Gabrielle Union تماس NBC 'یک گودال مار نژادی جرائم در تشکیل پرونده جدید

بازیگر و خواننده Gabrielle Union اتحاد اشاره به موارد Jimmy Fallon, کون, Ted Danson و سابق america's Got Talen

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

بازیگر و خواننده Gabrielle Union اتحاد اشاره به موارد Jimmy Fallon, کون, Ted Danson و سابق america's Got Talent همکار قاضی جولین هاف در یک آزار و اذیت شکایت این هفته در برابر NBC و Simon Cowell.

اتحادیه 47 ادعا کرد در ماه نوامبر سال گذشته است که در میان چیزهای دیگر, نشان می دهد خودی شکایت کرده است که مدل شد "بیش از حد سیاه و سفید" و از آن گزارش شد که یک جوان سیاه رقابتها حذف شد از نشان می دهد به دلیل آن نیاز به یک مجری که "امریکا می تواند پشت سر گذاشت."

نیویورک پست صفحه شش می گوید که اسناد قانونی ثبت شده توسط اتحادیه تماس با شبکه "یک گودال مار نژادی جرائم."

تشکیل پرونده متهم NBC استخدام هاف به عنوان یک قاضی در کنار اتحادیه با وجود هاف را "به طور گسترده ای به اطلاع عموم رسوایی برای من شخصا از ظاهر شدن در blackface," ارجاع هاف 2013 هالووین در هنگام هاف تا لباس پوشیدن و به عنوان یک شخصیت از "Orange Is the New Black."

تشکیل پرونده آمده است که "تصمیم به استخدام هاف است پس ثابت می شود بازتابی از ان بی سی احساسات واقعی در مورد آفریقایی جامعه و blackface."

این صفحه شش می گوید: یک خارجی گزارش به سفارش NBC پس از اتحادیه بود اجازه رفتن به این نتیجه رسیدند آن را به یک کاهش در رتبه بندی و نگرانی بیش از یک عدم شیمی بین قضات است.

اتحادیه مقالات می گویند با توجه به صفحه شش: "اگر NBC بود پس نگران از بین بردن نژاد پرستی این نیست که ادامه سکوت در هنگام مواجهه با رفتار نژادپرستانه آن در هوا استعداد مدیران و سایر کارکنان را به جای اجرای سریع اقدام انضباطی... اشتباه نکنید NBC است که بخشی از مشکل است. NBC در حال حاضر نگرش نسبت به نژاد پرستی می کنیم از آن دفاع از آن دسته از افراد که به نظر می رسد در blackface, از جمله, اما نه محدود به, Julianne Hough, جیمی فالون, Fred Armisen و Ted Danson (آنها NBC استخدام چندین بار حتی پس از میپوشید نمایش خنیاگر blackface و با استفاده از n-کلمه " عموم)."

جیمی فالون به نظر می رسد در blackface در شب شنبه زنده در سال 2000 که او عذرخواهی کرد در نمایش امشب در هفته گذشته.

در یک بیانیه NBC Universal گفت: "این ادعا که هر کسی که درگیر در این فرآیند تهدید خانم اتحادیه مطلقا نادرست است. ما در زمان خانم اتحادیه با نگرانی به طور جدی و درگیر خارج محقق که فراگیر فرهنگ تنوع در نشان می دهد. NBC Universal باقی می ماند متعهد به ایجاد یک فراگیر و حمایت در محیط کار که در آن مردم در تمام زمینه ها با احترام رفتار شود. "

اتحادیه 47 اخیرا گفت: تنوع او احساس اجبار به گزارش یک شوخی نژادپرستانه cracked توسط مهمان قاضی Jay Leno اما گفت که زمانی که او صحبت می کرد تا او قطع شد از نشان می دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب