آبی اقتصاد: BNP Paribas متعهد به حفاظت از اقیانوس ها

به منظور ترویج یک مدل از رشد اقتصادی است که بیشتر احترام envrionmentBNP Paribas پشتیبانی از مشتریان خود و بیشت

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

به منظور ترویج یک مدل از رشد اقتصادی است که بیشتر احترام envrionmentBNP Paribas پشتیبانی از مشتریان خود و بیشتر به طور گسترده فعالان اقتصادی در طول تمام آن خطوط کسب و کار در آنها زیست محیطی انتقال. به همین دلیل حفاظت از اقیانوس ها در حال حاضر تبدیل شدن به ضروری و تمرکز چند اقدامات رهبری این گروه است. به جشن جهانی اقیانوس ها بعد این 8 ژوئنما نگاهی به یک نگرانی عمده برای این گروه است.

یک مسئله حیاتی برای اقتصاد و آب و هوا

حفاظت از اقیانوس ها نمی تواند – و نباید – به عنوان یک اولویت دوم برای رانندگان اصلی اقتصاد جهانی است. این فقط یک بخش بزرگی از اقتصاد جهانی منابع بستگی دارد که در اقیانوس سلامت خوب است اما کل سیاره را از تعادل طبیعی و آب و هوا. اما آلودگی و صید بی رویه در حال تهدید کننده سلامت.

میلیون ها شغل در سراسر جهان دریایی و جمعیت بی شماری بستگی مسئول پایدار و اخلاقی استفاده از این اکوسیستم. حمل و نقل دریایی حساب برای 80% از محصولات در سطح جهان رد و بدل نمایندگی سنگ بنای اقتصاد جهانی است. بدون اقیانوس, اقتصاد ما به سادگی وجود ندارد. پوشش بیش از 70 درصد از جهان را در سطح آبهای آبی جهان باید نقش عمده ای در تنظیم آب و هوا و نشان دهنده یک ذخیره عظیم از تنوع زیستی.

برای کسب و کار به این معنی است که حفاظت از اقیانوس ها یک مسئله حیاتی است که باید منجر به اقدامات و بتن. اساسی است برای این گروه به عمل به نفع آبی اقتصاد. که بدان معنی است که ترویج یک سیستم تولید و کمال در حال استراحت بر روی یک پایدار دریایی اقتصاد قادر به پشتیبانی از خوب اقتصادی سلامت جمعیت و اطمینان از حفاظت از اکوسیستم دریایی.

حفاظت در قلب کسب و کار ما

ما در حال حاضر ساخته شده در اقیانوس حفاظت اولیه اقدام برای کسب و کار ما. BNP Paribas تقویت شده آن CSR تعهد به سازمان ملل متحد 14th توسعه پایدار هدف: "زندگی آبی". اولویت این تعهد به عمل مسئولانه زمانی که فعالیت های تامین مالی است که تاثیر در اقیانوس ها و برای حمایت از شرکت هایی که نوآوری به منظور حفاظت از آنها. برای رسیدن به این هدف ما پشتیبانی مشتریان شروع یو پی اس و ذینفعان در چهار اولیه بخش ارائه راه حل های جدید.

چهار بخش است که در درجه اول نگرانی آبی اقتصاد عبارتند از:

· حمل و نقل دریایی

· ماهیگیری و آبزی پروری

· در اعماق دریا استخراج منابع طبیعی و تجدید پذیر انرژی دریایی

· زمین مبتنی بر فعالیت های روابط قوی به اقیانوس.

به طور خاص ما در حال کمک به ما دیرین مشتریان خود را در تحول زیست محیطی. 1 میلیارد یورو خواهد شد اختصاص داده شده به این علت (LNG هیدروژن باد) بین در حال حاضر و تا سال 2025.

این پشتیبانی است که به ویژه با هدف نوآورانه شروع یو پی اس از طریق داخلی مراکز رشد و شتاب دهنده مانند وای (ما نوآوری) و همچنین سازمانهای خارجی مانند پایدار اقیانوس داد. BNP Paribas پشتیبانی شرکت های جدید مانند Agriloops (پایدار aquaponics), Geocorail (حفاظت خط ساحلی) و Lactips (زیست تخریب پذیر محلول در آب پلاستیکی).

شیوه های مطلوب اقیانوس ها نیز گسترش البته برای ما تعاملات با ذینفعان از جمله سازمان های غیر دولتی, مشتریان و مالی دیگر بازیگران است. BNP Paribas را تصویب کرده است Poseidon اصول اول جهانی در چارچوب مسئول کشتی سرمایه گذاری و شرکت در ایجاد سبز دریایی اروپا تمبر با بنیاد Surfrider اروپا که اجازه می دهد تا به صورت داوطلبانه زیست محیطی صدور گواهینامه از کشتی های ناوگان.

یک تعهد برای همه در گروه!

همانطور که با تمام افراد حفاظت از محیط زیست تلاش زیادی نیز منجر به افزایش آگاهی و داوطلب. BNP Paribas بنیاد تشکیل شده همکاری های استراتژیک (مانند با مرجان نگهبان که با این نسخهها کار برای حفاظت از صخره های مرجانی و یا همکاری که منجر به ایجاد مرجان ماده) و با حمایت از طرحهای تحقیقاتی متعددی با تمرکز بر تعاملات بین آب و هوا و تنوع زیستی. از سال 2010 هشت پروژه های تحقیقاتی در اقیانوس حفاظت و تنوع زیستی شده اند پشتیبانی می کند با بودجه 5.63 میلیون یورو و این موضوع به اشتراک گذاشته شده با 400000 نفر.

از آغاز این سال, این گروه نیز راه اندازی شد عمل به اقیانوس. این برنامه چراغ در همکاری با بودجه از Pure Ocean نوآوری را پشتیبانی می کند برای دریایی تنوع زیستی و افزایش علاقه به این موضوع مهم.

و شما ؟ که در آن شما می توانید شروع به کمک به محافظت از اقیانوس ؟ اگر شما می خواهید به یادگیری بیشتر در تماشای فیلم های پلاستیکی اقیانوسکه در دسترس خواهد بود به تماشای رایگان برای 24 ساعت در جشن جهانی اقیانوس روز در ژوئن 8,



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب