست مقررات فرعی فشرده زوکربرگ در مورد توییتر تصمیم به حذف یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط رئیس جمهور را در میان دیگران—touting ضد مالاریا مواد مخدر به عنوان یک "درمان" برای COVID-19.

Facebook البته نمی گرفتن هر گونه اقدام اجرایی در برابر Donald Trump Jr. چرا که او می خواهم ارسال شده از ویدئو در توییتر نمی Facebook. اما زوکربرگ تاکید کرد که در حالی که او نمیخواهد مسئولیت به عنوان یک "داور از حقیقت" گاهی اوقات Facebook احساس می کند مجبور به عمل.

"حاکی از این است که وجود دارد ثابت شده برای درمان COVID که در واقع وجود دارد هیچ" می تواند "خطر قریب الوقوع آسیب" زوکربرگ گفت و پس از قطعی ادعا در مورد "درمان" برای این بیماری گرفته خواهد شد پایین.

Cicilline رئیس کمیته فرعی سعی کردم به چوب به اسمی هدف از این جلسه—"بررسی تسلط آمازون, اپل, Facebook و Google"—و با ادعا کرد که تکنولوژی تیتان "بیش از حد قدرت."

در این جلسه در می آید به عنوان بسیاری از در سمت چپ به طور فزاینده ای خواستار اعتماد ضد سرکوب در تکنولوژی عظیم و محافظه کاران ادعا می کنند که رسانه های اجتماعی شرکت ها در برابر سیاست های افراطی محتوا و اطلاعات غلط ناعادلانه هدف جناح راست کاربران و پیام رسانی.

در یک یادداشت نوشته شده توسط جمهوریخواه کمیته کارکنان و گردش قبل از دادرسی خواهان محاکمه و به دو منظوره از یک خط خوب بین انتقاد تکنولوژی تیتان برای اتهام تعصب در برابر محافظه کاران در حالی که هل دادن به عقب بر آنچه گفته شد تلاش دموکرات ها است که مجازات "کار سخت و موفقیت و محکوم شرکت های بزرگ از یک مفهوم مبهم است که" بزرگ بد است.'"

برای جمهوریخواهان مجلس نمایندگان فناوری صنعت تجمع قدرت نبود مشکل در هر se تا زمانی که آن را در تضاد نیست با ديدگاه محافظه کار و علل.

تشکر. کلی آرمسترانگ (R-ND) لعنتی گوگل برای "متخلف از نیمی از افرادی که استفاده از محصول خود را" با اتهام ضد محافظه کار تعصب و چرا که تا به حال منجر به کاهش مربوطه در سهم بازار برای این شرکت است.

تشکر. مت Gaetz (R-FL) فشرده سوندار پیچای مدیر عامل شرکت گوگل, پدر و مادر, الفبا, به به "متعصب ضد سیاست پلیس" پس از برخی از کارکنان در نامه ای پرسیدن که این شرکت جلوگیری از فروش خدمات به پلیس و اجرای قانون در نور از نگرانی در مورد خشونت پلیس و سفید برتری. گوگل تصمیم به عقب از یک سرمایه گذاری مشترک با وزارت دفاع پروژه Maven رهبری Gaetz به "واقعا به سوال تماس تعهد خود را به کشور ما و ارزش های ما."

در گوگل در مورد پیچای punted بر روی سوالات با تکرار تعهد شرکت به کار با اجرای قانون بر اساس تشریفات و حکومت قانون است.

هنگامی که فشرده با مشابه سوالات زوکربرگ گفت که او "معتقد است که شرکتها نباید در ساخت بسیاری از تصمیم گیری های خود را" در مورد دکمه های اجتماعی و مسائل سیاسی و برجسته قبلی خود خواستار مقررات از دولت برای جایگزین Facebook ورزش از اختیار خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب