از A به B با E: eTruck کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2 در Infineon را رگنسبورگ سایت

Ifx (FSE: IFX / OTCQX: IFNNY) است که مصرف یک گام بیشتر به سمت شرکت 2 بی طرفی با تمرکز بر تحرک الکتریکی برای را

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

Ifx (FSE: IFX / OTCQX: IFNNY) است که مصرف یک گام بیشتر به سمت شرکت 2 بی طرفی با تمرکز بر تحرک الکتریکی برای راه حل های لجستیک. فقط در زمان برای روز جهانی محیط زیست (5 ژوئن) برقی کامیون راه اندازی خواهد شد در رگنسبورگ سایت پس از دو هفته تست. این خودرو از تدارکات شریک Kühne+Nagel خواهد شد درایو فاصله بین محوطه کارخانه و خارجی انبار در شرق شهر چهار بار در هر روز کاری است. بنابراین برقی کامیون را پوشش حدود 100 متر در روز است. و با تشکر از درایو الکتریکی آن را به صرفه جویی در برخی از 18 تن از CO 2 در هر سال است.

"ما در نشست عمومی سالانه در ماه فوریه ما تعیین هدف برای Infineon به شرکت 2 خنثی تا سال 2030 گفت: Jochen Hanebeck رئیس افسر عملیات در Infineon مدیره. "برای این کار وجود دارد یکی بزرگ و اندازه گیری, اما مقدار زیادی از گام های کوچک. تبدیل از دیزلی به برقی تحرک برای خدمات حمل و نقل در داخل و اطراف گیاهان ما یک چنین مرحله است. آنچه که ما هم اکنون می توانید یادگیری در رگنسبورگ ما نیز پیاده سازی در مکان های دیگر – برای بهره مندی از محیط زیست است."

7.5 تن کامیون از eTruck تولید کننده Framo موجب صرفه جویی 60 تا 100 درصد از شرکت 2 تولید گازهای گلخانه ای از یک مقایسه خودرو دیزل – بسته به اینکه چگونه برق استفاده می شود تولید شد. Kühne+Nagel برنامه ای برای شارژ باتری با برق سبز. برق از منابع انرژی تجدید پذیر را از بین بردن CO 2 تولید گازهای گلخانه ای به طور کامل.

باتری توسعه یافته توسط Framo دارای ظرفیت 115.6 کیلو وات ساعت. این به این معنی است که برقی کامیون می تواند پوشش 115 متر – یک به اندازه کافی گسترده در محدوده روزانه فاصله سفر. Infineon را با استفاده از وسیله نقلیه برای حمل و نقل بسته بندی و مواد, اما همچنین محصولات به پایان رسید. Infineon نقل مکان کرد و به انبار – کامیون مقصد – در اواخر سال 2019 به گسترش ظرفیت تولید در رگنسبورگ سایت. برقی کامیون آغاز دراز مدت توسعه است. در رگنسبورگ سایت وسایل نقلیه مورد استفاده در تدارکات از قبیل کامیون و لیفتراک و سایر وسایل نقلیه را به طور پی در پی تبدیل به انرژی های جایگزین.

به عنوان یک تولید کننده قدرت هادی سنسور و میکروکنترلر که نیاز به درایو الکتریکی طراحی کامیون Infineon خود را است بهره مندی از این روند است. با توجه به مطالعه انجام شده توسط مشاوره بوستون در ماه اکتبر 2019 در صنعت لجستیک خواهد بود, هیجانی. آن است که تخمین زده است که تا سال 2030 35 درصد از تازه ثبت نام کامیون های سبک تا شش تن و 26 درصد از کامیون های سنگین بیش از 15 تن مجهز خواهد شد با جایگزین درایوهای. جای تعجب نیست که Framo را eTruck مورد استفاده در رگنسبورگ است همچنین مجهز به قطعات از Infineon. برای مثال میکروکنترلر کنترل درایو و تنظیم مدیریت باتری است.

در مورد Kühne+Nagel

با بیش از 83,000 کارکنان در 1,400 مکان در بیش از 100 کشور Kuehne + Nagel گروه یکی از جهان پیشرو شرکت تدارکات. قوی آن موقعیت بازار نهفته در دریا تدارکات هوایی حمل و نقل جاده تدارکات و قرارداد تدارکات با تمرکز بر یکپارچه راه حل های لجستیک.

در مورد Infineon

Ifx یک رهبر جهانی در راه حل های نیمه هادی است که زندگی را آسان تر و امن تر و سبزتر. میکروالکترونیک از Infineon کلیدی برای آینده ای بهتر. در 2019 سال مالی (پایان 30 سپتامبر) این شرکت گزارش فروش €8.0 میلیارد دلار با حدود 41.400 کارمند در سراسر جهان. با خرید از ما مبتنی بر سرو نیمه هادی شرکت در مارس سال 2020 Infineon جهانی تبدیل شده است, بالا 10 شرکت نیمه هادی.

Infineon ذکر شده است در فرانکفورت بورس اوراق بهادار (دارای صدای تیک تیک نماد: IFX) و در ایالات متحده آمریکا در over-the-counter OTCQX بین المللی برتر (دارای صدای تیک تیک نماد: IFNNY). اطلاعات بیشتر در دسترس است www.infineon.com

ما را دنبال کنید: Twitter - Facebook - LinkedIn



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن