غزه را به بیماران مبتلا به سرطان به دام افتاده توسط coronavirus و سیاست

در پاسخ به اسرائیل قصد دارد به ضمیمه بخش هایی از کرانه تشکیلات خودگردان فلسطین متوقف شد و همه هماهنگی ها با اس

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

در پاسخ به اسرائیل قصد دارد به ضمیمه بخش هایی از کرانه تشکیلات خودگردان فلسطین متوقف شد و همه هماهنگی ها با اسرائیل است. به عنوان یک نتیجه خروج از غزه است که تقریبا غیر ممکن است از جمله برای به شدت بیمار است.

برای یک مادر جوان که زندگی در غزه و حوادث سه ماه گذشته شده اند از جان گذشته. والا Al Zureidi است 31 و سرطان پستان. او نیاز به درمان است که در دسترس است در بسته خاموش نشد.

"ما نمی دانیم که آیا من به درمان است. بدون این خطر وجود دارد به زندگی من," او می گوید: در این گوشی از غزه. پس از تحت ماستکتومی او را به یک قرار ملاقات برای پرتودرمانی در ماه ژوئن در یک بیمارستان در شرق اورشلیم ،

اما محدودیت های مسافرتی معرفی به مهار بیماری همه گیر کوروناویروس و خودگردان فلسطینی (PA) تصمیم ممکن است به حالت تعلیق مدنی و هماهنگی امنیتی با اسرائیل — اعتراض اسرائیل قصد دارد به ضمیمه بخش هایی از کرانه — را در سمت چپ خود را از دست دادند.

برای غزه مانند Al Zureidi یک در حال حاضر وضعیت پیچیده تبدیل شده است و حتی بیشتر نامشخص است. او دیگر می داند که چگونه باید درخواست اجازه خروج از غزه از طریق اسرائیل-کنترل گذرگاه "ارز".

"ما نمی دانیم که آیا ما مجاز به ترک غزه. برخی می گویند هیچ کس نمی تواند خارج شوید. در اخبار آنها می گویند که وجود دارد مردم ترک از طریق قرض اما ما نمی دانیم که در آن به اعمال است."

A doctor speaks to patients in a hospital ward in Gaza

بیمارستان ها در غزه نمی تواند ارائه این سطح از درمان است که بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان نیاز به

اسرائیل و فلسطینی بوروکراسی بدتر ساخته شده

برای 13 سال گذشته اسرائیل شدیدا کنترل جنبش مردم و کالا از طریق آن نقاط عبور با حماس اداره نوار غزه.

به دست آوردن یک اسرائیلی اجازه خروج از غزه است به طور معمول دشوار شده است روند بوروکراتیک. اسرائیل تنها اجازه می دهد تا مردم در دسته های خاصی مانند شديد موارد پزشکی معامله گران دانش آموزان و بشردوستانه دیگر موارد به برنامه ارسال کنید.

در نوار غزه مورد استفاده قرار گیرد به درخواست با پزشکی ارجاع و در محلی دفتر امور مدنی در کمیته بدن اجرا شده توسط تشکیلات خودگردان فلسطینی از رام الله که تمام کانال های اجازه به اسرائیل هماهنگ کننده فعالیت های دولت در این سرزمین (COGAT). در اواخر ماه مه این روند متوقف شد.

توقف انگیزه دیگر بیماران مبتلا به سرطان مانند جمله آقا از رفح در جنوب غزه به دنبال جایگزین است. "نه تنها یک بیمار رنج می برند از این بیماری است اما آنها نیز رنج می برند به درمان می گوید:" چیزهای دیگر.

کمک به سازمان ها در وضعیت دشوار

مانند دیگران او در نهایت تبدیل به حقوق بشر و دیگر سازمان های امدادی در غزه در اسرائیل برای کمک به, حتی اگر این سازمان ها معمولا پیگیری موارد به جای به طور مستقیم ارائه برنامه اجازه به مقامات اسرائیل.

"در ماه ژوئن ما در برخورد با 104 [عمدتا فوری] موارد به طور معمول ما تنها رسیدگی به 30 مورد. آن را به تعداد زیادی برای ما. ما لازم نیست که ظرفیت می گوید:" غاده Majadle از پزشکان برای حقوق بشر (PHR) اسرائیل یک سازمان غیر دولتی (NGO).

"سازمان های حقوق بشر نباید جایگزین یک نهاد رسمی انجام هماهنگی," او اضافه شده و گفت که یک راه حل نیاز به توان برای زمینه های سیاسی مشکل است.

آل Mezan مرکز حقوق بشر یک سازمان غیر دولتی فلسطینی در غزه همچنین ارائه مجوز برنامه اما بعد از آن متوقف شد تا به عنوان دیده می شود "به عنوان یک جایگزین برای فلسطینی گفت:" معاون مدیر سمیر Zaqqout.

بیماران مبتلا به سرطان نیاز به درمان سریع

زمان است که از ذات برای کسانی که با فوری بیماری های مانند سرطان است. "اگر آنها خود را دریافت نمی رادیوتراپی در زمان آنها در معرض خطر است که سرطان ممکن است دوباره می گوید:" یک متخصص جراح که معمولا بیماران از غزه در شرق بیت المقدس بیمارستان.

دکتر که نخواست نامش فاش شود نگران است نه دیدن بیماران خود بازگشت برای درمان. خروجی از بیماران و همراهان خود را از غزه کاهش یافت و از بیش از 2900 در ماه فوریه به کمتر از 200 در ماه ژوئن. که با توجه به گیشا اسرائیل حقوق بشر سازمان غیر دولتی است که نظارت بر عملیات در عبور.

سنبله در COVID-19 مورد در مناطق اشغالی کرانه غربی و اسرائیل و همچنین 21 روز قرنطینه اعمال شده توسط مقامات حماس بر مردم بازگشت به غزه بیشتر شده است قرار داده و برخی از مردم درخواست مجوز در وهله اول.

فشار برای لغو برخی از محدودیت های مسافرتی

در شهر رام الله با محمود اذعان به تازگی اضافه شده سختی اما به نظر نمی رسد برای ارائه یک راه حل پایدار. "آن را ناشی از درد و رنج بیماران سرطانی و دیگر بیماران می گوید:" ابراهیم Milhim یک سخنگوی دولتی در رام الله از طریق واتساپ پیام اضافه کرد که "ما به خواست بین المللی صلیب سرخ و سازمان ملل متحد به دخالت اجازه می دهد تا این بیماران برای رسیدن به بیمارستان در کرانه باختری بیت المقدس و اسرائیل است."

سازمان ملل در حال حاضر در حال کار بر روی یک سیستم به گام به عنوان تسهیل کننده بین طرف اسرائیلی و فلسطینی می گوید جیمی McGoldrick سازمان ملل متحد انسانی هماهنگ کننده در اورشلیم.

Several cars are parked at the Israeli side of the Erez Checkpoint

گذرگاه در قرض پاسگاه تبدیل شده اند بسیار دشوار است پس از شکست در اسرائیل و روابط

"ما در حال کار با احزاب به آمده تا [با سیستم] به موجب آن سازمان ملل متحد می تواند در رفتن اجازه می دهد تا بیماران به خارج از غزه به عنوان قبل و کار با سیستم های موجود است."

این امر تنها به اعمال صرفه جویی در زندگی مواردی که بیماران نیاز به درمان در غرب بانک و جاهای دیگر او اضافه شده است. در دراز مدت همه طرف باید کار بر روی ارائه جامع درمان سرطان در داخل غزه است.

برای آن بخش COGAT مجموعه فرم درخواست در وب سایت خود را و ممکن است قبول مستقیم برنامه های کاربردی برای برخی بشردوستانه موارد است. اما هنوز معلوم نیست چه اتفاقی می افتد با غیر کاربردهای پزشکی مانند دانش آموزان, کارگران, اجتماعی, موارد, و یا کسانی که از بازگشت به خانه به غزه که همچنین نیاز به یک مجوز برای رفتن به عقب در. COGAT است در پاسخ به یک درخواست برای اطلاعات بیشتر.

در نامه ای که روز یکشنبه پنج اسرائیلی حقوق بشر سازمان ها — از جمله PHR و گیشا — خواست COGAT اسرائیل وزارت دفاع و اسرائیل و دادستان کل "برای لغو محدودیت ها و برای فعال کردن فلسطینی ها به سفر به خارج از غزه از طریق گذرگاه فراتر فوری موارد پزشکی و بدون در نظر گرفتن فلسطینی هماهنگی بدن."

جمله آقا امید است که به او اجازه خواهد آمد از طریق پایان ماه ژوئیه. "من نمی خواهم به ترک غزه, من می خواهم به ماندن با خانواده من, اما من هیچ چاره ای جز رفتن برای درمان در خارج."

Hazem Balousha کمک به این گزارش از غزه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن