خوزه دوآرته در مورد نحوه انتخاب صحیح چالاک استراتژی بازاریابی

مقدار زیادی از تبلیغات را آغاز کرده اند چالاک بازاریابی با ساختار واقعی. در حالی که ممکن است کار در یک سازمان

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

مقدار زیادی از تبلیغات را آغاز کرده اند چالاک بازاریابی با ساختار واقعی. در حالی که ممکن است کار در یک سازمان کوچک است که به طور موثر به خوبی تنظیم چالاک بازاریابی استانداردهای اکثر تبلیغات در حال تغییر از یک رسم و فرهنگ و در این شیوه سود نشان داد روش تحقق چالاک بازاریابی نمایشگاه است. کارآفرین و Scrum Master خوزه دوارت کنکاش چالاک استراتژی های بازاریابی و نحوه اعمال صحیح طرح های مختلف کسب و کار.

نوعی بازی فوتبال راگبی ساخته شده بود از بهبود محصول شبکه چند دهه پیش, اما, امروز, این است که به طور گسترده مورد استفاده متعدد در دفاتر شرکت های بزرگ و همچنین در مدارس, خانه, خانه کوه در می رم عروسی تنظیم و بیشتر. Scrum شامل سه شغل: یک Scrum استاد صاحب محصول و تیم توسعه. آن است که مداوم الگوی timeboxed حوادث در نظر گرفته شده برای تضمین همکاری و straightforwardness. این گروه در اجرا می شود که می تواند جایی در محدوده یک تا حدود یک ماه با هدف داشتن امکان پذیر قابل حمل با کشتی و یا انجام کار نسبت به پایان.

زمانی که همه گفته و در انجام می شود سازمان های بزرگ نشات گرفته از معمولی فرهنگ غالبا به نفع Scrum پس از آن نزدیک به چگونه آنها را به عنوان در حال حاضر سازگار با کار. متحده دوآرته "در صورتی که سازمان شما عادت کرده اند به یک تن از کنوانسیون ها و روش حرکت به Kanban را احساس می کنید مانند شما در حال پرتاب شدن به مرکز دریا بدون net."

جدید کسب و کار یا بازاریابی دفاتر به طور معمول در اندازه کوچکتر و به طور معمول به تدریج "هماهنگ است." این محدود کردن جامعه ممکن است نوعی بازی فوتبال راگبی به عنوان بیش از حد سازمان یافته و انعطاف ناپذیر خود را برای رایگان روش کار هستند و بیشتر واجد شرایط برای Kanban. اگر شما فقط سه نفر در گروه خود Scrum برای شما نیست. یک گروه کوچک نیاز به زحمت با خود Scrum Master و محصول صاحب بنابراین اگر شما فقط یک زن و شوهر از افراد چوب به Kanban.

پیشنهاد Scrum گروه "دو-پیتزا ، هر بیشتر آن را بیش از حد بزرگ; کوچکتر از آن است و شما به سادگی نمی باید. اندازه مناسب و معقول است که پنج به هفت نفر در علاوه بر این به یک نوعی بازی فوتبال راگبی استاد و صاحب محصول. اگر کار خود را با تغییرات هر چند ساعت یا چند روز Scrum سخت خواهد بود به اجرا در حساب از آن زمان اجرا جعبه. Kanban آثار باور نکردنی برای گروه هایی که دریافت مقدار زیادی از تقاضاها در هر حال حاضر و دوباره که نمی توان مرتب شده اند.

Scrum فوق العاده است در صورتی که شما می توانید طراحی 80% یا بیشتر از کار خود را و پایبند به این ترتیب برای دو یا حتی سه هفته. می افزاید: دوآرته "اگر به طور منظم کمپین شما را هفته ها یا ماه برای انتقال در این لحظه Scrum ممکن است خود را باهوش ترین گزینه است. بود که آن را به عنوان ممکن است شما می توانید تحویل کار هر زمان که در نوعی بازی فوتبال راگبی نه تنها به سمت پایان با حداکثر سرعت دویدن."

گروه پشتیبانی خواهد شد تجمع افراد در یک جهت مشابه که افزایش چند منطقه در داخل کانون و یا با خارج مشتریان. محتوای تبلیغ غالبا یک گروه کمک باقی مانده از ترویج بدست آورد. این نوع از گروه بهتر کار می کند با استفاده از Kanban در پرتو این واقعیت است که این تقاضاها در آمده و به سرعت در حال کار به طور معمول رخ می دهد در صورت درخواست آن ذکر شده است.

صلیب-کاربردی گروه مناسب برای Scrum از آنجا که آنها می توانند یک کمپین از آغاز تا پایان. یک صلیب-کاربردی گروه بازاریابی ممکن است در آن یک متخصص فنون جنگی, محتوا, تبلیغ, تصویری, خالق طراح وب بازخوان, جستجوگرها, نرم افزار و هر فرد دیگر انتظار می رود برای انتقال مشروع به مشتری بدون تنظیم کردن یک گروه دیگر.

چالاک بازاریابی در مورد آزمایش و یادگیری و بهترین گروه هستند که در آن کارآفرینان اجازه هر گروه در ارتباط به انتخاب یک ساختار است که بهترین اثرات آنها تلاش آن برای برخی از زمان و تنظیم در صورت لزوم. نتیجه گیری دوآرته "یک معامله بزرگ از پیشرفته بازاریابی گروه وزش نسیم تا با استفاده از یک دو رگه برای مقابله با این دو سیستم که معمولا به نام Scrumban. هدف از یک ساختار نیست به کمال یک روش و در عین حال نه به یک نشان داده روش شناخته شده بودن یک حرفه ای بازاریابی سازمان است."

در مورد خوزه دانیل دوارت

خوزه دوارت است و در اصل از Heredia, Costa Rica. او شده است یک کارآفرین و صاحب کسب و کار برای بیش از 20 سال و تقسیم وقت خود را بین خود موجود عملیات و تحقیق در مورد امکانات جدید که در آن به سرمایه گذاری. زمانی که او نه اختصاص زمان خود را به کسب و کار او صرف زمان خود را با حمایت از همسر و دو فرزند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب