رئیس جمهور فرانسه پاکسازی مدعی 'پیروزی' در برابر coronavirus

به فرانسه وارد "منطقه سبز" کاهش خطر دولت در برابر COVID-19 روز دوشنبه امانوئل پاکسازی پاکستان برای سرپا نگه دا

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

به فرانسه وارد "منطقه سبز" کاهش خطر دولت در برابر COVID-19 روز دوشنبه امانوئل پاکسازی پاکستان برای سرپا نگه داشتن اقتصاد همراه با بقیه اروپا. فرانسه ضربه سخت شده توسط رمان coronavirus.

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی در روز یکشنبه به خواست شهروندان فرانسوی به آماده شدن برای خطرات احتمالی بازگشت از coronavirus به فرانسه وارد "منطقه سبز" پایین تر دولت هشدار شروع دوشنبه معنی است که کافه ها و رستوران ها در پایتخت فرانسه می تواند برای باز کردن کامل و نه فقط بر روی تراس.

ادامه مطلب: Coronavirus آخرین: فرانسه می گوید: پاریس دیگر 'red zone'

رئيس جمهور فرانسه گفت: مرحله جدید اجازه خواهد داد که این کشور برای سرعت بخشیدن به بازگشایی اقتصاد اضافه کرد که فرانسه به ثمر رساند تا اولین پیروزی در برابر coronavirus.

"مبارزه با این بیماری همه گیر تمام نشده است اما من خوشحال هستم در این مورد اولین پیروزی در برابر ویروس" پاکسازی گفت: در یک آدرس به ملت.

پاکسازی خواست مردم احترام اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و یاد بگیرند که چگونه به زندگی با رمان coronavirus که تا کنون بیش از آلوده 157,000 نفر کشته و بیش از 29 ، 000 مردم در کشور است.

فرانسه باید ساخت قوی و مستقل محیط زیست صدا و عادلانه, اقتصاد, پاکسازی, گفت:, و اضافه کرد که فرانسه در بازسازی طرح انجام خواهد شد همراه با اروپا است.

پاکسازی گفت که فرانسه بسیج در سراسر €500 میلیارد دلار ($562 میلیارد دلار) برای احیای اقتصاد در میان coronavirus بحران و اضافه کرد که کشور نیاز به کمتر وابسته به چین است.

ادامه مطلب: Coronavirus: فرانسه, آلمان, پیشنهاد €500 میلیارد بازیابی صندوق

مبارزه با نژاد پرستی

پاکسازی همچنین صحبت در مورد ضد نژادپرستی تظاهرات در همبستگی با جورج فلوید یک آفریقایی آمریکایی درگذشت مردی که در بازداشت پلیس در آمریکا در ماه گذشته.

فرانسوی و رهبر قول داد که فرانسه خواهد بود "سازش" در مبارزه با نژادپرستی اما نمی خواهد سعی کنید به پاک کردن عناصر از تاریخ آن و یا خراب کردن مجسمه جنجالی چهره های عمومی است.

"ما خواهد بود غیر قابل انعطاف در برابر نژادپرستی و یهودی ستیزی و تبعیض است. جدید تصمیم گیری برای برابری گرفته خواهد شد او گفت:" در آدرس خود.

"جمهوری نمی خواهد پاک کردن هر گونه اثری و یا هر نام از تاریخ آن است. آن را نکنید که هر یک از آن کار می کند. آن را نمی خواهد پایین هر یک از آن مجسمه اما lucidly نگاه ما به تاریخ و حافظه ما با هم," او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: فرانسه COVID-19 یگان مبارزه با این ویروس در چه هزینه ؟

shs/ (dpa, AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب