نیروهای هند و کشتن کشمیر شورشی رهبر

برای دومین بار در این ماه نیروهای هند را کشته کلیدی رهبر شورشی در منطقه مورد مناقشه کشمیر. قتل به دنبال 12 ساع

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

برای دومین بار در این ماه نیروهای هند را کشته کلیدی رهبر شورشی در منطقه مورد مناقشه کشمیر. قتل به دنبال 12 ساعت در ضربات پنالتی در سرینگر.

یک کشمیر شورشی فرمانده و مشاور کشته شدند در ضربات پنالتی با نیروهای دولتی در منطقه در تابستان پایتخت در روز سه شنبه, تحریک ضد هند تظاهرات و درگیری با پلیس.

12 ساعت و نبرد آغاز شد و پس از هند پلیس و سربازان مسدود کردن یک محله شلوغ در سرینگر پس از دریافت یک نکته که شبه نظامیان پنهان شده بودند خارج وجود دارد با توجه به شبه نظامی سخنگوی Pankaj سینگ.

تیراندازی به پایان رسید و با قتل جنید اشرف Sahrai یک فرمانده شبه نظامی از Hizbul مجاهدین کشمیر بزرگترین گروه شورشی پلیس تایید کرد. او دستیار نیز کشته شد.

جنید پسر ارشد جدایی طلب رهبر سیاسی محمد اشرف Sehrai.

سه سرباز و یک مقام پلیس مجروح شدند در ضربات پنالتی, پلیس گفت:.

حداقل شش خانه نیز به شدت آسیب دیده توسط انفجار و شلیک شد.

ادامه مطلب: درگیری در کشمیر پس از سربازان هندی کشتن غیر نظامی

تظاهرات در خیابان ها

جمعیت خشمگین مردم محلی جمع آوری شده در خیابان ها پس از اخبار از جنید مرگ است. آنها شعار ضد هندی شعار و پرتاب سنگ در هند نیروهای که در پاسخ با teargas و گلوله تفنگ ساچمهای. بدون آسیب گزارش شده است.

مقامات به حال تعطیل خدمات اینترنت در منطقه در طول تفنگ نبرد رفتن به تاکتیک دولت برای سرکوب ناآرامی در هند-اداره منطقه. با توجه به AFP اینترنت تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است دوباره بازسازی شد.

چنین درگیری های رایج در این سرزمین است که در واقع در امتداد مرز شمالی هند و پاکستان و ادعا کرد در تمامیت آن توسط هر دو کشور. چنین مبارزه نادر است اما در سرینگر با سهشنبه در ضربات پنالتی به مناسبت اولین درگیری در مرکز پایتخت تابستانی در دو سال است.

People hold a hosepipe amidst the smoldering debris of residential houses that, according to local media reports, were damaged during a gun battle between Indian security forces and suspected militants, in Srinagar May 19, 2020. (Reuters/D. Ismail)

مردم محلی سعی کنید برای جلوگیری از آسیب از جنگ در سرینگر

دهه های گذشته گروه های شورشی مبارزه کرده اند برای کشمیری استقلال یا برای منطقه به ادغام با پاکستان حمایت گسترده ای محبوب پشتیبانی می کند.

ادامه مطلب: کشمیر در انتظار مرمت اینترنت با امید و شک و تردید

دوم قتل در دو هفته

دو هفته پیش دولت هند نیروهای کشته شده بود Hizbul مجاهدین رئیس Riyaz Naikoo و یک دستیار در دو روز درگیری مسلحانه در کشمیر جنوبی.

هندی مقامات افزایش عملیات ضد شورشی از آغاز coronavirus مستند.

به گفته پلیس 73 شبه نظامیان کشته شده اند در کشمیر در سال 2020 بسیاری در ایام روزه ماه رمضان است.

مقامات شروع به دفن کشته داعش در مناطق خلوت و دور از خانه های خود به منظور دلسرد کردن مردم از جمع آوری برای مجالس ترحیم.

بیش از 500.000 هندی نیروهای مستقر در کشمیر. دهها هزار نفر از مردم عمدتا غیرنظامیان کشته شده اند با مبارزه در این منطقه از سال 1989 است.

kp/msh (خبرگزاری AP)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب