Tucker Carlson با شدت گرفتن در برابر دکتر Fauci, تماس او را "رئیس دلقک'

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson هدف در گرفت Dr. Anthony Fauci در سه شنبه شب آزاد خشمگین سخنرانی دراز وشدیدالل

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson هدف در گرفت Dr. Anthony Fauci در سه شنبه شب آزاد خشمگین سخنرانی دراز وشدیداللحن برابر بالا بیماری های عفونی, متخصص, او به نام "رئیس دلقک است."

Piggybacking در ایالت رند پل انتقاد از Fauci در روز سه شنبه سنا جلسه در coronavirus همه گیر کارلسون گفت: جمهوریخواه مجلس شد حق شکایت در مورد پیش بینی های کارشناسان در مورد ویروس.

"بسیاری از اشتباه پیش بینی کرده اند در بیرون آمدن از واشنگتن در پاسخ به سوال از coronavirus و کاملا چند از آنها را به طور مستقیم از دکتر Fauci خود را. ما نمی singling او و یا حمله به او" فاکس نیوز استار اعلام کرد قبل از زیرپا بعد از چند دقیقه به طور مستقیم حمله به کاخ سفید coronavirus نیروی کار عضو.

کارلسون اقدام اشاره به برخی از مواضع Fauci منتقل شده در طول بحران مانند ماسک صورت. پس از پخش یک کلیپ از موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی مدیر گفت: در ماه مارس است که "هیچ دلیلی را برای مردم به راه رفتن در اطراف در یک ماسک" در آن زمان کارلسون به نظر می رسد شبیه Fauci به مسیح دروغین.

"این ممکن است برای برخی از افراد این نوع یادگیری یک دین جعلی است," او گفت:. "اما این دین جعلی است! نباید آن را یک دین در وهله اول. آن قرار است به علم. شما قرار است برای اعتراف هنگامی که شما در اشتباه هستند و شما قرار است به صورت کاملا شفاف و با استدلال خود را."

محافظه کار میزبان نیز پخش یک Jan. 21 مصاحبه از Fauci و ادعا کرد که Fauci در آن زمان بود گفتن آمریکایی ها این ویروس هیچ چیز به نگرانی در مورد. در این مصاحبه Fauci گفت که "ما نیاز به آن را به طور جدی" اما "این چیزی است که شهروندان ایالات متحده در حال حاضر باید در مورد نگران است." (اولین مورد تایید شده از این ویروس تا به حال فقط مستند شده در ایالات متحده در آن زمان بود.)

این وبگاه میزبان نیز در زمان موضوع را با Fauci تشویق مردم در ماه گذشته به خودداری از دست دادن, مسخره کردن دکتر برای ظاهرا این ادعا که آن را نیز خوب به قلاب تا برای رابطه جنسی گاه به گاه در طول بیماری همه گیر. (Fauci در واقع گفت: مردم باید وزن خطرات و باید به تعویق انداختن hooking تا اگر آنها "نمی خواهید به هر بخشی از این ویروس است.")

"این دلقک-مسائل سطح در آن نقطه و ما در حال انجام این کار را به مسخره پسر" کارلسون گفت. "منظورم این است که هر کسی که تا آنجا که Anthony Fauci آیا مناسب است می گویند برخی از کارهای احمقانه."

Grousing که "برخی از مردم فکر می کنم که او باید دیکتاتور برای مدت این بحران" کارلسون شکایت کرده است که Fauci—بهداشت عمومی—کارشناس نشده انتخاب شده است به هر چیزی و که مردم آمریکا هر حال نمی گویند در چیدن او.

کارلسون بعد آورده محافظه کار فعال ند Ryun به انتقاد Fauci برخی بیشتر. در طول مکالمه خود را که در آن Ryun بارها و بارها مورد سوال چرا Fauci بود و هنوز هم در خدمت او در نقش کارلسون رو در یکی از آخرین شات در بیماری های عفونی متخصص.

"در حال حاضر ما در حال پیدا کردن این گوساله طلایی اداری دولت است زنگ توخالی و Fauci, به بسیار بی پرده است که از این شکست خورده اداری دولت است. شما باید به سوال کل قضیه از این!" Ryun نعره میکشید.

"رئیس دلقک از کلاس های حرفه ای" گفت: کارلسون که اعتبار شده است با فشار دادن رئیس جمهور به نهایت همه گیر جدی است.

مدت کوتاهی پس از گانینگ برای Fauci, کارلسون دریافت برخی از پوش بک از جمهوری خواهان. Rep. لیز چنی (R-WY), شماره 3 جمهوریخواه در خانه, توییتی, حمایت از Fauci.

"دکتر Fauci یکی از بهترین خدمتگزاران مردم ما تا به حال," او نوشت. "او است نه حزبی. او تنها علاقه است صرفه جویی در زندگی. ما نیاز به تجربه و تخصص خود را و قضاوت خود را برای شکست این ویروس. همه آمریکایی ها باید ضمن تشکر از او. در هر روز است."

کارلسون و دیگر محافظه کاران تبدیل شده اند به طور فزاینده مهم از coronavirus نیروی کار متخصص در هفته های اخیر به خصوص به عنوان Fauci مردم خواست تا احتیاط در بازگشایی اقتصاد در میان یک بیماری همه گیر است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 82,000 آمریکایی است. ماه گذشته به عنوان جناح راست دیوانگی بیش Fauci رشد پس از دکتر اذعان کرد که زندگی بیشتر خواهد ذخیره شده اند اگر "ما شروع به کاهش قبلا" مغلوب ساختن پیشی جستن به اشتراک گذاشته یک سایت حاوی هشتگ #FireFauci.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب