فاکس والاس تیکه Kayleigh McEnany برای سوال خبرنگاران ایمان

فاکس نیوز لنگر Chris Wallace پاره به کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany در صبح روز یکشنبه برای بازجویی اعت

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

فاکس نیوز لنگر Chris Wallace پاره به کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany در صبح روز یکشنبه برای بازجویی اعتقادات مذهبی و ایمان از کاخ سفید به خبرنگاران گفت او هرگز دیده می شود یک دبیر مطبوعاتی عمل خواهم که در زندگی طولانی خود را.

پس رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جمعه اعلام که او در آن خواستار آن شدند که تمام خانه عبادت بازگشایی "در حال حاضر" و toothlessly تهدید به "نادیده گرفتن" فرمانداران است که باید محدود گردهمایی با توجه به کروناویروس محدودیت McEnany در زمان حقه باز شات در فشار سپاه.

پرسید که چه فدرال قدرت مغلوب ساختن پیشی جستن به حال به زور متحده برای باز کردن مکان های عبادت در طول همه گیر McEnany گفت: رئيس جمهور را "به شدت تشویق" فرمانداران که کلیساها ضروری قبل از snarking که او در بر داشت آن را "جالب بود در یک اتاق است که به شدت می خواهد به نظر می رسد برای دیدن این کلیساها و خانه از عبادت ماندن بسته شده است."

و اشاره کرد که McEnany دریافت قوی از مقاومت مواجه خبرنگار جف ماسون, Wallace معرفی فاکس نیوز یکشنبه پانل بحث و گفتگو در اظهارات او با در نظر گرفتن موضوع با پیشنهاد او که سپاه مطبوعات اهمیتی نمی دهند در مورد دین.

"دونا من صرف شش ماه در اتاق جلسه کاخ سفید پوشش رونالد ریگان. باید بگویم من هرگز—و در سال های پس از, بیش از حد, من تو را دیدم هرگز یک مطبوعاتی کاخ سفید در اتاق عمل مانند این که" والاس اعلام کرد به سابق کمیته ملی حزب دموکرات موقت رئیس دانا Brazile.

Brazile که می گوید: او شخصا می داند McEnany به عنوان یک "فوق العاده فرد" گفت که این مبارز رویکرد نیست "حق استقرار" و McEnany باید به نوبه خود آن را یک "کمی." والاس در ضمن در ادامه بیشتر به انتقاد کاخ سفید سخنگوی سخنرانی خبرنگاران در آنچه به سوالات آنها باید از او بپرسید در جلسات.

"من باید بگویم که اگر Kayleigh McEnany گفته بود سام دونالدسون و من چه سوالاتی باید پرسید که نمی خواهد که به" روباه لنگر گفت: اعزام به یونس گلدبرگ پس از پخش یک کلیپ از McEnany browbeating خبرنگاران مایکل فلین "دریدن" داستان.

"چه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد در یک دبیر مطبوعاتی توییتر ترول که می رود در حمله" گلدبرگ پاسخ داد. "نمی کند در واقع در مورد مراقبت از انجام کار آنها را و به جای آن می خواهد به تحت تاثیر قرار دادن واقعا مخاطبان از یک و بخش دیگری از واشنگتن یکی دیگر از این اصل کابل, اخبار و توییتر عرصه نبرد گلادیاتوران."

والاس دو برابر کردن در گلدبرگ نقد و اضافه کرد: "Kayleigh McEnany نیست بازیگری مانند او کار برای مردم است. او مانند او چیزی است که او استفاده می شود که یک سخنگوی مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزه است."

پس از سابق میچ مک کانل رئیس ستاد Josh Holmes تا حد زیادی در دفاع از McEnany و شکایت کرده است که تهمت سخنگویان همیشه "پیدا کردن خود را به طور مداوم تحت حمله" والاس پیچیده این بخش با یکی final مشاهده است.

"اجازه دهید من فقط می گویند سام دونالدسون و من در ریگان در کاخ سفید بودیم خیلی سختی را بر کاخ سفید فشار دبیران و ما هرگز تا به حال ما اعتقادات مذهبی مورد سوال و یا سخنرانی در مورد آنچه که ما باید بپرسید:" کهنه فاکس لنگر به این نتیجه رسیدند.

والاس لجام گسیخته انتقاد از McEnany و کاخ سفید را فشار دهید استراتژی این است که مطمئن شوید که برای بالا بردن خشم از مغلوب ساختن پیشی جستن است که اغلب گرفته شده عمومی potshots در رادیو فردا میزبان. ماه گذشته به عنوان مثال شکایت کرده است که والاس بود "بدتر" از مورد علاقه تهمت مشت زدن به کیسه, Chuck Todd, تعجب آنچه در "جهنم است که اتفاق می افتد به رادیو فردا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب